AndroidHealthClinic

Strakke buik?

gewoon goede uitvoering, als jij 80kg kan banken met een goede uitvoering moet je gewoon 80kg doen. kan je max 60 doe je 60. maar let altijd op of je m goed uitvoert

core oefeningen....
ben je al begonnen met het lezen van STICKIESSS!!!!!

je hoeft je nog helemaal geen zorgen te maken over die buikspieren.
lokaal vet verbranden kan niet dus buikspier oef hoeven nog niet.

ga eerst kt+cardio+voedingschema! is je vet% dan zo tussen de 12-17 dan pas moet je je druk maken over die buikspieren want dan pas ga je ze zien.

Heey..

Kben net een paar weken 17 jaar en begin wat interesse te krijgen in een sixpack xD Mja het voetbalseizoen is weer net begonnen en ik ben 3x in de week druk aan het sporten daarnaast ben ik sinds een half maandje bezig met het kweken van buikspieren. Alleen telkens lees ik op internet sites dat je de buikspieren niet kan zien als het verpercentage te hoog is... Mja ik kan mijn buikspieren goed zien als ik lig en dan ligt aanspan. Zodra ik ga staan is heb ik een strakke buik zou ik dan teveel vet hebben op mijn lichaam??

Heey..

Kben net een paar weken 17 jaar en begin wat interesse te krijgen in een sixpack xD Mja het voetbalseizoen is weer net begonnen en ik ben 3x in de week druk aan het sporten daarnaast ben ik sinds een half maandje bezig met het kweken van buikspieren. Alleen telkens lees ik op internet sites dat je de buikspieren niet kan zien als het verpercentage te hoog is... Mja ik kan mijn buikspieren goed zien als ik lig en dan ligt aanspan. Zodra ik ga staan is heb ik een strakke buik zou ik dan teveel vet hebben op mijn lichaam??
hoor je niet wat er zovaak gezegd word ... lezen ik snap eerlijk gezegd niet wat voor antwoord je hier op wilt hebben....

misschien wel een beetje onduidelijk mja hoe kan ik nou weten dat mijn verpercentage niet te hoog is??? hoe kan ik dat berekenen ??

4 punta meting. wil je een grove schatting dan moet je van die internet calculators pakken, maar die zitten er makkelijk 5% ernaast.... dus niet erg accuraat!

je kunt in de sportschool vaak een 4puntsmeting doen, anders bij een dieetist, of koop anders een tang om het te meten... schema kan je zo van internet afhalen.

Misschien al eerder gezegd, maar wanneer je met een kromme rug op zo'n abs-apparaat zit overbelast je je rug en daar kun je blessures van krijgen. Probeer je rug recht te houden en doe gewoon veel herhalingen met een acceptabel gewicht.

90% van de mensen die een "six-pack" willen realiseren het nog niet dat ze eigenlijk geen sixpack willen maar gewoon overal wat meer droge spiermassa willen bijwinnen.

ik bedoel, wat ben je nu met een sixpack als je over de rest van je lichaam bijna niets van spieren bevat. maar dat snappen sommige superdudes die alleen maar buik en cardio doen niet echt goed.

think about it

Terug
Naar boven