XXL Nutrition

Review Super Charge! - Labrada

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg

Laatst bewerkt:
ik vind het een echte topper meer focus en gewoon meer zin om echt door te gaan. zoals sanca zegt een blijvertje, waar halen jullie de nox bij xxl is het nog altijd uitverkocht

zal wel net weer uitverkocht zijn denk ik. er loopt een run op dat spul.

ik merk hier dus geen drol van ???
nox pump geeft mij een enorme boost, dus ik had hier toch +-hetzelfde van verwacht na het lezen van de reacties

gisteren 2 scoops genomen, en half uurtje daarna gaan trainen. en dat gaf een noemenswaardig verschil
vandaag weer 2 scoops, en weer niks gemerkt...

mijn maag was wel niet volledig 'leeg'.. zal daar mee te maken hebben veronderstel ik?

de smaak is wel dag en nacht verschil met nox pump.. dit is tenminste te zuipen :cool:
doet me een beetje denken aan swole v2 van enkele jaren terug

nox pump geeft mij een enorme boost, dus ik had hier toch +-hetzelfde van verwacht na het lezen van de reacties

gisteren 2 scoops genomen, en half uurtje daarna gaan trainen. en dat gaf een noemenswaardig verschil

mijn maag was wel niet volledig 'leeg'.. zal daar mee te maken hebben veronderstel ik?

de smaak is wel dag en nacht verschil met nox pump.. dit is tenminste te zuipen :cool:

Ik vind het ook veel minder sterk als nox pump. 2 , 4 of zelfs 6 scoops. Je word toch echt teleurgesteld als je die reacties hier mag geloven. Want bij lange na is dit spul niet zo hefitg als nox.

Ik vind het ook veel minder sterk als nox pump. 2 , 4 of zelfs 6 scoops. Je word toch echt teleurgesteld als je die reacties hier mag geloven. Want bij lange na is dit spul niet zo hefitg als nox.

dat hangt van persoon tot persoon af ikzelf vind het een kei goed product heb nu ook nox besteld zal zien welke het beste is

Heb wel al gemerkt dat de mate van effectiviteit sterk variëren naar gelang de "leegheid" van de maag. Maar echt preciezer kan ik dat niet benoemen...best toch 2u houden tussen inname en de laatste maaltijd.

Een kerel die bij ons ook traint omschrijft die Nox Pump als iets om van gaan te wenen, zó slecht. :hahaha:

Zal wel aan mij liggen...........maar twee uur niet eten voor een training alleen om een sup te nemen klinkt een beetje lomp. Niks boven een goede maaltijd.

Zal wel aan mij liggen...........maar twee uur niet eten voor een training alleen om een sup te nemen klinkt een beetje lomp. Niks boven een goede maaltijd.

Nee dat is ook zo, maar ik kan dan weer niet trainen met teveel op de maag, maar leeg moet ze natuurlijk niet zijn want dan bak je er helemaal niets van.

Ben nu ook bezig met Labrada maar wat ik ook merk is dat ik veel meer zuurstof in mijn bloed heb zitten. Nu kan ik dus langer doorgaan want het lijkt erop dat ik een super conditie heb gekregen.

Hoeveel scheppen nemen jullie voor de training? En bij welke tijd een uur voor je training?

Ik neem max. 2 scheppen voor de training. Dit is ongeveer 20 minuten ervoor.

ik neem andehalve schep en voel hem heel goed,maar ik zorg er wel altijd voor dat ik twee uur vantevoren niks eet

ben het nu ook 2 weken aan het gebruiken en moet zeggen dat ik er eigenlijk niks van voel

ben het nu ook 2 weken aan het gebruiken en moet zeggen dat ik er eigenlijk niks van voel

Ik zou eens 2 scoops proberen ipv 2 korrels. Man dit spul werkt bij mij nu al maanden perfect en ik heb toch wel eea uitgeprobeerd; "no-xplode, no-shotgun, rpm, amp enz.". Ik heb laatst nog een nacht wakker gelegen door deze supercharged.

Ik zou eens 2 scoops proberen ipv 2 korrels. Man dit spul werkt bij mij nu al maanden perfect en ik heb toch wel eea uitgeprobeerd; "no-xplode, no-shotgun, rpm, amp enz.". Ik heb laatst nog een nacht wakker gelegen door deze supercharged.

Daarom dat er op de bus ook de waarschuwing staat van het niet te laat op de avond te gebruiken :D

Ik vind het ook fantastisch spul om op te trainen!

Ik vind het nu wel wat jammer dat ik nu flink moet lopen beitelen voor een goede beker supercharged. Wat een brokken zijn het nu zeg. Gisteren had ik er nog een klonter inzitten en die wierp ik even zo naar binnen en beet er een keer goed op. Dat had ik geweten, ik ging me toch een partij scheel kijken toen haha.

Voor de rest ging de training weer heerlijk. Ik heb er echt een geweldige focus door en vergeet echt alles wat er om me heen gebeurd (behalve een goeie kamelenteen)

Terug
Naar boven