inferno87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je een beetje kijkt hoe leraren en meestal leraressen zijn die melden dat niet die gaan op je in praten en mocht ze weinig begrip tonen knijp je er een traantje uit en leg je uit waarom je het zo wou doen en mischien helpt ze je dan zo ook welof houd ze je in gedachten
zucht.....Je bent het niet waard om een HBO diploma te hebben. PUNT! Je moet gewoon studeren als je je vakken wil halen met goede cijfers.

Ja, ma !
Maar Rawplayer heeft wel gelijk. Zet anders eens een studiegroep in elkaar met studenten die in dezelfde situatie zitten. Ik heb dat ook wel eens gedaan en het werkt prima. Je hoort de meningen en denkwijzes van andere en dat geeft je vaak een interessante wending op de zaak.![]()
Ik wil niet uit de hoogte overkomen ofzo maar ik m'n HBO een kleine twee jaar geleden afgerond en om nou te zeggen dat 't echt zwaar was: neuh.
Kan je niet met haar aan gaan pappen. Als je er dan even goed pompt geeft durft ze je vast geen onvoldoende meer te geven.

haha, ik heb het topic niet gemaakt om MIJN situatie te besprekenmaar om te kijken of er meer lui met dezelfde gedachte spelen, of al gedaan hebben

de tijd dat je gaat werken voor 1000 euro kan je beter studeren.
Ik wil niet uit de hoogte overkomen ofzo maar ik m'n HBO een kleine twee jaar geleden afgerond en om nou te zeggen dat 't echt zwaar was: neuh.