Fitness Seller

Nieuws Stress tijdens zwangerschap zorgt voor permanente problemen bij Kind.

proficiat,je kan blijkbaar ook normale dingen posten .......

je titel klopt niet

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Je moeder was zwaar depri of niet Houston?
Je jankt nu overal om :D

ll

Laatst bewerkt:
Dan is mijn moeder dus tamelijk relaxed geweest tijdens haar zwangerschap ;)

ll

Laatst bewerkt:
Nou en? Kinderen zijn dom!:cool::D

De onderzoekers ontdekten bovendien dat overgewicht bij kinderen met een Turkse of Marokkaanse achtergrond mede veroorzaakt wordt doordat deze kinderen in hun eerste levensjaar sneller groeien dan autochtone kinderen.

Hier begrijp ik echt niets van ???

De onderzoekers ontdekten bovendien dat overgewicht bij kinderen met een Turkse of Marokkaanse achtergrond mede veroorzaakt wordt doordat deze kinderen in hun eerste levensjaar sneller groeien dan autochtone kinderen.

Hier begrijp ik echt niets van ???

mongooltjes zijn ook vaak groter :P zie je de link al? :D

Zwangeren vrouwen maken tijdens de zwangerschap het stresshormoon extra aan.

Hoe zeer kan je het IQ meten van een kindje van 18 maanden :roflol: kom op zeg.

Beetje vergezocht onderzoek.

Tip dus voor moeders die later kinderen willen hebben trouwens vergeet geen borstvoeding te geven.

+1

Dat sowieso, snap niet dat sommige moeders poedermelk geven gemaakt van koeienmelk... zitten zoveel andere dingen in dat echte moedermelk wat een baby hoort te ontvangen. Ooit een kalf mensen melk zien drinken ??? Smoesje "geen tijd hebben" geloof ik niks van, moest je maar geen kinderen nemen.

Over het stressgebeuren van moeders tijdens de zwangerschap; Kan er wel wat van geloven. Heb het zelf ook wel ervaren en ook zo mijn zus... ook vanwege situatie thuis toen der tijd, maar ik was wel heel gevoelig voor stress en snel depri.. gelukkig heb ik beide weten te overwinnen. Ik denk toch dat dit mede kwam door mijn ma. Je hebt toch een bepaalde band met je moeder en ook al zie ik haar bijna nooit...als ik haar zie en het gaat weer niet goed, dan pikte ik gauw op de een of andere manier stress mee. Nu gelukkig niet meer, weet afstand te houden...mijn zus nog niet.
En tja, ik ben nog steeds niet echt zo blij dat ze tijdens onze zwangerschappen veel heeft gerookt, gedronken en veel heeft gestresst. Niet echt goed voor de ontwikkeling van het kind en denk dan ook wel dat ik bepaalde klachten, die ik nu gelukkig onder controle heb door een gezonde levensstijl, te danken heb aan haar ongezonde levensstijl. Maar ach ja, heb wel geleerd om het niet zelf zo te gaan doen met mijn zwangerschap/opvoeding. Weet wel beter.

Laatst bewerkt:
+1

Dat sowieso, snap niet dat sommige moeders poedermelk geven gemaakt van koeienmelk... zitten zoveel andere dingen in dat echte moedermelk wat een baby hoort te ontvangen. Ooit een kalf mensen melk zien drinken ???

Smoesje "geen tijd hebben" geloof ik niks van, moest je maar geen kinderen nemen.

Dat snap ik ook zeker niet. Ik ben absoluut pro borstvoeding. Laatst hoorde ik een moeder zeggen -ik moet dat gehang aan mijn borsten niet- oeh, dan gaan mn haren recht overeind staan :mad:

Ik heb mijn 2 kinderen ook borstvoeding gegeven. Mijn oudste dochter 19 maanden, en mijn jongste bijna 10 maanden (2 weken geleden mee gestopt). Ik vind dat jeje kind het allerbeste moet geven. Borstvoeding is zo enorm belangrijk voor een kind. Maar er zijn wel degelijk redenen om het niet te geven, zoals wanneer een moeder medicijnen neemt.

Nou ik vind dit dus niet hoor !!!
Ik heb in mijn zwangerschap zeker veel blootgestaan aan stress .
Geen goede woning tot mijn 6e maand , 2 x verhuisd in die periode .
En een vrouw gaat nesteldrang krijgen op een gegeven moment .
Het kamertje moet in principe op de 7e maand klaar staan en ik was net op tijd .
De zwangerschap was niet gepland (antibiotica kuur);), maar zeker wel welkom .
Maar Nicky sliep al naar 3 weken door , en ik moest een foto maken als ze een keer huilde .
Want die jankte echt heel weinig het was een zeer tevreden baby op tijd flesje en snurken maar ..
Ik heb geboft met dit engeltje:D

Dat snap ik ook zeker niet. Ik ben absoluut pro borstvoeding. Laatst hoorde ik een moeder zeggen -ik moet dat gehang aan mijn borsten niet- oeh, dan gaan mn haren recht overeind staan :mad:

Ik heb mijn 2 kinderen ook borstvoeding gegeven. Mijn oudste dochter 19 maanden, en mijn jongste bijna 10 maanden (2 weken geleden mee gestopt). Ik vind dat jeje kind het allerbeste moet geven. Borstvoeding is zo enorm belangrijk voor een kind. Maar er zijn wel degelijk redenen om het niet te geven, zoals wanneer een moeder medicijnen neemt.

Ja idd. ik ben ook heel erg vóór een natuurlijke manier van opvoeding...en daar hoort eigen moedermelk bij.

Als je aan de medicijnen zit, is dat zeker een hele goede reden om het niet te doen. Maar dan zijn er nog andere alternatieven zoals bijv. moedermelk van andere moeders.

Cry me a river.

Ja idd. ik ben ook heel erg vóór een natuurlijke manier van opvoeding...en daar hoort eigen moedermelk bij.

Als je aan de medicijnen zit, is dat zeker een hele goede reden om het niet te doen. Maar dan zijn er nog andere alternatieven zoals bijv. moedermelk van andere moeders.

Nou, dat gaat me wel te ver hoor. (Afgekolfde) moedermelk van andere moeders.

Terug
Naar boven