FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Wat is dat voor zever.
Vlees eten is niet puur voor genot. In sommige landen zou men zelfs verhongeren zonder vlees.
Artistiek genot? Grote zever. Haal je echt genot uit hoor... Nee, alleen zijzelf omdat ze psychopaat of sociopaat is. Die beginnen altijd eerst met het doden van dieren en gaan dan steeds verder omdat ze er geen genot meer uithalen.
Alles wordt verspilt maar bij vleesproductie gaat er geen enkel deel verloren
Idioot
Zoals je zegt, in sommige landen. Maar in een land als België of Nederland kan je perfect zonder vlees eten. Ik eet zelf vlees, en dat doe ik omdat ik dat lekker vind.
Overigens snap ik hier het artistieke ook niet van hoor, maar ik snap zelden bij kunst wat mensen er leuk aan vinden, dus daarom dat ik me daarover niet uitspreek.
Mijn punt is gewoon dat je niet kan zeggen dat wij vlees eten uit behoefte, en dat er daarom een heel discussieveld open gaat over wat we al dan niet kunnen doen met dieren voor ons "plezier". Katten doodslaan vind ik behoorlijk zot, en zou het zelf absoluut niet over mijn hart krijgen. Maar ik wil gewoon aantonen dat er geen rationeel verschil is tussen het doden van een kat en een koe.
Alles wordt verspilt maar bij vleesproductie gaat er geen enkel deel verloren
Je kan het inderdaad beschouwen als verspilling, daar ben ik het met je eens. Maar zou je haar minder gestoord vinden moest ze het vlees van de kat ook nog opeten?
Wauw, dat bracht veel bij
.Ik ook hoor
!