XXL Nutrition

Toch maar een maagd huwen?

Bezoekers in dit topic

Dus als ik een chick vind die heel dr leven negers heeft gehad (niet dat ik dr dan nog hoef) dan bestaat de kans dat ik een kind krijg met een tintje?
 
Dus als ik een chick vind die heel dr leven negers heeft gehad (niet dat ik dr dan nog hoef) dan bestaat de kans dat ik een kind krijg met een tintje?

Dit is dus weleens gebeurd ja. Weet ik nog goed dat ik dat ergens heb gelezen.
Vrouw kreeg donker kind terwijl de ouders blank waren. Na dna-test bleek dat dit dus echt het kind van de man was.

Zeg niet dat de aanleiding van dit topic de oorzaak was.
 
Voor al die betas met een zwak DNA, die moeten zich idd druk gaan maken ja.

Vond het al zo raar dat die kids zoveel op mij lijken.

Was trouwens allang bekend en in boeken als Sperm Wars & Sex at Dawn meer over te lezen.
 
Laatst bewerkt:
Niiicceeee, mijn vriendin was nog maagd toen ik der leren kennen.. Ik zit gelukkig goed en niet met andermans DNA in mijn kids! :cheer::1e::doggy:
 
Niiicceeee, mijn vriendin was nog maagd toen ik der leren kennen.. Ik zit gelukkig goed en niet met andermans DNA in mijn kids! :cheer::1e::doggy:

Behalve die van de buurman :roflol:
 
Huwen? Kinderen willen maken? Kijk daar zit je probleem! Niet verder gelezen.
---
Toch verder gelezen. Gadverdamme. Dat wordt vandaag geen seks voor mij.
:fa:
:slet:
 
Huwen? Kinderen willen maken? Kijk daar zit je probleem! Niet verder gelezen.
---
Toch verder gelezen. Gadverdamme. Dat wordt vandaag geen seks voor mij.
:fa:
:slet:

Wel iets dat je de rest van je leven in gedachte houdt... ik had het liever niet gelezen als ik heel eerlijk moet zijn.
 
Niiicceeee, mijn vriendin was nog maagd toen ik der leren kennen.. Ik zit gelukkig goed en niet met andermans DNA in mijn kids! :cheer::1e::doggy:

Toen je dr leerde kennen nog wel ja.
 
Duss, mocht je denken ik zoek die oude bed partners op om geld te vangen voor de opvoeding van het kind. Altijd makkelijk meer oppas voor het kind :)
 
Duss, mocht je denken ik zoek die oude bed partners op om geld te vangen voor de opvoeding van het kind. Altijd makkelijk meer oppas voor het kind :)

Liever niet... haha :o
 
Mooi, ik heb uit een prima genenpoel gevist ^_^
 
Mooi, ik heb uit een prima genenpoel gevist ^_^
Je bent nog jong, dus ik zou als ik jou was geen genoegen nemen met wat je nu hebt opgedaan.

Nou ben ik de beroerdste niet..., en wil je best nog een eindje op weg helpen.

Alleen zal je wel aan een paar voorwaarden moeten voldoen.
 
Je bent nog jong, dus ik zou als ik jou was geen genoegen nemen met wat je nu hebt opgedaan.

Nou ben ik de beroerdste niet..., en wil je best nog een eindje op weg helpen.

Alleen zal je wel aan een paar voorwaarden moeten voldoen.

Moet ze geblinddoekt zijn en lage standaarden hebben?
 
Dus als ik een chick vind die heel dr leven negers heeft gehad (niet dat ik dr dan nog hoef) dan bestaat de kans dat ik een kind krijg met een tintje?

En hij krijgt een grote pik heujheuj
 
Back
Naar boven