AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Ik denk gewoon zodra de contest begint, aangezien ik nu ook dagelijks trainingen log. Beetje jammer wat ik heb nu nog 2,5 week en dan loopt m’n blast af dus van eind maart tot begin juni zal in het teken staan van “vasthouden, of lichtelijk bulken op cruise dose.

Ik ga ergens aan het einde van mei/start juni een kleine minicut/blast doen gelijk voor m’n vakantie dat zal dan ook gelijk de transformatie van de dbb contest worden.

Pff top 3 is moeilijk te zeggen ik weet ook nog niet wie allemaal mee doet. Jij bent een goeie kansmaker, wovano, Vonk, Camelus en ik er zullen nog wel een aantal zijn die ik vergeten ben (dan heb ik nu alleen over mannelijke leden). Allemaal afhankelijk van waar op gejureerd wordt.
Punjab doet niet mee en Camelus twijfelde nog.
Je log moet uiterlijk 31 maart gestart worden en tussen nu en 31 augustus moet er minimaal 2 maanden gelogd worden.
 
Punjab doet niet mee en Camelus twijfelde nog.
Je log moet uiterlijk 31 maart gestart worden en tussen nu en 31 augustus moet er minimaal 2 maanden gelogd worden.
Waar kan ik de log starten? Gewoon in het topic van de contest?
 
Ik zal hier de komende tijd minder/niet in gaan posten aangezien ik mee doe aan de dbb contest. Ik zal daar wekelijks in posten met betrekking tot m’n progressie/training/voeding etc.

Als mensen interesse hebben te volgen zie onderstaande link:
 
Back
Naar boven