Fitness Seller

Stoppen met roken..

Ben nu al 3 maanden gestopt met mijn dagelijkse jointje!

Goed gedaan Wim je bent sterker dan ik ondanks je steun in mijn rook logje heeft het niet geholpen nog ff dan volg ik je weer.
Proficiat.

Goed gedaan Wim je bent sterker dan ik ondanks je steun in mijn rook logje heeft het niet geholpen nog ff dan volg ik je weer.
Proficiat.

met al je goede wil was je er duidelijk toen nog niet klaar voor, komt vanzelf wel, ik rook nu bijna 1 jaar niet, van ene op andere dag gestopt. Mis het soms maar weiger nog elke keer wat op te steken, al helemaal als ik ergens anders ben...na 1 jaar niet roken zal je zelfs bij light sigaretten wasknijpers bij moeten bestellen:p

zit er ook aan te denken om te gaan stoppen zeker omdat we een kleintje krijgen... maar zou het echt helpen zon nep peuk? mijn moeder heeft er een thuis liggen waar ze niks mee doet

• Topic Starter Topic Starter
Dat kleintje moet zeker een goeie motivator voor je zijn he, en of zo'n neppeuk werkt weet ik niet.
Je moet er zelf 100% vanuitgaan dat je echt stopt, en niet van "ik ga proberen te stoppen", want dan lukt het niet.

sta der ook wel 100% achter maar lijkt me opzich niet makkelijk haha maar ik ga der wel voor zondag heb ik me nep peuk net ff gebeld:D en nu maar hopen dat het me lukt maar zal vast wel goed komen ben ook gestopt met blowen na 10jaar dus moet dit ook lukken toch..

het is makkelijker om te stoppen met roken, dan om al het lekkere eten te laten staan waar je (te) dik van wordt.

dat lijkt me ook wel ja :D

stoppen met roken met een nep peuk.....vrees dat je dan niet van je gewenning afkomt dat je een peuk i je hand heb. als ik nu een peuk in me hand heb dan voel ik me raar:S

Hoi dacht reageer ook eventjes,over 9 dagen ben ik
namelijk ook een jaar gestopt.Heb zelf ook 12 jaar ge-
rookt en ja makkelijk om te stoppen is het niet maar
het gevoel word wel heel wat minder,naar mate van
tijd.Dus laat dat de mensen die willen stoppen wat
hoop geven.

En ja aankomen doen we allemaal.Sporte op dat moment
best veel en ben van 103kg naar 120 kg gegaan,kan je
niks aan doen het gebeurt.Nu ben ik nog 111 kg maar
heb m'n lengte mee ben bijna 2 meter dus dat scheelt.

Maar ja,als ik een tip mag geven voor de mensen die willen
stoppen.

Zorg voor structuur en regelmaat en vermijd stresvolle
situaties.Dat heeft mij persoonlijk het meest geholpen,
ben zelf gestopt met 3 nicotine kauwgompjes die mn zus
overhad van haar stoppoging nog.

Hoi dacht reageer ook eventjes,over 9 dagen ben ik
namelijk ook een jaar gestopt.Heb zelf ook 12 jaar ge-
rookt en ja makkelijk om te stoppen is het niet maar
het gevoel word wel heel wat minder,naar mate van
tijd.Dus laat dat de mensen die willen stoppen wat
hoop geven.

En ja aankomen doen we allemaal.Sporte op dat moment
best veel en ben van 103kg naar 120 kg gegaan,kan je
niks aan doen het gebeurt
.Nu ben ik nog 111 kg maar
heb m'n lengte mee ben bijna 2 meter dus dat scheelt.

Maar ja,als ik een tip mag geven voor de mensen die willen
stoppen.

Zorg voor structuur en regelmaat en vermijd stresvolle
situaties.Dat heeft mij persoonlijk het meest geholpen,
ben zelf gestopt met 3 nicotine kauwgompjes die mn zus
overhad van haar stoppoging nog.

Netjes dat je al 1 jaar gestopt bent! :thumbs:

Maar aankomen doen we allemaal als we gestopt zijn???
Daar ben ik het niet mee eens.., ik ben zelf 2 maandjes gestopt, en zit nu vrolijk in mn cut > af te vallen...

Ik bedoel, het is allemaal wat je zelf wilt uiteraard!

Maargoed, voor jou was stoppen belangerijker op dat moment + je bent al veel van de bijgekomen kilo' s verloren ;)

Gisteren heb ik me aangemeld bij een nieuwe sportschool omdat mijn oude sportschool geen begeleiding kende en al helemaal geen schema's maakte.

Terug naar huis zag ik in de bus dat ik nog maar 3 sigaretten in mijn pakje had zitten. Nieuwe halen dus... eh.. Waarom eigenlijk?

Na die 3 peuken heb ik dus meteen de asbakken in de vaatwasser gemikt en opgeborgen. Met alcohol was ik al 2 maanden geleden gestopt dus dit zal me ook wel lukken.

Vanochtend bij de koffie wel even getwijfeld maar na 15 minuten was die twijfel ook wel weer weg...

We'll see!

Succes :thumbs:

veel succes, gaat vast lukken!

Ik ga weer stoppen na de zomer. ik ben al 2 keer gestopt met roken, 1 x 4 maanden en 1 x 3 weken :o. Ik zeg dus na de zomer omdat de zomer volgens mij de moeilijkste tijd is om te stoppen met roken. Zekers als het mooi weer is en ik zin heb om een terrasje te pikken ...

Op het terras, zeker nu, is lastig maar ook dat gaat tot nu toe goed..

Het opstaan en na het eten blijft nog steeds het moeilijkst!

Netjes dat je al 1 jaar gestopt bent! :thumbs:

Maar aankomen doen we allemaal als we gestopt zijn???
Daar ben ik het niet mee eens.., ik ben zelf 2 maandjes gestopt, en zit nu vrolijk in mn cut > af te vallen...

Ik bedoel, het is allemaal wat je zelf wilt uiteraard!

Maargoed, voor jou was stoppen belangerijker op dat moment + je bent al veel van de bijgekomen kilo' s verloren ;)

wel ik ben eerlijk gezegd niet bijgekomen nadat ik ben gestopt. sigaretten waren echt geen eetremer bij mij:s ik kon voor men eten een safje roken en direct eten.

mijn manier van te stoppen was mss niet zo gezegd maar het heeft echt wel gewerkt. ik heb gewoon gezorgd dat ik wat keelpijn kreeg. door die keelpijn kon ik niet zo goed roken. maar ik rookte tog zoveel mogelijk, zelfs toen ik de rook nietmeer kon inhaleren probeerde ik tog te roken. na een dag vond ik roken zo slecht en kreeg ik er zo een afkeer vand at ik nooit meer ben herbegonnenlol

Terug
Naar boven