AndroidHealthClinic

Nieuws Stress tijdens zwangerschap zorgt voor permanente problemen bij Kind.

Maar van een koe is het wel oké ???

Heb jij zelf kinderen? Ik dacht ergens te lezen dat je nog geen moeder was.

Ik denk dat je makkelijk praten hebt in dit geval.

Het gaat mij persoonlijk te ver, om je kind te laten voeden door een minnenmoeder of afgekolfde melk van een andere moeder. Ookal was dit een hele normale zaak in de geschiedenis, maar toen had je ook geen keus.

Ik vind kiezen voor borstvoeding wel erg belangrijk, het heeft mijn voorkeur, maar ik vind wel dat dit een persoonlijke keuze is van een moeder. Al gaat het wel tegen mijn gevoel in wanneer een moeder kan geven en ze doet het niet.

Ik zou als ik niet zelf zou kunnen geven, overgaan op flesvoeding.

Mijn jongste dochter heb ik 10 maanden gegeven. Ik had echt nog wel maanden door kunnen gaan. Maar ik ben er gevoelsmatig gewoon echt klaar mee. In totaal 29 maanden gegeven aan 2 kinderen, het is goed zo. (in de vriezer heb ik btw nog genoeg afgekolfde melk liggen voor nog een hele maand dus in principe krijgt ze 11 maanden)

Laatst bewerkt:
dan was mijn mams toch stressloos:D

Heb jij zelf kinderen? Ik dacht ergens te lezen dat je nog geen moeder was.

Ik denk dat je makkelijk praten hebt in dit geval.

Het gaat mij persoonlijk te ver, om je kind te laten voeden door een minnenmoeder of afgekolfde melk van een andere moeder. Ookal was dit een hele normale zaak in de geschiedenis.

Ben idd. nog geen moeder en is voor mij ook makkelijker te praten zonder ervaring in praktijk. Ik vind het alleen een rare gedachte dat melk van een mens te ver gaat, maar van een dier niet.

Zijn bepaalde verenigingen waarbij ze moedermelk opslaan en helemaal controleren, zo'n ramp is het niet.

Ben idd. nog geen moeder en is voor mij ook makkelijker te praten zonder ervaring in praktijk. Ik vind het alleen een rare gedachte dat melk van een mens te ver gaat, maar van een dier niet.

Zijn bepaalde verenigingen waarbij ze moedermelk opslaan en helemaal controleren, zo'n ramp is het niet.

Maar het gaat tegen mijn moedergevoel in, het zou mij dus veel verdriet doen om mijn kind andere moedermelk te geven. Maar dit zeg ik natuurlijk omdat ik weet hoe het is om mijn eigen kinderen te zien groeien van mijn melk. Dat geeft een heel voldaan gevoel. Ik zou mijn melk ook nooit afstaan aan een andere moeder, tenzij het noodzakelijk is in bijv een zaak van leven of dood.

Maar het gaat tegen mijn moedergevoel in, het zou mij dus veel verdriet doen om mijn kind andere moedermelk te geven. Maar dit zeg ik natuurlijk omdat ik weet hoe het is om mijn eigen kinderen te zien groeien van mijn melk. Dat geeft een heel voldaan gevoel. Ik zou mijn melk ook nooit afstaan aan een andere moeder, tenzij het noodzakelijk is in bijv een zaak van leven of dood.

Jep geef je ook groot gelijk. Het is gewoon naar als je niet de mogelijkheid hebt om je kind je eigen melk te geven ook al wil je dat graag. Dat lijkt mij ook erg moeilijk. Ik hoop zelf dat ik net als jij dit niet hoef mee te maken straks.

Jep geef je ook groot gelijk. Het is gewoon naar als je niet de mogelijkheid hebt om je kind je eigen melk te geven ook al wil je dat graag. Dat lijkt mij ook erg moeilijk. Ik hoop zelf dat ik net als jij dit niet hoef mee te maken straks.

Iedere vrouw kan borstvoeding geven, dat proces maakt het lichaam aan al vanaf het moment dat je bevrucht raakt en je lichaam bereidt zich er dus 9 maanden op voor.

Soms kan het pijn doen in het begin. Ik had ook best wel wat pijn, en na een keizersnede heeft het 2 bijna 3 weken geduurd voordat het proces op gang was, maar het is gelukt :D

Terug
Naar boven