- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
dinsdag 15-1
Schouders, nek, buik en cardio
Beetje beperkt kwa presses i.v.m. de borst blessure. Neutrale grepen en achter het hoofd zijn geen probleem die dus maar gedaan. Natuurlijk niet extreem zwaar gegaan, maar hele korte rustpauzes waardoor de intensiteit hoog bleef.
Neutral grip machine press
15x45kg
12x50kg
10x55kg
8x60kg dropset 8x45kg dropset 8x30kg
Behind the head shoulder press
3x12x60kg
Rear/side/front raise gaint set (deze oefening is
. Je begint met rear delt raises 12 reps, vervolgens 12 reps side raises, 12 reps front raises met dumbells vervolgens ga je terug naar side raises x12 en rear delt raises x12 en weer terug naar voren... Je snapt het al GEEN PAUZES 3x op en neer is 1 set, je schouders zullen schreeuwen van de pijn)
3x12x10kg
Machine side raise
4x12x54kg (rustpauze is wanneer je trainingspartner bezig is met de oefening en dooor)
Facepulls
4x15x35kg
Plate raise x raise
4x10x15kg
Dumbell shrugs
4x20x36kg
Crunch machine
5x20 reps
30 min fietsen
Van de hoge carbdag was niet veel te merken, alsnog zo plat als een pannenkoek. Drukke dag op het werk en pas laat kunnen trainen, neemt niet weg dat het een heerlijke training was! Shape begint met de dag te verbeteren
. Vandaag wordt de rug flink aangepakt en gefinisht met een klein beetje biceps + cardio. Zal de training morgen plaatsen.
Schouders, nek, buik en cardio
Beetje beperkt kwa presses i.v.m. de borst blessure. Neutrale grepen en achter het hoofd zijn geen probleem die dus maar gedaan. Natuurlijk niet extreem zwaar gegaan, maar hele korte rustpauzes waardoor de intensiteit hoog bleef.
Neutral grip machine press
15x45kg
12x50kg
10x55kg
8x60kg dropset 8x45kg dropset 8x30kg
Behind the head shoulder press
3x12x60kg
Rear/side/front raise gaint set (deze oefening is
. Je begint met rear delt raises 12 reps, vervolgens 12 reps side raises, 12 reps front raises met dumbells vervolgens ga je terug naar side raises x12 en rear delt raises x12 en weer terug naar voren... Je snapt het al GEEN PAUZES 3x op en neer is 1 set, je schouders zullen schreeuwen van de pijn)3x12x10kg
Machine side raise
4x12x54kg (rustpauze is wanneer je trainingspartner bezig is met de oefening en dooor)
Facepulls
4x15x35kg
Plate raise x raise
4x10x15kg
Dumbell shrugs
4x20x36kg
Crunch machine
5x20 reps
30 min fietsen
Van de hoge carbdag was niet veel te merken, alsnog zo plat als een pannenkoek. Drukke dag op het werk en pas laat kunnen trainen, neemt niet weg dat het een heerlijke training was! Shape begint met de dag te verbeteren
. Vandaag wordt de rug flink aangepakt en gefinisht met een klein beetje biceps + cardio. Zal de training morgen plaatsen.
Laatst bewerkt:

. Zo gaat het bij mij altijd, eenmaal in een goed kcal tekort en ik verander in een fatburning machine. Hij wilde zondag wat gaan schroeven aan het dieet. Vanaf volgende week ook eens het laden uitproberen, zodat we op tijd kunnen kijken welk laad protocol het beste voor me werkt. Al met al is het allemaal nog prima vol te houden. M'n slaap is de afgelopen 2 weken (7,5/8u) veel beter en dat merk ik gelijk terug in alles wat ik doe. Herstel is beter, eetlust is beter in bedwang, betere focus op werk etc etc.