Fitness Seller

Gym Antwerpen

Bezoekers in dit topic

Die grap had ik al gemaakt hoody...

In ieder geval, een collega heeft daar maand getraind, hij vond het er verschrikkelijk vuil(dat van die gayscene is niet eens overdreven, je vond er gebruikte condooms op het toilet, en dat zei hij voor ik erover begon), een hoop machines hebben hun beste tijd in de jaren 90 gehad, en veel te druk...

Train er nu zo´n anderhalve maand en het is inderdaad druk. Altijd ´s avonds rond 7 uur, maar er zijn dan ook wel weer genoeg dumbells ,gewichten en bankjes, merk er dus nooit iets van, kan eigenlijk altijd meteen bezig met wat ik wil :p Machines gebruik ik op legs na niet, dus zou ik niet weten. Die gayscene is wel echt te erg, damn. Die mannen kunnen net zo goed in hun onderbroek gaan trainen :doggy:
 
Train er nu zo´n anderhalve maand en het is inderdaad druk. Altijd ´s avonds rond 7 uur, maar er zijn dan ook wel weer genoeg dumbells ,gewichten en bankjes, merk er dus nooit iets van, kan eigenlijk altijd meteen bezig met wat ik wil :p Machines gebruik ik op legs na niet, dus zou ik niet weten. Die gayscene is wel echt te erg, damn. Die mannen kunnen net zo goed in hun onderbroek gaan trainen :doggy:
Dbb meet daar?:roflol:
 
Train er nu zo´n anderhalve maand en het is inderdaad druk. Altijd ´s avonds rond 7 uur, maar er zijn dan ook wel weer genoeg dumbells ,gewichten en bankjes, merk er dus nooit iets van, kan eigenlijk altijd meteen bezig met wat ik wil :p Machines gebruik ik op legs na niet, dus zou ik niet weten. Die gayscene is wel echt te erg, damn. Die mannen kunnen net zo goed in hun onderbroek gaan trainen :doggy:

Nou, ik zou er liefst op de middag gaan trainen tijdens mn middagpauze(fod financien), dus dan zal het alsnog meevallen. Volgende maand loopt mn abbo dicht bij huis af, ga ik er een langs met zo'n dagpas.
 
De hele Equipment is daar onlangs allemaal vervangen voor zo ver ik weet. is ook een hele crossfit deel bij gekomen
 
De hele Equipment is daar onlangs allemaal vervangen voor zo ver ik weet. is ook een hele crossfit deel bij gekomen
Er staan nog oude nautilus toestellen
 
In hoboken(antwerpen)heb je 'better bodies' oldschool gym heb er een tijdje getraind rond 7h zit er mss max 10-15 personen,dumbbels gaan tot 70kg dacht ik. Genoeg free weights dus apparaten van hammer strentgh. Dacht iets van 36€/maand cash geen abbonement voorwaarden dus je hangt niet vast.
 
In hoboken(antwerpen)heb je 'better bodies' oldschool gym heb er een tijdje getraind rond 7h zit er mss max 10-15 personen,dumbbels gaan tot 70kg dacht ik. Genoeg free weights dus apparaten van hammer strentgh. Dacht iets van 36€/maand cash geen abbonement voorwaarden dus je hangt niet vast.
Zijn ze vernieuwd dan toen ik er een jaar of 2 geleden ging was het allemaal oude rommel :roflol:
(Het eiland is ook alles aan het upgraden naar hammer strenght staan nog enkele nautilus waar niks mis mee is)
 
American Healthfitness bij Patrick Alleman?
 
ja ze hebben kleine verbouwingen gedaan,het is nu ook een officieel hammer strenght center dacht ik. vindt het wel aangenaam trainen ginder de mensen dat er komen zijn ook zeer vriendelijk,zal wss binnekort terug naar daar trekken. beginnen in de basic-fit meer en meer controles te doen.
 
ja ze hebben kleine verbouwingen gedaan,het is nu ook een officieel hammer strenght center dacht ik. vindt het wel aangenaam trainen ginder de mensen dat er komen zijn ook zeer vriendelijk,zal wss binnekort terug naar daar trekken. beginnen in de basic-fit meer en meer controles te doen.
Controles gaan ze gewoon overal doen...
Maar je moet echt wel dikke pech hebben als je er net tijdens een controle bent , als je naar de drukkere basic fits gaat is er zekermeer kans.
betterbodies is eigelijk afgelegen en zie je niet meteen als je het niet kent
 
Back
Naar boven