Fitness Seller

Streetfighter en MK2 uber l3ex0rx Flash filmpje, MOET JE ZIEN!!

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
[Link niet meer beschikbaar]

DIT moet je zien. Dit is echt zoooo vet, het duurt even voordat ze gaan vechten maar het is echt vet.!!!!! Vooral vet voor SF fans... oh.. dope!

[Link niet meer beschikbaar]

en deze erbij: DANKZIJ PEPPINO. maar ik verdien zijn karma en dat van jullie. Als jullie geen karma geven, dan neem ik peppino.. en dan verwacht ik toch wel minimaal een rechtzaak hier uit te slepen! It's up to you!

Ryu, Ch34t0rXx!

Cool film!
Heel erg spannend op het het einde!
Ik heb altijd meer van streeft fighter gehouden dan mortal kombat :)
Jammer genoeg kan ik geen karma geven

ik zie er wel goed uit vind ik :D

• Topic Starter Topic Starter
Vet onnie? Een vriend stuurde het door!

good shit

ik heb wel geile b*ch btw :D

beetje overleg had wel gemogen gringo :D

Ik ben natuurlijk als model gebruikt voor dat poppertje :D

dat gaan we s testen ryu:) ik vuur met een harpoenkanon 1000 speren op je af en jij moet ze allemaal ontwijken
:D

RobertHosper zei:
dat gaan we s testen ryu:) ik vuur met een harpoenkanon 1000 speren op je af en jij moet ze allemaal ontwijken
:D

Is goed dan moet je wel ff zo snelle breakdance move aan mij leren zoals je liet zien in de matrixx :D:D:D

leuk gemaakt :)

Laatst nog iemand naar me gestuurd, wel leuk idd :)

streetfighter rules, was vroeger toch wel HET spel op de kast, heel lang geleden....

Fat..

En wat een Nostalgie!! Streetfighter en MK op de Supernintendo, dat waren pas tijden...

Kennen die jongsters van vandaag nog die spelen?

Laatst kwam ik er een tegen die Michael Jackson niet meende te kennen..

Bracke zei:
Fat..

En wat een Nostalgie!! Streetfighter en MK op de Supernintendo, dat waren pas tijden...

Kennen die jongsters van vandaag nog die spelen?

Laatst kwam ik er een tegen die Michael Jackson niet meende te kennen..
ahahahahaahahahahahah

back in the days... way way way back! SF was echt cool. Is het nog steeds. Ik wilde altijd SF Alpha maar ik weet niet op welke console die te spelen is.

Ik geloof dat de Playstation Portable ook een Streetfighter spel krijgt.. als dat zo is... lordy!

phuck SF!!!

MK is de shit :D

Peppino zei:

You wish!
SF op de SNES was turbo... heb me er hele jaren mee vermaakt ... vooral als je unbeatable bent met ryu hahahahaha gast ik maakte een vriend van mij altijd in...

Dit is zo'n beetje het coolste dat ik gezien heb.

Terug
Naar boven