Fitness Seller

Toch maar een maagd huwen?

Bezoekers in dit topic

^ Ik dacht al ben ik nou de enige die helemaal dubbel ligt ? :?rofl:
 
Je bent nog jong, dus ik zou als ik jou was geen genoegen nemen met wat je nu hebt opgedaan.

Nou ben ik de beroerdste niet..., en wil je best nog een eindje op weg helpen.

Alleen zal je wel aan een paar voorwaarden moeten voldoen.





Ps: Ik ben 36
 
f-yeah.gif
Ps: Ik ben 36
Ps. Dan had ik gelijk..

Wat zeg je ervan, geblinddoekt en hoge hakken?
 
Ps. Dan had ik gelijk..

Wat zeg je ervan, geblinddoekt en hoge hakken?

Blinddoek : Hell no, ik zie liever alles
Hoge hakken : Knie-operatie, no go voor zeker nog 4 maanden.


Verder nog de allesverblindende liefde voor mijn vriend. Groot, boos en met baard. :heart:

Catch u on the flipside ^_^
 
Blinddoek : Hell no, ik zie liever alles Hoge hakken : Knie-operatie, no go voor zeker nog 4 maanden. Verder nog de allesverblindende liefde voor mijn vriend. Groot, boos en met baard. :heart: Catch u on the flipside ^_^

Die blinddoek had ik juist nodig, want ik ben klein, vrolijk en kaal. Maar daar zou je dan al snel achter komen.

Die hoge hakken had je trouwens niet nodig om op te staan.. liggend zouden ze hun werk ook doen.

De flipside dan maar.
 
Dus als ik een chick vind die heel dr leven negers heeft gehad (niet dat ik dr dan nog hoef) dan bestaat de kans dat ik een kind krijg met een tintje?



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hmm jammer dat dit zo is. Want ik val echt op vrouwen die veel mannen hebben geneukt, die hebben vaak ervaring. Had laatst een chick die had een vriend, kwam ze bij mij en zei ze zo pff kon maar net weg zeg! Moest nog wel even nken met mijn vriend, dus ga nu eerst even douchen want heb zijn zaad nog in me.. Oef
 
Hmm jammer dat dit zo is. Want ik val echt op vrouwen die veel mannen hebben geneukt, die hebben vaak ervaring. Had laatst een chick die had een vriend, kwam ze bij mij en zei ze zo pff kon maar net weg zeg! Moest nog wel even nken met mijn vriend, dus ga nu eerst even douchen want heb zijn zaad nog in me.. Oef

:twitch:
 
Hmm jammer dat dit zo is. Want ik val echt op vrouwen die veel mannen hebben geneukt, die hebben vaak ervaring. Had laatst een chick die had een vriend, kwam ze bij mij en zei ze zo pff kon maar net weg zeg! Moest nog wel even nken met mijn vriend, dus ga nu eerst even douchen want heb zijn zaad nog in me.. Oef

jij spoort niet mattie
 

Ik heb wel een cuckold gedaan ja met een kameraad (ook actief op dit forum) en zijn vriendin. Hij kon er niet meer tegen, hadden het toen afgekapt en een dag later had hij zijn relatie uitgemaakt haha. Was wel lachen..

Maar volgens mij wijken we af van het topic onderwerp.. excuses mods :)
 
ik weet niet wie momenteel de beste genetische vrouw is voor de bodybuilding wereld maar stel dus dat je zo'n wijf laat nken door Coleman, Heath, Cutler,, Jackson, Warren, Green, en Wolf. en van de laatste word ze zwanger, dan heb je dus een super genetisch kind?
 
ik weet niet wie momenteel de beste genetische vrouw is voor de bodybuilding wereld maar stel dus dat je zo'n wijf laat nken door Coleman, Heath, Cutler,, Jackson, Warren, Green, en Wolf. en van de laatste word ze zwanger, dan heb je dus een super genetisch kind?
Is het niet zo dat als je on bent dat de kans op een meisje groter wordt? Een meisje met de genen van de bovengenoemde bodybuilders, daar zit je denk ik ook niet op te wachten.
 
ik weet niet wie momenteel de beste genetische vrouw is voor de bodybuilding wereld maar stel dus dat je zo'n wijf laat nken door Coleman, Heath, Cutler,, Jackson, Warren, Green, en Wolf. en van de laatste word ze zwanger, dan heb je dus een super genetisch kind?

Nee. Zit er nog steeds 50% vrouw in en die zijn zwak.
Beter Coleman zwanger maken door Wolf voor superkind.
 
Back
Naar boven