MuscleMeat

Strongman Champions League Holland

laantje

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
op 20 juni wordt in Ulft de strongman champions league Holland gehouden.
weet iemand al welke deelnemers hier aan mee doen?

Ik dacht dat dit zo ongeveer de deelnemerslijst is

Michail Koklyaev. rusland
Travis Ortmayer. usa
Ervin Katona. servie
Warrick Brant. australie
Ettienne Smit. zuid afrika
Constatin Ylin. oekraine
Agris Kazelniks. letland
Janne Hartikainen. finland
Levi Veoga. nw zeeland
Jimmy Laureys. belgie
Simon Sulaiman. NL/syrie
Alex Moonen. NL
en myself Jarno Hams. NL

We beginnen vroeg. Half één in de middag al geloof ik.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hey jarno,
thankx voor de info...zal zeker van de partij zijn!!!!

Is het al verstandig gezien de finale om mee te doen Jarno? En wel tof dat er anders 3 man vanuit ons bij staan! Ik kan jammer genoeg niet komen kijken naar al het geweld maar ik ga zelf ook een toffe dag hebben. Ik ga met mijn coach Frank samen BiestH doen.

Is het al verstandig gezien de finale om mee te doen Jarno? En wel tof dat er anders 3 man vanuit ons bij staan! Ik kan jammer genoeg niet komen kijken naar al het geweld maar ik ga zelf ook een toffe dag hebben. Ik ga met mijn coach Frank samen BiestH doen.

Verstandig was geweest om na de mavo goed door te studeren en een echt vak te leren. ;)
Ik voel me goed en waarom zou ik dan niet aan de Champions League meedoen.
Is toch mooi als ik m'n internationale comeback kan maken een jaar nadat ik op dezelfde wedstrijd geblesseerd ben geraakt.

Doet hij niet meer met chopperbeast ?

• Topic Starter Topic Starter
Verstandig was geweest om na de mavo goed door te studeren en een echt vak te leren. ;)
Is toch mooi als ik m'n internationale comeback kan maken een jaar nadat ik op dezelfde wedstrijd geblesseerd ben geraakt.

zou inderdaad helemaal te gek zijn!!!!

hahahaha ik ga stuk om "na de mavo goed door te studeren en een echt vak te leren"

Terug
Naar boven