XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Gister waren het er nog 6 weken.
Ow dat gaat snel :P ik was niet zeker maar aangezien de winny erin ging hadk het vermoeden dat het dichter kwam.

Ook wel fijn om te zien dat je tot deze tijd 750 test hebt gebruikt en nu pas verlaagd hebt naar 500. Wat zijn de volgende plannen mbt test? Ik vermoed dat je je fysiek dat gaat laten bepalen?
 
Ow dat gaat snel :P ik was niet zeker maar aangezien de winny erin ging hadk het vermoeden dat het dichter kwam.

Ook wel fijn om te zien dat je tot deze tijd 750 test hebt gebruikt en nu pas verlaagd hebt naar 500. Wat zijn de volgende plannen mbt test? Ik vermoed dat je je fysiek dat gaat laten bepalen?
Een oral komt er meestal 6 weken uit in. 4 weken uit gaan we over op test p 1ml eod en dan zal de tren en mast ietsjes (+100mg) omhoog gaan. That's about it.. vandaar verder kijken. Voor nu kijken wat de aanpassingen in dieet en verhoging in cardio gaan doen.
 
Maandag 21-01

Rug, biceps en onderarmen

Heerlijke training gehad ondanks de daling in carbs.

Pullover machine
3 opwarm setjes van 12-15 reps
3 werksets 12, 10, 8 tot fail

T-bar row machine
12x25kg
12x50kg
12x70kg
12x75kg

Reverse grip pulldown machine
4x12x100kg

Chest Supported t-bar row
4x12x30kg

High machine row
4x12x100kg

Hyper extensions
4x20

ARM BLASTER dumbell curls
5x12-15x14kg

Preacher curl machine
4x12x15kg

Onderarm machine
5x30

20 min fietsen, 20 min crosstrainer

IJskoud in de gym, maar dat zal misschien ook wel aan mij liggen. Krijg het niet meer warm, vannacht zelfs de eerste keer in m'n leven in een jogginpak geslapen. Gek genoeg 1,5 kilo bijgekomen en ik zie dat het geen vet is. Misschien dat het ligt aan de aanpassing in het dieet. Ik eet veel meer groente ipv de koolhydraten, merk dat ik daar een klein beetje van bloat. In iedergeval aangegeven bij m'n coach... Aan de winstrol kan het niet liggen, spieren voelen en zien er veel harder uit. Vandaag zal er een soort fullbody training/depletietraining worden gedaan waar ik alles 4 sets 20 reps met meerdere dropsets train om te kijken hoe ik morgen op de high carb day reageer (600gr). Willen al eens uittesten hoe dit uitpakt.
 
Deze lean machine was gisteren wild in Haefland te zien.:cool: Goed bezig, kerel! Hopelijk valt je blessure een beetje mee. Let's hope for the best.
 
Deze lean machine was gisteren wild in Haefland te zien.:cool: Goed bezig, kerel! Hopelijk valt je blessure een beetje mee. Let's hope for the best.
Jij ook goed bezig! Flink afgevallen tenopzichte van de laatste keer dat ik je zag:lifter:.
 
Jij ook goed bezig! Flink afgevallen tenopzichte van de laatste keer dat ik je zag:lifter:.
Dank, dank! :D Tof om te horen wel, dat het mensen opvalt. Ikzelf zie niet echt verschil in de spiegel; alleen als ik een voorfoto bekijk. (wat ik overigens vreselijk vind. :p)
 
Dank, dank! :D Tof om te horen wel, dat het mensen opvalt. Ikzelf zie niet echt verschil in de spiegel; alleen als ik een voorfoto bekijk. (wat ik overigens vreselijk vind. :p)
Duidelijk zichtbaar, haha toch wel grappig dat iedereen zo kritisch op zichzelf is. Wel een goed teken, want dan is er altijd ruimte voor verbetering!
 
Update:
Gister naar de fysio gegaan en daar hebben ze met alle aandacht naar de borst blessure gekeken, was toch wel een flinke knop wat er zat.. Maar waarschijnlijk heb ik geluk en is het een scheurtje in het bindweefsel (fascia). Er stond nog zoveel spanning op dat ze eerst dry needling hebben gedaan alvorens ze begonnen met het losmaken, dit om zoveel mogelijk afvalstoffen af te voeren. Zit nu helemaal ingetapt, maar ik voel wel al dat ik meer bewegingsbereik heb. Advies was om het 1 weekje te laten rusten, dinsdag weer terug naar de fysio en woensdag weer gaan belasten. Fullbody was dus gister even niet mogelijk, heb alsnog de benen afgebeuld op 150 gr koolhydraten.

De training
22-01 LEGDAY:

10 min warm fietsen
Leg Extensions

20x45kg
15x66kg
15x73kg
12x79kg
10x85kg dropset 8x60kg dropset 8x40kg

Front squats (Jezusmina wat voelde deze zwaar)
12x60kg
10x100kg
3x8-10x120kg

Legpress CLOSE STAND
30x160kg
30x200kg
30x240kg
30x280kg dropset 30x200kg dropset 30x160kg (dit was echt grinden)

Barbell walking lunges
20 stappen per been met 30kg (3 sets)

Lying leg curl (3 sec negatief)
15x45kg
12x54kg
10x59kg
8x64kg dropset 8x45kg dropset 8x36kg

Seated leg curl (super gecontroleerde reps, 3 sec negatief en constante spanning, niks anders dan hams)
3x15x60kg

20 min crosstrainer, 15 min fietsen

Training was echt een mentaal spelletje. Menig man/vrouw was al gestopt, maar dit zijn wel de trainingen die tellen. Vanmorgen weer 0,5kg lichter dus we gaan weer de goeie kant op. Eveneens een high carb dag van 600gr vandaag (happy me). Vanavond ga ik armen, kuiten en buik trainen zonder cardio. Ik zal dat al rond de 400 gr carbs in me hebben, moet wel wat van te zien zijn straks. Ik zal de training weer loggen ;) Fijne dag iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Update:
Gister naar de fysio gegaan en daar hebben ze met alle aandacht naar de borst blessure gekeken, was toch wel een flinke knop wat er zat.. Maar waarschijnlijk heb ik geluk en is het een scheurtje in het bindweefsel (fascia). Er stond nog zoveel spanning op dat ze eerst dry needling hebben gedaan alvorens ze begonnen met het losmaken, dit om zoveel mogelijk afvalstoffen af te voeren. Zit nu helemaal ingetapt, maar ik voel wel al dat ik meer bewegingsbereik heb. Advies was om het 1 weekje te laten rusten, dinsdag weer terug naar de fysio en woensdag weer gaan belasten. Fullbody was dus gister even niet mogelijk, heb alsnog de benen afgebeuld op 150 gr koolhydraten.

De training
22-01 LEGDAY:

10 min warm fietsen
Leg Extensions

20x45kg
15x66kg
15x73kg
12x79kg
10x85kg dropset 8x60kg dropset 8x40kg

Front squats (Jezusmina wat voelde deze zwaar)
12x60kg
10x100kg
3x8-10x120kg

Legpress CLOSE STAND
30x160kg
30x200kg
30x240kg
30x280kg dropset 30x200kg dropset 30x160kg (dit was echt grinden)

Barbell walking lunges
20 stappen per been met 30kg (3 sets)

Lying leg curl (3 sec negatief)
15x45kg
12x54kg
10x59kg
8x64kg dropset 8x45kg dropset 8x36kg

Seated leg curl (super gecontroleerde reps, 3 sec negatief en constante spanning, niks anders dan hams)
3x15x60kg

20 min crosstrainer, 15 min fietsen

Training was echt een mentaal spelletje. Menig man/vrouw was al gestopt, maar dit zijn wel de trainingen die tellen. Vanmorgen weer 0,5kg lichter dus we gaan weer de goeie kant op. Eveneens een high carb dag van 600gr vandaag (happy me). Vanavond ga ik armen, kuiten en buik trainen zonder cardio. Ik zal dat al rond de 400 gr carbs in me hebben, moet wel wat van te zien zijn straks. Ik zal de training weer loggen ;) Fijne dag iedereen.
Fijne dag! :D

Goed om te horen dat de schade lijkt mee te vallen, doorzetter!
 
Update 23-01:
Gister de high carb dag van 600gr gehad om te kijken wat het me deed. Nou ik had het eindelijk weer WARM! Volheid, hardheid en een dikke 3D look tijdens het trainen van armen. Ik werd meerdere keren aangesproken in de gym, dat het wel erg goed ging :rolleyes:. Na de gym had ik nog 200gr aan carbs te gaan en heb ik nog iets van 600gr krieltjes met witvis gegeten en voor het slapen 120 gr rijstebloem met whey. Voor me gevoel ging ik aardig zwanger naar bed. Vannacht flink liggen zweten en meerdere malen moeten opstaan om te plassen. Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan moest ik wel lachen dat ik nog 0,5 kilo lichter was :p. Gister even een korte check-up gehad bij de coach en nog foto's doorgestuurd en hij was dik tevreden en zei dat er misschien nog wel meer te halen valt. In iedergeval zijn we tot de conclusie gekomen dat een flinke carbload in een relatief kort tijdsbestek voor mij goed werkt tenopzichte van een aantal dagen medium/high carb.

