Fitness Seller

Stoppen met roken..

heb een vraagje: ik ben nadat ik een week of 3 geleden ben gestopt met roken de laatste week s'avonds tot s'ochtends steeds benauwd!! Overdag gaat het wel weer.... Zou dit kunnen komen door het stoppen met roken?

Ja klopt, dit zijn je longen die zich beginnen schoon te maken, en dat er nu opeens 100% zuurstof door je lichaam gaat zonder die tabakzooi.

Ik had het bij het begin ook, ik had zelfs pijn in mn borst, ik was destijds al helemaal hyper van het stoppen, dus ik als een gek naar mn huisarts en hij vertelde me dat.

Volhouden !

Inmiddels (na het lezen van deze topic) opgehouden met roken, het is nu de 4 dag dat ik rookvrij ben,
wist niet dat het zo makkelijk zou gaan, maar ja zoals eerder vermeld, na een week begon het pas moielijk te worden,
maar ja, dat zie ik dan wel,
in ieder geval bij deze mijn dank aan de topic starter.

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels (na het lezen van deze topic) opgehouden met roken, het is nu de 4 dag dat ik rookvrij ben,
wist niet dat het zo makkelijk zou gaan, maar ja zoals eerder vermeld, na een week begon het pas moielijk te worden,
maar ja, dat zie ik dan wel,
in ieder geval bij deze mijn dank aan de topic starter.
nou, da's goed hoor Alex..bij mij viel het ook wel mee, het grootste probleem is om van de gewoonte af te komen.
Na inmiddels dik 3 maanden niet meer te roken kan ik alleen maar zeggen dat het gewoon afgesloten is voor mij, ik praat er niet meer over en het is gewoon weg uit mijn leven.
Dat ik er een betere conditie van heb gekregen, of dat ik me beter voel is bij mij niet van toepassing, ik merk eigenlijk geen verschil.
Het geeft wel een goed gevoel dat andere mensen hierdoor ook de moed hebben gekregen om te stoppen, en achteraf blijkt dat als je het echt wilt en 100% ervoor gaat, dat het best wel meevalt.

succes Alex, nu gewoon volhouden en de sterkste zijn!

Succes man! Ik ben zelf nu 2 jaar gestopt. Denk er nog regelmatig aan, maar zijn maar korte momentjes. Het is lekker om niet meer verslaafd te zijn. Ik ben toen ook begonnen met hardlopen en heb afgelopen september de Dam tot Dam (16 km) gelopen.
Gewoon volhouden(ik weet het, = makkelijk gezegd) de reward is het absoluut waard.
By the way ik heb 6 mnd nicotine pleisters gebruikt, deed het goed bij mij. En elke dag BB of hardlopen, met de sport bezig zijn.

het is niet makkelijk gezegd als je het zelf voor mekaar hebt gekregen,
mooi gedaan man! :)

Thanx man!

Yep, ook sinds vandaag begonnen met afkicken :D
Ik ben eerder 2 jaren gestopt, om vervolgens vorig jaar wederom te starten :(
Maar ik heb de moed weer verzameld en weet dat ik ga winnen!

Pagina 7-Overlijdensbericht
staat vol met mensen die gestopt zijn met roken..

Meer Tips

a.Doe een ademhalingsoefening. Adem een minuut lang diep en langzaam in langs je neus. Hou je adem 5 seconden op. Adem dan uit zoals je gewoon was bij het uitblazen van de tabaksrook.
b. Zeg tegen jezelf: “ik wil niet roken”, “ik wil niet meer afhankelijk zijn van die sigaret”, ik hoef niet meer te roken”!
c. Steek een suikervrije kauwgom in je mond of eet een stuk fruit.

Laatst bewerkt:
Monster hypocriet: suikervrije kauwgom of een stuk fruit.....

Dit is nu de vierde keer dat ik weer rook, doe het dan half jaar en jaar en dwing mezelf om weer te stoppen. Nog een paar dagen vakantie en daarna ga ik ook stoppen, ik heb het geluk dat ik niet zoveel rook op een dag (half pakje per dag) dus dat moet wel lukken!

ik heb het 2 jaar gedaan en ben van de ene dag op de andere gestopt. je hebt karakter nodig, en als je het echt wil heb je geen trucjes nodig.

of kijk de film "thank you for smoking" ?

Ergens te downen?

Ben net gestopt: wat een feest die eerste paar dagen.;):D

volhouden pik, it's easy! :)

Terug
Naar boven