- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk, hij werkt in "the music business!".
Thug life, je weet!
Nou ja goed, dat werkloos ongewassen tuig dat een beetje kosteloos zit te parasiteren op onze zak moeten ze inderdaad gewoon afvoeren maar het is aan de andere kant ook weer zo dat kamerverhuurders in een atmosfeer van een gebrek aan woonruimte voor studenten keihard het dubbele vragen voor kamers dan wat ze waard zijn, en dan ook nog heel slecht onderhouden.
Je snapt het concept van vraag en aanbod niet zo goed he? ^
Is het niet je eigen domme schuld als je voor een smerige k*t hol veel te veel geld betaald? Als niemand dat meer zou doen zouden de prijzen vanzelf omlaag gaan.
Als ik iets koop of huur kijk ik altijd eerst of het me dat geld waard is. Zo niet dan koop of huur ik het niet. Als je dat niet doet moet je niet achteraf gaan zeuren dat het duur is oid.
Je begreep mijn opmerking wellicht niet. Wanneer er veel meer vraag is dan aanbod is het gemakkelijk om misbruik te maken van de situatie. Juist een argument voor regulering dus.
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?Is het niet je eigen domme schuld als je voor een smerige k*t hol veel te veel geld betaald? Als niemand dat meer zou doen zouden de prijzen vanzelf omlaag gaan.
Als ik iets koop of huur kijk ik altijd eerst of het me dat geld waard is. Zo niet dan koop of huur ik het niet. Als je dat niet doet moet je niet achteraf gaan zeuren dat het duur is oid.
Hoezo, het is toch een keuze die je zelf maakt? Je kunt ook dicht bij Amsterdam gaan wonen en met de train gaan, of in een andere stad gaan studeren. Of tijdelijk iets duurs huren en heel actief zoeken naar wat goedkopers. Keuzes, keuzes, keuzes....
waarom wordt er altijd gezegd dat leegstand aangepakt moet worden?? Woning is bezit, en je hebt er geen automatisch recht op. Als ik mijn bezit waar ik veel geld (arbeid) in heb geïnvesteerd leeg wil laten staan, om welke reden dan ook, is dat mijn goed recht.