MuscleMeat

Studie: Docent omkopen...

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
Deze gedachte komt de laatste tijd steeds vaker in mij op.
Ik heb namelijk as dinsdag een tentamen waar eigenlijk 2 jaar van mijn studie vanaf hangt (als ik hem niet haal, heb ik 2 jaar voor "niks" gestudeerd).

De docente van wie ik het vak krijg, is imo redelijk vatbaar voor "omkoping"
Dan heb ik het over bv. 1000 euro, om bijvoorbeeld een voldoende te geven, en dan wel zo dat het ook klopt. (bij inzage iets veranderen bv)

Heeft iemand zoiets wel eens gedaan? en hoe is het afgelopen?

En niet komen met, gewoon beter leren, want goed leren is nog steeds geen garantie voor succes (heb ik de vorige x wel gemerkt)

Same here. Maar ik ga niet beginnen om mensen om te kopen. Waren de school systemen niet makkelijk te hacken ? Kan je misschien beter je 1000,- aan zo persoon geven. :D

Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat zo persoon kan omkopen?

Ik hoef ook nog maar 1 tentamen voor mijn titel, maar school is alles behalve behulpzaam op dat gebied. Ik heb er gewoon voor gezorgd dat mijn vangnet buiten deze opleiding beter is dan de opleiding zelf. Ik weet natuurlijk niet hoe het in jou sector is, maar bij mij is ervaring belangrijker dan opleidingsniveau.

als je het met goed leren nog niet kunt halen, zal het nivo wel te hoog zijn gegrepen....
;)

je pakt met Powerliften toch ook geen 100 kilo boven je 1rm, omdat je verwacht dat een spotter je zal helpen?

doe een double back bicep voor haar neus :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
als je het met goed leren nog niet kunt halen, zal het nivo wel te hoog zijn gegrepen....
;)

je pakt met Powerliften toch ook geen 100 kilo boven je 1rm, omdat je verwacht dat een spotter je zal helpen?

mwa, heb alles gehaald op 1 tentamen na, vind het ook niet echt moeilijk ofzo..maar op de een of andere manier ben ik er nooit zeker van dat ik het echt foutloos ga doen (ja de contradictie is groot).

Maargoed, docent, hbo ..parttime....en nou ken ik der een beetje, en heb het vermoeden dat ze 1k wel zou aannemen.
Dit uiteraard als blijkt dat ik het niet gehaald heb he :P

staat daar nog een straf op ofzo, of enige consequenties, als ze het niet aanneemt en verteld aan andere gasten? lijkt me niet toch

Heb je een limiet voor het aantal herkansingen dat je mag doen? Wat voor opleiding is het eigenlijk?

Geef eens wat meer details voor uitwerking? Is ze getrouwd? Wat is haar leeftijd? Wat voor type is ze? (Bijv. levendig of meer laid back) Op welke verenigen komt/zit ze? Is ze avontuurlijk of stoffig? Woon ze dicht bij je in de buurt? Hoe besteed ze haar vrije tijd?

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik heb het topic niet gemaakt om MIJN situatie te bespreken :P maar om te kijken of er meer lui met dezelfde gedachte spelen, of al gedaan hebben

mwa, heb alles gehaald op 1 tentamen na, vind het ook niet echt moeilijk ofzo..maar op de een of andere manier ben ik er nooit zeker van dat ik het echt foutloos ga doen (ja de contradictie is groot).

Maargoed, docent, hbo ..parttime....en nou ken ik der een beetje, en heb het vermoeden dat ze 1k wel zou aannemen.
Dit uiteraard als blijkt dat ik het niet gehaald heb he :P

staat daar nog een straf op ofzo, of enige consequenties, als ze het niet aanneemt en verteld aan andere gasten? lijkt me niet toch

Je bedoelt fraude? Zo'n beetje het ergste wat je kan doen bij een studie :p
Ze zijn er bij mij op de uni in elk geval ZEER streng mee. Denk aan een jaar geschorst of van de studie gekicked worden.

Zeg gewoon als je vrijwel de enigste nog met die docent bent, iets in de richting van: ''kan ik anders voor 1000 euro niet een voldoende kopen ?'' met een grapachtige bedoeling en een brede glimlach, kijk hoe ze daar op reageerd.

Ik heb al mijn supervisors omgekocht tijdens mijn opleiding. Dus neem voortaan maar een dubbele verzekering voordat je het vliegtuig instapt :D

zozo... MacB is op het slechte pad...

hij zal opgroeien voor galg en rad :D

Zou het toch niet riskeren als ik jou was.

Terug
Naar boven