MuscleMeat

Studente (21) zoekt katjes 'om te doden voor de kunst'

Is het slecht als ik trek krijg bij het zien van een plofkip en geen medelijden heb?

Een kip zegt: toktoktok & that's it.
Kat geeft kopjes, komt als je roept, slaapt op je schoot, schijt niet op je, ...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat mens snapt niet waarom men er spel van maakt -> bewijst weer sociopaat / psychopaat. Er zijn nog wel mensen die het niet erg vinden maar die begrijpen/weten waarom het niet mag.

TE gevoelig? Wat mij betreft kan het niet gevoelig genoeg als ik kijk hoe sommige mensen met dieren omgaan alsof het objecten zijn. Als ik dat verhaal van je grootmoeder lees... de t*ring hé, ik zal je de internet hero praatjes besparen wat dat betreft.

En dat het dubbelzinnig is om kip te doden voor ons eten en dan te lopen klagen om voor het feit dat dieren voor kunst gebruikt worden, is een idiote vergelijking. (in het algemeen, wat hier gezegd wordt).
Is puur Survival of the Fittest. Eten om te overleven. Met een hert wat dood wordt gemaakt door een tijger op National Geographic heb ik ook totaal geen medelijden mee. Zo werkt de voedselketen nu eenmaal. Maar dieren doden puur om het vermaak zoals bij bont voor kleding, kunst zoals in dit geval of dierengevechten (haan gevechten, pitbulls, stieren etc.), is gewoon ronduit verkeerd en ziekelijk naar mijn mening.

Het is cliché om een antwoord te geven als 'We zullen dit ook ons bij jou doen! Kijken of je het dan ook nog zo leuk vindt'... Maar het is gewoon zo waar.

Mja, zou het zelf ook nooit doen aangezien ik zelf een kat heb. Denk gewoon niet dat een kat er ook maar iets om geeft of het nu leeft of dood is. En gezien we zoveel andere dieren doden om op te eten ga ik niemand tegenhouden die een keer wat dieren wil doden voor de kunst.

Mja, zou het zelf ook nooit doen aangezien ik zelf een kat heb. Denk gewoon niet dat een kat er ook maar iets om geeft of het nu leeft of dood is. En gezien we zoveel andere dieren doden om op te eten ga ik niemand tegenhouden die een keer wat dieren wil doden voor de kunst.
Kunst is zever en zeker wat zij ziet als kunst. Zinloze dood voor het plezier van een sociopaat / psychopaat.
Doden om te eten is zinvol en niets van het dier gaat verloren.
Pak je kat eens vast en probeer ze in bad te steken, zul je snel zien of ze wil leven.

Voedsel voor mooie spiertjes ja. Overleven kan je ook best op soja en andere eiwitten.

Je kan inderdaad ook wurmen uit de grond trekken en die opeten, ook eiwitrijk.
Je comment slaat echt helemaal nergens op, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

Kat geeft kopjes, komt als je roept, slaapt op je schoot, schijt niet op je, ...

Dat mens snapt niet waarom men er spel van maakt -> bewijst weer sociopaat / psychopaat. Er zijn nog wel mensen die het niet erg vinden maar die begrijpen/weten waarom het niet mag.

een kip is lekker en legt eieren, 10000000x veel nuttiger dan een schijnheilige k*t kat

Volgens mij gaat het komen... [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou van haar wel een leuke bondjas willen maken

net wel, waarom zou ze er anders een kunstproject rond maken, het zou namelijk geen kunst zijn als ze een diersoort had gebruikt waar de rest vd bevolking geen reet om geeft:)

bij mij is het trouwens omgekeerd: ik begrijp/weet zelf ook niet waarom het niet mag, maar emotioneel gezien vind ik het wel erg. Maar omdat ik weet dat die gevoelens rationeel nergens op slaan kan ik hier gerust mijn goedkeuring voor geven.

Met de ddb knokploeg ernaartoe en anaal vernederen.

net wel, waarom zou ze er anders een kunstproject rond maken, het zou namelijk geen kunst zijn als ze een diersoort had gebruikt waar de rest vd bevolking geen reet om geeft:)

bij mij is het trouwens omgekeerd: ik begrijp/weet zelf ook niet waarom het niet mag, maar emotioneel gezien vind ik het wel erg. Maar omdat ik weet dat die gevoelens rationeel nergens op slaan kan ik hier gerust mijn goedkeuring voor geven.
Er is artikel waarin ze dat letterlijk zegt.
Zou schoon zijn als ieder naar wens dieren mag gaan slachten.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:17 ----------

Michel Vandenbosch van dierenrechtenorganisatie Gaia spreekt van een 'perverse morele grenzeloosheid'. 'We hebben hier te maken met kunstenaars die denken dat ze boven alles en iedereen staan. Die onder de noemer kunst alles mogelijk achten. En die van censuur spreken, als we daar opmerkingen over maken.'
Geef ik volledig gelijk.
Kunnen we zo van alles wat we misdoen kunst gaan noemen. Oh ik heb iemand aangereden, was maar voor de kunst hoor.
Ik ben er voor 80% zeker van dat ze een sociopaat of psychopaat is.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:17 ----------

Met de ddb knokploeg ernaartoe en anaal vernederen.
Te lelijk, onneukbaar scharminkel.

Verder bewijs dat ze psychopaat of sociopaat is:
Het kunstwerk zou moeten dienen als eindwerk op school, maar haar docent weet van niks. “Al verbaast het me niet dat het uitgerekend Yann is die uitpakt met deze stunt. Het is een stout meiske. Ze roept tegen mij en spreekt als enige in de klas dialect. Ze urineert in het midden van de stad, om daar dan foto’s en video’s van te maken.”

Ook inderdaad niks om trots op te zijn maar dat dient ten minste nog een doel, voedsel.

Je kan inderdaad ook wurmen uit de grond trekken en die opeten, ook eiwitrijk.
Je comment slaat echt helemaal nergens op, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

Niks doel. Vlees eten is puur voor het genot, en waarom zou dat genot anders zijn dan artistiek genot?

Je kan zonder vlees voldoende eiwitten eten.

Niks doel. Vlees eten is puur voor het genot, en waarom zou dat genot anders zijn dan artistiek genot?

Wat is dat voor zever.
Vlees eten is niet puur voor genot. In sommige landen zou men zelfs verhongeren zonder vlees.
Artistiek genot? Grote zever. Haal je echt genot uit hoor... Nee, alleen zijzelf omdat ze psychopaat of sociopaat is. Die beginnen altijd eerst met het doden van dieren en gaan dan steeds verder omdat ze er geen genot meer uithalen.
Alles wordt verspilt maar bij vleesproductie gaat er geen enkel deel verloren
Idioot

Beetje rare vergelijking.
Vlees eten is een van de primaire levensbehoefte aangenaam maken.
Ik kan bij kunst geen enkele primaire levensbehoefte bedenken, zonder richting het kunstzinnige te gaan denken.

Je kan inderdaad zonder vlees voldoende eiwitten eten, net zoals je zonder katten te doden kunst kan maken.

Maar **** katten, van mij mogen ze op het menu komen.
Schijnt exact te smaken als konijn.
En zelfs in de pan lijkt het verdacht veel op elkaar zonder de staarten er aan. :meal:

Terug
Naar boven