Fitness Seller

Studente (21) zoekt katjes 'om te doden voor de kunst'

[/COLOR]Geef maar op chipmunks, de enige persoon die zich nog een beetje staande kan houden in een discussie met Loptr is Calyptus:roflol:
Tjok heeft me ooit volledig gepwnd:trollface:

feltbadman.jpg:D
Nee, hypocrisie omdat mij iemand citeerde met 'mooie is-ought fallacy'.
was ik dat?:rolleyes:

Ja, juist om mijn morele waarden die ik verdedig.
Je morele waarden die op geen **** gebaseerd zijn en 2 equivalente situaties als verschillend beschouwt. Mijn moraliteit staat tenminste vast in zijn funderingen.

(maar ik kan het je moeilijk kwalijk nemen, mensen zijn nu eenmaal geen logische, maar emotionele wezens)

En jij kunt je vinden in wat Loptr zegt, in het laatste voorbeeld wat ik aanhaalde waarop Loptr antwoorden dat ze gelijk zijn?
Gezien dat jullie dezelfde mening delen...

Ik kan je zeggen dat de gemiddelde vleeseter er toch anders tegen aan kijkt
.
2 vormen van foutieve argumentatie die jij voortdurend aanhaalt:

Beroep op traditie

Bij het beroep op traditie wordt uitsluitend het feit dat iets in het verleden zus of zo gedaan is als argument aangevoerd om het op die wijze te doen. De verborgen aanname is, dat alles wat in het verleden goed gewerkt heeft, ook nu nog goed zal werken. Dat hoeft echter niet het geval te zijn. De drogreden gaat eraan voorbij dat er intussen betere methoden kunnen bestaan.

Ad populum (met het oog op het volk)

Hiervan is sprake wanneer men de juistheid van een stelling tracht te bewijzen door aan te voeren dat er een meerderheid voor te vinden is.
Onjuiste premisse: de meerderheid heeft altijd gelijk.

Kusjes, Loptr:kiss:

wat een haat zeg:roflol: Je moest even je hart luchten zo te zien, geen goede ervaringen gehad met psychologen? En waarom ging je er uberhaupt heen? Ik denk eerder dat de ''meeste'' psychologen het beste met je voor hebben, al zullen er idd altijd wel wat rare types tussen zitten, maar dat is met elk beroep zo, maar uiteindelijk is het doel van iedere psycholoog om jou een beter levenskwaliteit te geven, het zijn dus vooral mensen die andere willen helpen. Omdat jij toevallig niet goed geholpen werd met je problemen, kan je natuurlijk niet ''iedere'' psycholoog voor kwalijk nemen. Daarnaast is alles wat jij hier beweerd niet eens onderbouwd en dus vooral uit een subjectief perspectief bekeken, of jij hebt natuurlijk weer wat links waar je mij het tegendeel mee kan bewijzen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 23:34 ----------

Geef maar op chipmunks, de enige persoon die zich nog een beetje staande kan houden in een discussie met Loptr is Calyptus:roflol:
Ik had geen probleem hoor. Het doel is mss om levenskwaliteit te verbeteren maar het overgrote deel van wat ze zeggen is totale bullshit. Toen ik daarheen ging moeten ze vast gedacht hebben dat ik verstandelijk beperkt ben want amai, ge moet nie vree slim zijn om door te hebben da hij uit zijne nek aant kletsen was. Toen ik jong was, kon ik nogal agressief zijn :p nu totaal omgekeerd en neen niet door psycholoog. Ben niet vaak moeten gaan maar moest ik vaker moeten gaan dan zou ik er agressiever door geworden zijn.

Heb zelf in het verleden vriendinnen met probleempjes beter kunnen helpen dan de psycholoog waar ze naartoe gingen.

:roflol:

Ik geniet altijd van de mensen op dbb die 'discussiëren' op een bodybuilding forum en dan doen alsof ze albert einstein zijn... Sowieso dat ze daarna denken "ik heb net een bodybuilder zijn moet gesnoerd... Damm ik ben echt hoog begaafd"

Ik geniet altijd van de mensen op dbb die 'discussiëren' op een bodybuilding forum en dan doen alsof ze albert einstein zijn... Sowieso dat ze daarna denken "ik heb net een bodybuilder zijn moet gesnoerd... Damm ik ben echt hoog begaafd"

Alsof je hier niet kunt discussiëren en iedere bodybuilder dom is....

krijg je op voorschrift killy.

risperdal werkt oa.

Moet je gelijk geven is inderdaad lachwekkend.Als dezelfde kennis werd toegepast op training en voeding zouden er geen domme vragen meer zijn en zou iedereen hier groeien.Mensen noemen zich bodybuilder en tevens wetenschapper.:D

Moet je gelijk geven is inderdaad lachwekkend.Als dezelfde kennis werd toegepast op training en voeding zouden er geen domme vragen meer zijn en zou iedereen hier groeien.Mensen noemen zich bodybuilder en tevens wetenschapper.:D

Wow, zo had ik er nog nooit bij stil gestaan!
Als iedereen nou inderdaad zo fanatiek zou gaan praten over sport zaken en stickies ging schrijven :D

Wow, zo had ik er nog nooit bij stil gestaan!
Als iedereen nou inderdaad zo fanatiek zou gaan praten over sport zaken en stickies ging schrijven :D

Ja dan werd dit het forum om te zijn.Maar ja die kennis zit in de moraliteit van het doden van jonge katjes.;)

Het standpunt dat jullie nu innemen slaat eigenlijk ook nergens op, alleen omdat dit een bb forum is mag je geen mening hebben en en die op een intelligente manier naar buiten brengen? Is het te intimiderend voor jullie als mensen niet zeggen oeh aah ik niet mee eens zijn? Sowieso beetje nutteloos om dat hier te gaan aanhalen alsof jij je gepaseerd voelt door de manier hoe anderen discussieren :rolleyes: volgens mij heb je dan zelf grootheidswaanzin

Het standpunt dat jullie nu innemen slaat eigenlijk ook nergens op, alleen omdat dit een bb forum is mag je geen mening heb en en die op een intelligente manier naar buiten brengen? Is het te intimiderend voor jullie als mensen niet zeggen oeh aah ik niet mee eens zijn? Sowieso beetje nutteloos om dat hier te gaan aanhalen alsof jij je gepaseerd voelt door de manier hoe anderen discussieren :rolleyes: volgens mij heb je dan zelf grootheidswaanzin

Nou wij hebben het er meer over als die wetenschappers hier zich is gaan concentreren op voeding,supps,AAS,training dat we hier pro's zouden kunnen creëren.Het is nog net zo erg dat iemand hier even de wereld economie uitlegt maar vervolgens wel een topic opent met de vraag is mijn voedings schema wel goed.Niks ten nadele van de mensen die wel geleerd hebben onder ons heb ik respect voor.;)

Het standpunt dat jullie nu innemen slaat eigenlijk ook nergens op, alleen omdat dit een bb forum is mag je geen mening hebben en en die op een intelligente manier naar buiten brengen? Is het te intimiderend voor jullie als mensen niet zeggen oeh aah ik niet mee eens zijn? Sowieso beetje nutteloos om dat hier te gaan aanhalen alsof jij je gepaseerd voelt door de manier hoe anderen discussieren :rolleyes: volgens mij heb je dan zelf grootheidswaanzin

Lieve vriend,
Er is niks mis met een discussie, alleen discussies op dbb zijn gewoon 40% je mening geven en 60% andere mensen voor mong**l uit maken. ;)

Terug
Naar boven