Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik weet nu ook dat ik geen barbell ga kopen, ik heb er veel over gelezen en dat is voor zwaardere oefeningen over het algemeen, en als ik zo zwaar kan trainen zit ik waarschijnlijk al op een sportschool waar ze die hebben dus ik ga gewoon dumbbells kopen over een tijdje.
Als hij thaiboxen ziet zitten is dat inderdaad een goed idee, want je leert ook talrijke andere vaardigheden mee, maar sommige mensen zien dit gewoon minder zitten als anderen en als je misschien niet zo van vechtsporten houd kan je misschien gaan zwemmen om een basis op te bouwen, maar BB gaat natuurlijk ook perfect.
zwemmen is ook super..Dat denk ik niet 16-jarigen zijn al verder in hun pubertijd wat volgens mij een groot verschil maakt.

Niet minder hard maar als hij moet kiezen, kan volgens mij het beste voor dumbbells gaan. Slap is slap is juist, maar toen jij 13 was waren de kerels van 16 of 17 jaar sterke beren in jouw ogen (tenminste als je eerlijk bent).