De training van gister:
Armen, kuiten, buik

Preacher curl machine FST-7
(
40 sec rust tussen sets, warm eerst goed op voordat je hieraan begint) 10-12 reps per set

Db Pin curls (hammer variant)
4x12x22kg

V-bar pushdowns
15x27kg
15x32kg
12x36kg
12x40kg

Seated incline db curl
8x18kg vervolgens drop je het gewicht in de helft maar doet het dubbele aantal reps 16x9kg in totaal 3 sets zelfde gewicht.

EZ Bar Skullcrushers into close grip pushdowns
4x12-15x40kg bij iedere set burn-out op de close grip pushdowns

Barbell curls
4x15x30kg

One arm overhead dumbell extensions
3x12x16kg

One arm rope pushdowns
4x12x12,5kg

Seated calf raise
20x80kg
15x120kg
3x15x140kg

Rope Crunches 4x20

Zoals eerder vermeld daarna geen cardio meer gedaan. Vandaag heb ik een rustdag maar staat gelijk na werk 60 minuten cardio op te planning en probeer ik er een ultra low carb dag van te maken, waarbij ik maar 150gr carbs eet (beetje compenseren voor volgende carbload). Morgen staan de schouders en nek op de planning en van het weekend weer een check-up dus jullie horen van me ;)
 
Zag op insta je filmpje en zag er idd erg goed uit!
 
Zag op insta je filmpje en zag er idd erg goed uit!
Op de telefoon krijg ik het niet goed vastgelegd. Iedereen zegt ook dat het in RL een stuk heftiger uitziet. Maar dat zul jij ook wel ervaren nu:P
 
Update blessure 25-01:

M'n borst voelt echt STUKKEN beter. Knobbeltje is nu minimaal, zaten dus toch heel wat afvalstoffen die nu weg zijn. Vandaag ga ik het toch weer proberen: borst, schouders en kuiten trainen! Natuurlijk alleen nog machines voor borst en volume werk, geen risico lopen dat er weer een zwelling komt, als dit goed uitpakt gaan we volgende week weer opbouwen wat betreft borst training. Zaterdag wordt de borst opnieuw ingetapet en dinsdag nog een behandeling bij de fysio.

Zoals gezegd gister rustdag, alleen wat cardio gedaan en klaargespeeld om maar 150gr koolhydraten te eten. Vanmorgen ook laagste gewicht zover deze prep! Bedoeling is nu 4 low carb dagen te doen en maandag een high carb dag (600gr). We gaan het zien, training zal ik vanavond of morgen loggen;) Fijn weekend iedereen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Gelukkig kerel
Als je Zegt knobbel doet me dat ook denken aan een triggerpoint. Heb ik de laatste tijd ook heel veel last van gehad.
 
Gelukkig kerel
Als je Zegt knobbel doet me dat ook denken aan een triggerpoint. Heb ik de laatste tijd ook heel veel last van gehad.
Laten dry needlen kerel, dat doet echt wonderen! Ook tijdens een blessure zoals nu bij de borst, door de zwelling ontstaat er zoveel spanning op die plaats, wat je range of motion ook beperkt. Beter te vroeg bij zijn dan te laat.
 
Laten dry needlen kerel, dat doet echt wonderen! Ook tijdens een blessure zoals nu bij de borst, door de zwelling ontstaat er zoveel spanning op die plaats, wat je range of motion ook beperkt. Beter te vroeg bij zijn dan te laat.
Laat ik ook meestal doen ja. Mijn therapeut bekijkt per plek of het nodig is om te dry needlen of soms een soort massage op die specifieke plek door er langer hard in te masseren.
 
Laat ik ook meestal doen ja. Mijn therapeut bekijkt per plek of het nodig is om te dry needlen of soms een soort massage op die specifieke plek door er langer hard in te masseren.
Ja precies, die van mij heeft een soortgelijke aanpak.
 
Goed bezig, heb je ook een shape update?
Zoals ik al heel vaak heb vermeld, hier komen geen shape updates op. Ik post regelmatig op insta met shape updates, maar hier ga ik niks plaatsen in verband met werk.
 
Back
Naar boven