Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Tjok heeft me ooit volledig gepwnd[/COLOR]Geef maar op chipmunks, de enige persoon die zich nog een beetje staande kan houden in een discussie met Loptr is Calyptus![]()

feltbadman.jpg

was ik dat?Nee, hypocrisie omdat mij iemand citeerde met 'mooie is-ought fallacy'.

Je morele waarden die op geen **** gebaseerd zijn en 2 equivalente situaties als verschillend beschouwt. Mijn moraliteit staat tenminste vast in zijn funderingen.
(maar ik kan het je moeilijk kwalijk nemen, mensen zijn nu eenmaal geen logische, maar emotionele wezens)
2 vormen van foutieve argumentatie die jij voortdurend aanhaalt:En jij kunt je vinden in wat Loptr zegt, in het laatste voorbeeld wat ik aanhaalde waarop Loptr antwoorden dat ze gelijk zijn?
Gezien dat jullie dezelfde mening delen...
Ik kan je zeggen dat de gemiddelde vleeseter er toch anders tegen aan kijkt.
Beroep op traditie
Bij het beroep op traditie wordt uitsluitend het feit dat iets in het verleden zus of zo gedaan is als argument aangevoerd om het op die wijze te doen. De verborgen aanname is, dat alles wat in het verleden goed gewerkt heeft, ook nu nog goed zal werken. Dat hoeft echter niet het geval te zijn. De drogreden gaat eraan voorbij dat er intussen betere methoden kunnen bestaan.
Ad populum (met het oog op het volk)
Hiervan is sprake wanneer men de juistheid van een stelling tracht te bewijzen door aan te voeren dat er een meerderheid voor te vinden is.
Onjuiste premisse: de meerderheid heeft altijd gelijk.
Kusjes, Loptr

nu totaal omgekeerd en neen niet door psycholoog. Ben niet vaak moeten gaan maar moest ik vaker moeten gaan dan zou ik er agressiever door geworden zijn.