houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
proficiat,je kan blijkbaar ook normale dingen posten .......

De onderzoekers ontdekten bovendien dat overgewicht bij kinderen met een Turkse of Marokkaanse achtergrond mede veroorzaakt wordt doordat deze kinderen in hun eerste levensjaar sneller groeien dan autochtone kinderen.
Hier begrijp ik echt niets van![]()
zie je de link al? 
Tip dus voor moeders die later kinderen willen hebben trouwens vergeet geen borstvoeding te geven.
Smoesje "geen tijd hebben" geloof ik niks van, moest je maar geen kinderen nemen.+1
Dat sowieso, snap niet dat sommige moeders poedermelk geven gemaakt van koeienmelk... zitten zoveel andere dingen in dat echte moedermelk wat een baby hoort te ontvangen. Ooit een kalf mensen melk zien drinken
Smoesje "geen tijd hebben" geloof ik niks van, moest je maar geen kinderen nemen.

, maar zeker wel welkom .
Dat snap ik ook zeker niet. Ik ben absoluut pro borstvoeding. Laatst hoorde ik een moeder zeggen -ik moet dat gehang aan mijn borsten niet- oeh, dan gaan mn haren recht overeind staan
Ik heb mijn 2 kinderen ook borstvoeding gegeven. Mijn oudste dochter 19 maanden, en mijn jongste bijna 10 maanden (2 weken geleden mee gestopt). Ik vind dat jeje kind het allerbeste moet geven. Borstvoeding is zo enorm belangrijk voor een kind. Maar er zijn wel degelijk redenen om het niet te geven, zoals wanneer een moeder medicijnen neemt.
Ja idd. ik ben ook heel erg vóór een natuurlijke manier van opvoeding...en daar hoort eigen moedermelk bij.
Als je aan de medicijnen zit, is dat zeker een hele goede reden om het niet te doen. Maar dan zijn er nog andere alternatieven zoals bijv. moedermelk van andere moeders.
Nou, dat gaat me wel te ver hoor. (Afgekolfde) moedermelk van andere moeders.