Fitness Seller

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
nam weleens 4 scheppen. maar niet beter werkend als 2 scheppen. Wel meer focus, van dat je nou zegt van ''wow'' wat heb ik een energie, nee. ook treede er snel gewenning op en na de 2e training deed het al niet veel meer voor mij, wat ik trouwens vaker heb gehad met dit soort producten...iemand enig idee hoe dat kan??

nam weleens 4 scheppen. maar niet beter werkend als 2 scheppen. Wel meer focus, van dat je nou zegt van ''wow'' wat heb ik een energie, nee. ook treede er snel gewenning op en na de 2e training deed het al niet veel meer voor mij, wat ik trouwens vaker heb gehad met dit soort producten...iemand enig idee hoe dat kan??

geen idee, je hebt gewoon een goed imuunsysteem tegen dat soort dingen ofzo? :D ik denk dat Nox Pump een betere keus voor jou is.

geen idee, je hebt gewoon een goed imuunsysteem tegen dat soort dingen ofzo? :D ik denk dat Nox Pump een betere keus voor jou is.

hm, ja zal wel zoiets zijn dan idd. nox pump heb ik ook al eens gehad. Die was wel een stuk heftiger, alleen wende ik ook weer erg snel aan.

hm, ja zal wel zoiets zijn dan idd. nox pump heb ik ook al eens gehad. Die was wel een stuk heftiger, alleen wende ik ook weer erg snel aan. Binnenkort eens een stack proberen, kijken of ik daar beter op reageer.

iemand een schema'tje met de verschillen tussen de oude en de nieuwe?

nu bezig aan laatste beetje JP8, valt me toch tegen.

wel wat hoger in de gewichten gegaan, maar zonder jp8 had ik denk ik net zoveel gekunt, krijg er ook niet echt energy of zo van, wel een beetje een pomp, maar daar koop je geen suplement voor.

supercharge zal dus de volgende worden, kijken of die in de buurt komt van de NOX pump.

Ik heb vandaag m'n 2de training met SC erop zitten en moet toch zeggen dat ik overtuigd ben hoor! Zo explosief heb ik nog nooit getraind...soms denk je echt dat je aders eruit gaan ploffen ofzo. Ik neem nu zelfs gewichten aan die ik daarvoor niet in overweging nam...

Natuurlijk valt het nog te bekijken of dit op termijn resultaten oplevert en blijft werken.

Laatst bewerkt:
Gisteren weer lekker getraind met 2 scheppen Supercharged in de gaffel. En maar schreeuwen: Yeah Buddy, Lightweight!

Ziet er goed uit deze supp. Ga ik ook eens proberen!

Vandaag eerste keer getraind ermee. Ging erg lekker :)

Benen, schouders + buik gedaan, moet zeggen heb zwaarder getraind dan normaal, maar toen ik klaar was had ik nog het gevoel alsof ik alles aan kon.

Smaak is ook lekker.

Ga deze zeker erin houden, misschien samen afwisselen met NOX pump

Vandaag eerste keer getraind ermee. Ging erg lekker :)

Benen, schouders + buik gedaan, moet zeggen heb zwaarder getraind dan normaal, maar toen ik klaar was had ik nog het gevoel alsof ik alles aan kon.

Smaak is ook lekker.

Ga deze zeker erin houden, misschien samen afwisselen met NOX pump

Zeker aanteraden om aftewisselen met NOX, ik switch nu iedere training en ze blijven beiden lekker trainen

ik vind het een echte topper meer focus en gewoon meer zin om echt door te gaan. zoals sanca zegt een blijvertje, waar halen jullie de nox bij xxl is het nog altijd uitverkocht

Terug
Naar boven