AndroidHealthClinic

Summer diet

mortolos

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
73kg
Vetpercentage
18%
Hallo , ik ga ongveer een half jaartje naar de fitness. En nu ik heb ik beetje tijd gehad om mijn shema op te stellen . Mijn trainingsshema is al goed in orde, maar toch heb ik nog enkele twijfels over mijn voedingsshema. Misschien kunnen jullie mij enkele tips geven.

Bijlagen

Ga eerst is een poosje trainen.

Wat zijn je doelen?

170 staat er

• Topic Starter Topic Starter
Het enigste wat ik eigenlijk wil weten is of dit een redelijk shema is,zou iemand daar misschien een antwoord op kunnen geven.

1000Kcal erbij optellen, minimaal, en gaan trainen.

troll... 60kg, kan je niet beter gaan bowlen ofso ipv BB?

ja wat verwacht je er zelf van. Je 2e maaltijd is 100gram kaas met wat brood cmon bro

Snap dat dit soort reacties niet heel relaxed zijn dus zal de moeite even nemen om een normale reactie te geven.

Je weegt 60kg, je 'moet' je nu richten op het pakken van massa. Ga gewoon relaxed op een dieet van 3000kcal per dag zitten en een goede periode zwaar trainen. Je vetpercentage zal toch zakken doordat je meer massa dan vet aanzet.

Niet overthinken op je huidige niveau, is nergens voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Snap dat dit soort reacties niet heel relaxed zijn dus zal de moeite even nemen om een normale reactie te geven.

Je weegt 60kg, je 'moet' je nu richten op het pakken van massa. Ga gewoon relaxed op een dieet van 3000kcal per dag zitten en een goede periode zwaar trainen. Je vetpercentage zal toch zakken doordat je meer massa dan vet aanzet.

Niet overthinken op je huidige niveau, is nergens voor nodig.

Eindelijk iemand die me nuttige info geeft, zal proberen mijn shema aan te passen om rond 3000 te zitten. En die 60 kg is van in 2009 nu zwerf ik beetje rond de 70. Het posten van mijn shema was vooral om een indruk te krijgen of ik de goeie richting uit ging. Blijkbaar was het niet de goeie :p. Dank voor reactie

Als je spelling net zo slecht is als je schema vrees ik het ergste.

Terug
Naar boven