XXL Nutrition

Suggesties schema opvullen

guidsen15

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
59kg
Beste BB-ers,

Ik heb me zo even een tijdje lopen verdiepen in de voeding en ik ben een begin aan mijn voedingsschema gaan maken.

Ik probeer het zo af te stemmen op de dingen die ik nu dagelijks eet. Op dit moment eet ik vooral veel tussendoortjes (slechte). Ik wil gewoon wat structuur in mijn voeding hebben.

Mijn doel is om vet kwijt te raken en om spiermassa op te bouwen.
Ik heb zo naar andere schema's lopen kijken en zelf ook wat proberen samen te stellen alleen kom ik niet echt aardig aan de hoeveelheid die ik zou moeten eten.

Ik heb mijn schema zo realistisch mogelijk gehouden zodat het niet heel erg anders dan mijn huidig ritme is.

Jullie enige suggesties om mijn voedingsschema mee op te vullen/wat vinden jullie van mijn eerst schema?

Bijlagen

VEEL TE WEINIG. ga veel meer eten, en zet je eiwitten/kh/vetten erbij, lees de stickies hier en maak een voedingsschema..

Waarom gebruik je het tabblad voedisngschema niet?
veel te weinig.. misschien heb je wat aan dit voorbeeld.
Is wel iets teveel voor je maar dan kan je van een paar dingen wat minder doen.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou niet weten welke maaltijd ik breder zou kunnen maken, ik kom niet aan meer tijd om overdag rond werktijden een hele maaltijd te bereiden/te eten.
Ik ben niet een hele brede eter, woon ook nog thuis dus kom aan 1 warme maaltijd (avond) op een dag.

Op dit moment eet ik wel veel, alleen vooral veel tussendoortjes maar die zijn meestal slecht (wafel, snoep, etc.)..

@marina; nu je het zegt is dit me niet eens opgevallen, thx!

je kan tussendoor ook brood nemen.
of een blikje tonijn.
een salade van koude pasta of rijst met tonijn en groente.
je kan een maaltijd van tevoren thuis al klaarmaken.. bedenk koud maaltijden. Hoppa in een plastic bak en meenemen.

Denk ook eens aan salades met bruine bonen, kidneybonen, mais met paprika, ui en tomaat en een blikje tonijn of stukjes gerookte kip. Er zijn genoeg oplossingen.

Terug
Naar boven