MuscleMeat

stoppen met trainen.

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Hi, ik zit namelijk met een vraag.

Ik heb 2 jaar getraind. En ben van 18% vet naar 11% gegaan. Uit eindelijk was ik nog maar 58KG en toch zag ik er niet mager uit.
Toen ben ik van 58kg naar een KG of 75KG gegroeid en nu sta ik op 14%

laatste tijd niet meer tijd voor training ivm school.
Inmiddels heb ik nou al 5 maanden niet meer getraind. En ik zit nog steeds ophetzelfde gewicht alleen de spieren zien er weer iets minder mooi uit. (wat zachter het volume is er zeg maar uit)
Toch ben ik van plan dankzij alles weer op te pakken. Hoelang zal het eigenlijk weer duren voordat ik weer terug op niveau ben. Want na 5 maanden trainen ben ik veel kracht verloren maar niet in massa qua gewicht behalve dat het er minder mooi uit ziet. ( wat flubberiger)

Ik ben van 55KG deadlift naar 120KG gegaan. nu doe ik nog maar 100
Van BP 20kg naar 75kg Nu doe ik 55
en met squat van 40kg naar de 100KG. en nu squat ik nog maar 75-80.

Hoelang zou het duren als ik alles weer oppak dat ik weer op oud niveau zit?
 
Hi, ik zit namelijk met een vraag.

Ik heb 2 jaar getraind. En ben van 18% vet naar 11% gegaan. Uit eindelijk was ik nog maar 58KG en toch zag ik er niet mager uit.
Toen ben ik van 58kg naar een KG of 75KG gegroeid en nu sta ik op 14%

laatste tijd niet meer tijd voor training ivm school.
Inmiddels heb ik nou al 5 maanden niet meer getraind. En ik zit nog steeds ophetzelfde gewicht alleen de spieren zien er weer iets minder mooi uit. (wat zachter het volume is er zeg maar uit)
Toch ben ik van plan dankzij alles weer op te pakken. Hoelang zal het eigenlijk weer duren voordat ik weer terug op niveau ben. Want na 5 maanden trainen ben ik veel kracht verloren maar niet in massa qua gewicht behalve dat het er minder mooi uit ziet. ( wat flubberiger)

Ik ben van 55KG deadlift naar 120KG gegaan. nu doe ik nog maar 100
Van BP 20kg naar 75kg Nu doe ik 55
en met squat van 40kg naar de 100KG. en nu squat ik nog maar 75-80.

Hoelang zou het duren als ik alles weer oppak dat ik weer op oud niveau zit?

6 weken 3 dagen 23 uur 22 minuten en 11.32131231 seconden en jij zit weer op je oude niveau!
 
Is dat relevant?
 
het is niet relevant maar ik vind het erg vervelend dat ik ben afgezwakt omdat ik er geen tijd meer voor had.
Ik zou graag wat informatie krijgen eigenlijk over hoe het nou precies zit van als je weer begint dat er weer glucose in de spieren komt waardoor het weer voller lijkt etc.
 
het is niet relevant maar ik vind het erg vervelend dat ik ben afgezwakt omdat ik er geen tijd meer voor had.
Ik zou graag wat informatie krijgen eigenlijk over hoe het nou precies zit van als je weer begint dat er weer glucose in de spieren komt waardoor het weer voller lijkt etc.

wanneer je koolhydraat eet.

ga gewoon trainen man, komt vanzelf weer op je oude niveau.
 
Zolang als dat het duurt om weer op je oude niveau te zitten en daar dan 2x de helft van.
 
het is niet relevant maar ik vind het erg vervelend dat ik ben afgezwakt omdat ik er geen tijd meer voor had.
Ik zou graag wat informatie krijgen eigenlijk over hoe het nou precies zit van als je weer begint dat er weer glucose in de spieren komt waardoor het weer voller lijkt etc.

Ik begrijp je vraag omdat ik ook zo ongeduldig ben als jij.

De snelheid waarmee je terug op je oude niveau zal zitten hangt van meerdere factoren af:
- boven onderhoud eten zodat je sneller herstelt, en sneller massa en spieren kweekt
- je karakter: train je "while chilling" of train je hardcore en pers je er tot de laatste rep alles uit?
- wat is je doel: train je op kracht, of op massa?

Stel je wel deze vraag: was je na al die maanden trainen tevreden over het resultaat? Zoja, doe dan hetzelfde. ZOniet, informeer je en pas je voeding en schema aan en bereik je doel op een andere manier.

Als ik train, dan tracht ik iedere training net iets meer gewicht te nemen, of net die ene rep meer er uit te persen dan de vorige training. En meestal lukt dat en ga ik als een speer.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

ps: 1m77 zijn en 58 kilo wegen en denken dat je er niet mager uitziet, is je eigen bedriegen. Just saying".
 
ja maar toen was ik nog 14 en was ik 1,65 en iets later kreeg ik mijn groeispurt zeg maar ik ben nou nog maar net 16
 
Weet hoe het voelt, pas dan realiseer je je hoeveel spieren je had h? hehe

In het algemeen gaat dat een maandje, een maand en half duren voordat je weer op je oude niveau zit. Afhankelijk van training. Ik ben vb. bij biceps niks kwijt en bij triceps en borst zowat alles.
 
haha mijn borst is ook snel minder terwijl het anders 1 van mn sterkste spiergroepen is
 
Hoelang zou het duren als ik alles weer oppak dat ik weer op oud niveau zit?

Hoe minder tijd en energie je steekt in je zorgen maken en stellen van dit soort knullige vragen en gewoon weer hard gaat trainen, hoe sneller dit een feit zal zijn!
 
Back
Naar boven