robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn full is nog altijd 150 kilo.............ik wil er niet eens een spotter bij hebben!
![]()

Kan je niet met haar aan gaan pappen. Als je er dan even goed pompt geeft durft ze je vast geen onvoldoende meer te geven.

Jezus MacB, je gaat iemand toch geen 1000 euro geven om je een puntje hoger te geven man ! Daar kan je iemand voor laten omleggen !
Ik kon op 't HBO altijd herkansen. Volgens mij doe je nogal overdreven dramatisch.

Jezus MacB, je gaat iemand toch geen 1000 euro geven om je een puntje hoger te geven man ! Daar kan je iemand voor laten omleggen !

Herkansen wel , maar met een limiet. Bij ons mag je het tenatmen in totaal maar 3x doen. En dit is inclusief je gewone eerste poging, dus 2 herkansingen.

Hoevaak wil je dan herkansen?3x voor 1 toets is toch meer dan genoeg?
Diploma's verliezen al veel van hun waarde door alle herkansing onzin.
Leer gewoon beter, als je het niet haalt is het niveau gewoon te hoog voor je.
En 1000x euro, dat is 50-100 uur werk.Ga beter 50-100 leren ipv iemand omkopen.Dan heb je 1000 euro in je zak en ben je stuk slimmer.
Kijk weet je wat het is, ik zou het zeker niet op school zeggen.Of het met een grappige opmerking brengen.
Dan zal ze denken dat je haar aan het testen bent en geloof mij, als het uitkomt is ze veel meer kwijt dan 1000 euro.
Je moet het ergens rustig en serieus zeggen, niet gelijk met 1000 euro komen, eerst beginnen bij 250-500![]()
nou ALS ik het zou doen, heb ik meer het idee dat ik haar in 1x moet confronteren met de flappen. Want als ik opeens een envolop met hoop briefjes naar haar toe schuif, ziet ze meteen dat het serieus is. Ipv dat niet-zekere- gegrap.