MuscleMeat

striae op schouders en armen

Heb ik ook last van, tussen mn borst en schouders, schouders, biceps en mn bovenbenen. Maat van me zei dat ze zalfjes hebben die het tegengaan en kun je gewoon bij de apotheek halen. Heb het nog niet maar ga binnekort wel ffe kijken of ze inderdaad wat hebben :D

Ok, houd ons op de hoogte :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
je voldoende insmeren zodat je huid niet uitdroogd.

Een bodybuilder vertelde me ook eens dat je zeker moet zien dat je voldoende omega 3 vetten binnenkrijgt.

Weet niet of dit waar is maar aangezien omega 3 erg gunstig is voor de huid zal het wel eens goed kunnen.
Slik elke dag omega 3 3x en elke dag een stuk panga filet dus dat is gedekt:D

Ik heb nergens striae, hoeveel ik ook gain, maar wil ze graag hebben. Hoe kom ik eraan?

minder vet vreten.

Ik bulk ook flink. 17kg in een half jaar gegained.

Ik heb een heel klein beetje striae opgelopen de eerste paar maand dat ik trainde, maar daarna nooit meer. Zelfs niet in de kuur, terwijl mn armen toen 3cm gegroeid waren in 4 weken

je voldoende insmeren zodat je huid niet uitdroogd.

Een bodybuilder vertelde me ook eens dat je zeker moet zien dat je voldoende omega 3 vetten binnenkrijgt.

Weet niet of dit waar is maar aangezien omega 3 erg gunstig is voor de huid zal het wel eens goed kunnen.

Ik neem voldoende omega 3, al voordat ik ging trainen. Heb er alsnog last van op mijn bovenbenen.

Toch maar eens gaan invetten.

Ik neem voldoende omega 3, al voordat ik ging trainen. Heb er alsnog last van op mijn bovenbenen.

Toch maar eens gaan invetten.

Als je goede vetten en al je vitaminen binnenkrijgt en je hebt het nog voor dan groei je gewoon echt te snel :D

Het negatieve bij het positieve nemen..

Hopelijk werkt de huid gehydradeerd houden voor je.

nou ik krijg het ineens in mn lies, iets lager dan. ook bij mn borst - schouders, eerst alleen links best erg en nu na een tijdje begint rechts ook eindelijk te scheuren! haha;)

Als je goede vetten en al je vitaminen binnenkrijgt en je hebt het nog voor dan groei je gewoon echt te snel :D

Het negatieve bij het positieve nemen..

Hopelijk werkt de huid gehydradeerd houden voor je.

Ben van 75 kg naar 90 kg gegaan, zonder verhoging van BF in 4 maanden.

Terug
Naar boven