- Waardering
- 4.424
Zo zit het ongeveer in elkaar inderdaadAlle powerlifters zijn dik en alle bodybuilders zijn onzekere mannetjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zit het ongeveer in elkaar inderdaadAlle powerlifters zijn dik en alle bodybuilders zijn onzekere mannetjes.
Dan green ooit gezien?Heb je ooit een afgetrainde powerlifter gezien? Ik niet. Dus dan zie je de gyno ook niet
die ziet er beter uit dan 95% van dit forum hahahahaDan green ooit gezien?die ziet er beter uit dan 95% van dit forum hahahaha
Nee nooit gezien. Wel Kai Greene, telt dat ook want die namen lijken best op elkaarDan green ooit gezien?die ziet er beter uit dan 95% van dit forum hahahaha
Zeker heb je die gezien.Nee nooit gezien. Wel Kai Greene, telt dat ook want die namen lijken best op elkaar
Kai Greene heb ik gezien inderdaad
Mariusz Pudzianowski
sorry haha

ik post hem niet voor niets.. super fysiek als je hét vergelijkt met jarno hams etc
ik post hem niet voor niets.. super fysiek als je hét vergelijkt met jarno hams etc

Beetje aparte discussie, op het NK powerliften afgelopen zondag stonden genoeg afgetrainde lichamen. Stond zelf op een procentje of 8 schat ik in. Niet heel bijzonder aangezien ik altijd vrij laag zit, maar volgens vele stond ik op het verkeerde podium en had ik naar het bb gemoeten, mss doe ik dat volgend jaar wel![]()
Hahahahahahha die lijken dan weer minder. Dan green is wel het opzoeken waard. Die kerel heeft een bruut fysiekNee nooit gezien. Wel Kai Greene, telt dat ook want die namen lijken best op elkaar