AndroidHealthClinic

Verkocht strengthshop Deluxe Utility Bench, 2 sets 50mm veersluiters, 2x2kg dumbells en kleine plyoboxen

Ach 80 km, heen en terug = 160 km
10 liter per 100 km, dus 16 liter benzine. Dus 24 euro aan benzine. Op 150 minuten ben je terug thuis. beetje ernstig blijven he!

• Topic Starter Topic Starter
Voor sommige mensen is benzine kosten+reistijd toch wel een reden om het te laten. wat ik eigenlijk ook wel snap.

maar ik heb misschien iemand voor de bank. maar nog niks staat vast. dus alles nog te koop

Hoe veel vraag je voor die bank?

Nieuwe foto's van de bank toegevoegd aan begin post....

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

hoogste bod op de bank nu 210. vraagprijs nog steeds 225 of hoger. maar als er niks beters komt ga ik er denk ik wel op in.

zoek ook nog steeds koper voor de plyoboxen voor een niet al te dure prijs

Boxen en sluiters geserveerd, en worden vanmiddag opgehaald.

bankje nogsteeds evenueel te koop voor een goed bod.

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

boxen en veersluiters verkocht

er kan nog tot zondag over de 210 geboden worden op de bank.

anders is die zondag avond waarschijnlijk weg

even weer een bump.

ik heb de bank nogsteeds. de koper van een paar maanden terug is nooit op komen dagen. en daarna ben ik even met heel andere dingen bezig geweest.

met mijn schouder gaat het gelukkig een stuk beter! maar ik heb de mogelijkheid om gratis in een gym te benchen. en mijn homegym gebruk ik voornamelijk voor lower body en eventueel OHP omdat die gym geen squatrek heeft.

dus als iemand nog intresse heeft is er nogsteeds een mogelijkheid om um te kopen. nogsteeds in top staat. want ik heb of in de gym gebencht of floor presses thuis gedaan.

Terug
Naar boven