XXL Nutrition

Striemen na training

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat het inderdaad ook zoiets was als de buikspier rol. Doe ik ook meestal als ik rug train. Heb me moeder effe laten kijken en ze zei dat het ook boven op me rug zat tegen me nek aan.
Het lijkt inderdaad mee rop bloedvaten die gesprongen zijn.

Op me armen kan van de buikspier rol komen. Maar die op me rug weet ik niet dan.

Toch te veel spanning erop??

ik heb ze zonder dollen minstenns 5 keer zo erg ,,

je wend er aan ... na een tjdije trekken ze ook langzaam ''weg''

ik heb ze ook met hopen, nu beginnen ze ook op armen te komen,
ik heb ze op men dijen,rug,en naast men oksels...

of ze weggaan ? bij mij in iedergeval niet ... wacht al 3 jaar tot ze weg gaan
ben nu begonnen met een antilitteken creme die normaal wel moet werken,
dus gaan we maar es kijken ;)

ik zou es langst de huidarts gaan ofzo,mss dat hij/zij je kan zeggen wat je moet doen, heb ik ook gedaan

succes

bij jou zijn het prolly straie dan, bij de poster niet

Wanneer je wel stiae hebt probeer anders eens slakkenzalf, sinds ik deze zalf
gebruikt veranderd me striae direct na de eerste paar dagen ipv paars word het
gewoon wittig en voor een groot gedeelte voelt het weer als normale huid.

Wanneer je wel stiae hebt probeer anders eens slakkenzalf, sinds ik deze zalf
gebruikt veranderd me striae direct na de eerste paar dagen ipv paars word het
gewoon wittig en voor een groot gedeelte voelt het weer als normale huid.

nja die Celltone blijkt echt wel te werken, khad er ook aan gedacht om da te kopen voor menne onderrug maar sinds dak wa gewicht ben verloren zie je die striemen niet zo duidelijk meer dus boeien :p

dit zijn gewoon geen striemen, zijn bloeduitstortingen, geen onderhuidse scheuren ??? Ik heb dit ook altijd na standing calve raises op men schouders, trekt weg na 3 dagen dus geen straie. Ik heb straie op men onderrug en op men bovenbenen en dat ziet er gans anders uit, zijn nu precies parelmoer littekens

Idd, heb er nu ook last van!

120 kg gedaan en het is al twee dagen zo :p

Als je op 15 jarige leeftijd begint, en nog niet al te zwaar in kg'en begint, zou je dit dan ook al meteen kunnen krijgen ?

Ik bedoel, ik zit er niet op te wachten dat ik dat dadelijk ook krijg.. :rolleyes:

Idd ik heb ze altijd op mijn schouders na het squatten maar dan zijn ze verklaarbaar. Dit is wel iets apparts heb het nog nooit gezien. Zal wel niet ernstig zijn, althans ik zou me er niet druk om maken.

dat zijn irritaties van de bar die in je nek en schouders ligt

Als je op 15 jarige leeftijd begint, en nog niet al te zwaar in kg'en begint, zou je dit dan ook al meteen kunnen krijgen ?

Ik bedoel, ik zit er niet op te wachten dat ik dat dadelijk ook krijg.. :rolleyes:

Strailles wel (worden littekens), maar bloeduitstotingen zoals in de foto niet per se, gewoon geen zorgen over maken, some scars are ment to be worn with pride:D...

ik heb altijd last met de flyes dat mijn rug te hard knelt op het banke en met de leggpres door de steun op de schouders..

Strailles wel (worden littekens), maar bloeduitstotingen zoals in de foto niet per se, gewoon geen zorgen over maken, some scars are ment to be worn with pride:D...

Dus dan heb ik over een paar jaar ook strailles ?

Je kunt het trouwens voorkomen hé, door elke dag je huid in te smeren. ;)

Hm ik heb dat ook redelijk snel maar enkel op mijn rug wanneer ik benchpress doe... Op het moment zelf heb ik daar geen last van maar als ik dan thuis kom en zonder T-shirt loop zeggen ze wel snel, amai was da met uwen rug en da zijn gewoon bloeduitstortingen die na een paar dagen terug verdwijnen, dus gene stress...

Ik heb het wel dankzij heel weinig vet en waarschijnlijk wa veel gewicht waardoor mijn schouderbladen de bloedvaten kapotscheuren. Maarjah they dissappear so no worries denkik.

Heel goed gezien door velen hier. Dit zijn gewoon kleine verwondingen, bloeduitstortingen die na een paar dagen weer veranderen van kleur om weer helemaal te verdwijnen.
Striae krijg je na jaren training. Striae komt door processen in de huid zelf. De huid bestaat uit collageen en elastine. Elastine zorg voor meer rek en collageen voor stevigheid. Een verstoring in elastine/collageen verhoudingen door teveel rekken van de huid geeft striae wat ALTIJD blijvend is.
Meest duidelijke voorbeeld zijn striae bij zwangere vrouwen, die krijgen dit doordat de huid niet te kans krijgt om mee te rekken terwijl de buikinhoud snel groeit.

Dit wat jij hebt krijg ik vaak bij kuittrainig of squatten op mijn traps door het gewicht dat erop komt.

Terug
Naar boven