Fitness Seller

super beginner

Volg Judo , ga zwemmen , kickbox of een andere gevechtsport . Het is idd te vroeg om al te gaan BB'en . Mijns ienziens kan je best een gevechtsport gaan beoefenen . Je leert er volk kennen , wordt ersterker van en wie weet leer je er een toffe meid kennen !

Man toch, als je enige kennis hebt over astma is dat zwemmen in locale zwembaden de astma nog verergerd en onstekingen op de borstkas geefd, met astma kan je niet intensieve gevechtsporten ofzo gaan doen vanwege hun korte adem, dan zullen ze moeten puffen en dat is niet al te gezond , bovendien, hij moet rustig beginnen, fiets regelmatig gebruik misschien gewichten maar overdrijf niet al te hard

laten we nou maar geen ruzie gaan maken en mij gewoon de keuzes laten maken, negatief gaan doen over mij heeft geen zin, ik moet uiteindelijk toch het besluit gaan maken, iemand bekritieseren doe je maar ergens anders.

Ja, waarom zou je uberhaupt naar het onderbouwde advies van andere mensen luisteren (dus niet degenen die roepen dat het te vroeg is om te trainen) :rolleyes:

Terug
Naar boven