XXL Nutrition

Strongman sportschool/clun gezocht omg. amsterdam

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Strongman sportschool/club gezocht omg. amsterdam

Zoals de titel al luidt ben ik zoekende naar een sportschool of club waar de verscheidene onderdelen te trainen zijn. Ik doe zelf al zon 6 jaar aan krachttrainen en lijkt me leuk om eens over te gaan op strong man oefeningen.

Laatst bewerkt:
Was dat er maar hier in Amsterdam!!! Ooit ooit ooit zal ik m oprichten :D

Nee! Ik train zelf met mooi weer bij Gijs in Baarn net als velen andere! Dat is goed te doen vanaf Amsterdam...! Waar train je zelf dan in Amsterdam?

• Topic Starter Topic Starter
Nee! Ik train zelf met mooi weer bij Gijs in Baarn net als velen andere! Dat is goed te doen vanaf Amsterdam...! Waar train je zelf dan in Amsterdam?

Ik train op de homegym van een kameraat die zijn hele zolder tot gym heeft omgetoverd maar wil eens wat anders dan de standaard fitness oefeningen.

Aaaah ok! Ja ik kan wel zeggen kom bij de gym trainen waar ik train, maar daar heb je ook geen events! Je kan wel knallen maar dat kan je denk ik daar ook!

Ja dat klopt dat is namelijk mijn sportschool zit op het noorderveld 2 in wormerveer op een industrie terein op de wittevlinderweg 72-a8.
Als je wilt kan je komen trainen bij me dan kan dat. Ik heb een log, yoke, stones,band van 320kg,hooggooi gewicht 25kg, rocklift van 90kg,axle, farmers die tot 200kg per stuk kunnen laden,ketting yoke,harnas voor truck pull of voor auto op handrem.
En al het sportschool gebeuren: bankdruk, latpully, dummbells,squatrek enz...
Het is in een kleine loods het loop gebeuren doen we buiten.
Kom gerust een keer kijken je kan me bereiken op 0620582805 of stuur een pm.

200kg farmers:eek::cool:

Nou kom op met die reacties eerst vragen dan krijg je antwoord en is het stil.
Is het serieus of gewoon een beetje intresant doen op een forum.

Ik ben gewoon puur om interessant te doen :D

Nou iedereen is in iig welkom hoe meer zielen hoe meer gekheid. Ik train nu met een maatje van me Piet Zaal, de rest is er af en toe niet genoeg discipline denk ik.
Wij zijn er altijd maar vind het toch wel eens leuk om met een groep te trainen
altijd een leuke zweer en soms net ff wat meer gas geven.

Nou iedereen is in iig welkom hoe meer zielen hoe meer gekheid. Ik train nu met een maatje van me Piet Zaal, de rest is er af en toe niet genoeg discipline denk ik.
Wij zijn er altijd maar vind het toch wel eens leuk om met een groep te trainen
altijd een leuke zweer en soms net ff wat meer gas geven.

m,n vriendin woont in noord als ik daar een keer ben wil ik wel op een zaterdag komen trainen.

Mijn vriendin woont nu ook in Noord:D

Noord Gestoord ouwe! waar in Noord trouwens?

Haha allemaal hier de buurt komen terroriseren zeker :p

Ow ja bij die ene straat met die hoek tog!!

Terug
Naar boven