Fitness Seller

Stukje rubber van vial geïnjecteerd: gevolgen?

Bedankt voor de vele reacties! Is ondertussen van vrijdagmorgen geleden en heb er geen last meer van dus ik hoop dat ik 'in the clear' ben.
In ieder geval, vanaf nu trek ik op met een dunne naald en prik ik elke keer een nieuw gaatje.

Nogmaals bedankt!

Zoals hierboven vermeld ontwikkelt een abces zich altijd binnen de 72 uur, vaak is dit sneller (24 uur). Je kan dus ondertussen zeker zijn dat er geen abces zal ontstaan.

Ik doe altijd een vial in 1 keer dus nooit last van

Hou de tips van Tremendes en JCA aan, meer is het niet. Wie heeft je die dikke naald geadviseerd eigenlijk ?

DBB :rolleyes:

dat is toch wel t meest voorkomende advies als we posts mogen geloven.
meeste nieuwelingen op aas gebieden worden aangeraden met een dikkere naald op te trekken dan dat waarmee ze prikken. imo altijd goed in je spuit kijken of er niks achter gebleven is alvoorens je injecteert, en als je t niet goed ziet effe boven/onder een lamp houden dan is dat wel een stuk duidelijker vaak.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 03:14 ----------

Ik doe altijd een vial in 1 keer dus nooit last van

:D jaja van jou weten we het, je hebt dan ook een enorme reet he

DBB :rolleyes:

dat is toch wel t meest voorkomende advies als we posts mogen geloven.
meeste nieuwelingen op aas gebieden worden aangeraden met een dikkere naald op te trekken dan dat waarmee ze prikken. imo altijd goed in je spuit kijken of er niks achter gebleven is alvoorens je injecteert, en als je t niet goed ziet effe boven/onder een lamp houden dan is dat wel een stuk duidelijker vaak.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 03:14 ----------

:D jaja van jou weten we het, je hebt dan ook een enorme reet he

Die is toevallig een stuk kleiner geworden nu ik aant cutten ben! :D

Ik trek trouwens altijd op met een groene naald (0.8 x 40) en zet met een blauwe naald (0.6 x 25) en heb werkelijk nooit last van brokjes rubber. Ik prik ook niet de hele tijd hetzelfde gaatje.....uh....van de vial....

Dat stukje rubber komt niet mee door je 0,8 naald als je zet.

Hele kleine kans dat dit in je spier zit. Kijk maar eens goed na het zetten. Zit nog in je naald.

Kan wel eens gebeuren als je met een 1,2 paar keer op dezelfde plek door het rubber hebt gestoken.
Zou me er niet te druk om maken.

Die is toevallig een stuk kleiner geworden nu ik aant cutten ben! :D

Ik trek trouwens altijd op met een groene naald (0.8 x 40) en zet met een blauwe naald (0.6 x 25) en heb werkelijk nooit last van brokjes rubber. Ik prik ook niet de hele tijd hetzelfde gaatje.....uh....van de vial....

waar zet je dan met die 0.6x25 ?

Ik trek ook op met die roze maar herken je verhaal - gelukkig - niet. Overigens prik ik altijd at random door de dop vd vial wellicht dat dat het verschil maakt.

Terug
Naar boven