Ik zit nu aan week 4 van Stronglifts (in totaal week 5 van trainen (week 1: mijn eigen schema)). Ik heb thuis een bench press, dumbbells en een pull up bar (zoiets). Ik merk progressie maar ik zit eigenlijk een vraag. Aangezien naar de fitness gaan nog geen optie is moet ik het doen met mijn barbell van mijn bench press, dit is dus geen olympische barbell. Ik zit nu aan 60 kg voor de deadlift en ik heb ondervonden dat dit het maximum is, er kunnen daar echt geen gewichten meer bij. Dan heb ik ook het gevoel dat ik bij Stronglifts wel nog een paar isolatie-oefeningen erbij zou kunnen nemen omdat ik erna nog sowieso kracht over heb en omdat ik mijn spieren zoveel mogelijk wil laten groeien. Ik ben nu van plan om gewoon door te gaan met Stronglifts tot ik met alle oefeningen bij 60 kg zit, voor deadlifts zal ik nu dus gewoon telkens opnieuw 60 kg liften om die spieren wat te onderhouden. Is het nu een goed idee om er een paar isolatie-oefeningen bij te doen zodat ik er het maximum uit kan halen? Zo ja, welke raden jullie mij dan aan? Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: