gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon goede uitvoering, als jij 80kg kan banken met een goede uitvoering moet je gewoon 80kg doen. kan je max 60 doe je 60. maar let altijd op of je m goed uitvoert
hoor je niet wat er zovaak gezegd word ... lezen ik snap eerlijk gezegd niet wat voor antwoord je hier op wilt hebben....Heey..
Kben net een paar weken 17 jaar en begin wat interesse te krijgen in een sixpack xD Mja het voetbalseizoen is weer net begonnen en ik ben 3x in de week druk aan het sporten daarnaast ben ik sinds een half maandje bezig met het kweken van buikspieren. Alleen telkens lees ik op internet sites dat je de buikspieren niet kan zien als het verpercentage te hoog is... Mja ik kan mijn buikspieren goed zien als ik lig en dan ligt aanspan. Zodra ik ga staan is heb ik een strakke buik zou ik dan teveel vet hebben op mijn lichaam??
hoor je niet wat er zovaak gezegd word ... lezen ik snap eerlijk gezegd niet wat voor antwoord je hier op wilt hebben....
hoe kan ik dat berekenen ??misschien wel een beetje onduidelijk mja hoe kan ik nou weten dat mijn verpercentage niet te hoog ishoe kan ik dat berekenen ??
De dagen dat je patat eet moet je door 3 delen...misschien wel een beetje onduidelijk mja hoe kan ik nou weten dat mijn verpercentage niet te hoog ishoe kan ik dat berekenen ??
YupX 13 en daarvaan neem je 24% dan doe je -100 en X5 en tadaaaaa. daar is je vetpercentage

X 13 en daarvaan neem je 24% dan doe je -100 en X5 en tadaaaaa. daar is je vetpercentage

Wowawawiawa! Als je 7 dagen in de week patat eet dan is je vetpercentage -463.6%,.
Ik weet wat ik ga eten in de cut!![]()