Fitness Seller

Studeren in Utrecht, opzoek naar gym.

wat is dat nou weer voor onzin ???
so what geef ik fake adres. Gaan ze ook nog vragen voor een officiele verklaring van de gemeente?

Je moet met je vingerafdruk naar binnen, denk dat ze je wel enigzins controleren..

Maar het is gewoon al redelijk vol dus hebben ze een paar eisen gesteld, maar ik hoorde dat er word uitgebreid dus ik denk niet dat ze heel moeilijk gaan doen...

Golds Gym inderdaad echt een top sportschool

****ing KGB daar. Een keertje trainen, moesten gelijk alles van m'n weten; naam, geboortedatum, waar ik woonde, handtekeningetje, moesten zelfs een ****ing foto van me maken. Stond echt op het punt te zeggen: fl**ker op met je foto, ik ga. Maarja, had ik anders half uur voor niks gereden.
En deed die low row daar full stack, na 2 herhalingen vreesde ik dat dat ding uitelkaar zou knallen wat 'n gepiep en gebonk. Was niet het enige wat daar aan vernieuwing toe was.

Tevens eerste sportschool waar ik de volle mep moest betalen voor 'n keertje komen kijken, mag je meestal wel gratis bij sportscholen.

Je moet met je vingerafdruk naar binnen, denk dat ze je wel enigzins controleren..
Hier dit ook, zelfs je vingerafdruk willen ze :roflol:

Achja, als je niks te verbergen hebt dan is er niks aan de hand toch? Houd ook de foute lui een beetje weg..

Is Golds Gym de enige 24/7 gym in omgeving Utrecht? Rare praktijken daar.

waarom zou een gym al die onzin van je moeten weten dan? precies. beetje raar dus dat ze zoveel info moeten hebben

****ing KGB daar. Een keertje trainen, moesten gelijk alles van m'n weten; naam, geboortedatum, waar ik woonde, handtekeningetje, moesten zelfs een ****ing foto van me maken. Stond echt op het punt te zeggen: fl**ker op met je foto, ik ga. Maarja, had ik anders half uur voor niks gereden.

Dit is vrij normaal hoor, bij 2/3 gyms getraind tot nu toe, en overal werd dit gehanteerd

hele manhunt dan als ze zelfs je vingerafdruk nodig hebben

Vind het niet zo raar hoor, niet hier in Nieuwegein tenminste. Van de 4? sportscholen hier is er volgens mij maar 1 waar je nog met alleen een pasje naar binnen kan.

Vind het in deze tijden overigens ook echt niet raar dat er een vingerafdruk word gevraagd om naar binnen te gaan > minder pasjes = minder uitgave + minder fraude.

Sport City Zeist, en heb wel nog 'n abo op FPA, maar kom ik eigenlijk nooit meer.

Sidenote: ik heb ruim 'n half jaar niet getraind en daarna alleen maar lopen aanklooien tot nu (vandaag wederom weer niet getraind :rolleyes:), dus van echt 'trainen' is nog geen sprake :o

bleeeh allemaal te ver voor mij

Niks in Nederland is ver, behalve Limburg en Friesland. :)

Terug
Naar boven