lorenzo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
emiel zei:ik denk heel voorzichtig of bedoel je wat anders.
Bij mij moet mijn vriendin het heel zachtjes doen wat ik ben in een fase waarin ik niet aardig ben.
Maar om 500 mg supersus te zetten moet je denk heel goed mikken op de schaal van je jecco of van te voren bedenken hoe je iets wil afkraken.
Oja dinsdag ga ik 200 kilo banken in mijn derde week ik praat over 2/3 keer of ik ben sterk of de SS is sterk mij maak het niet uit als het maar lukt
emiel zei:Nee het is niet sterk maar een beetje hoger gedoseert meer niet. maar het is te makkelijk om te zeggen iets is niet goed omdat er teveel verschillende meningen zijn als het niet werkt waarom zijn er dan klachten over spuitplekken en waarom heeft de een er last van en de ander niet, dit is denk ik te complex om er een simpel antwoord op te geven.
Een stuk terug wordt er gezegd dat de supersus niet werkt na 4 weken en diegene neemt een ander merk en hij voelt wel wat direct kan makkelijk dat bij hem er pas na 4/5 weken merkbaar resultaat is.
Wat volgens mij veel beter zou zijn is dat er een lab is waar je als particulier je troep zou heen kunnnen sturen en ze het daar voor je testen dan zijn we van alle gezeik af over goede of minder goede merken UG.
IK ben van mening dat alle grondstoffen in oorsprong gelijk zijn dus het zal niet erg veel uitmaken of je nu 100 mg prop gebruikt van merk A of B.
It IS NOT HOW MUCH OIL YOU SHOOT! So why does everyone
search for super high mg per ml ratio gear like it's
the damn holy grail. All tests over 250 mgs per ml hurt, and actually most of the 250 mg tests hurt too.
emiel zei:ik weet het niet maar GS heeft zat getest volgens mij was het laatste de GH die test staat op BOS.
Testo zei:GS heeft in een ver verleden idd verschillende tests gedaan en daarna was het over met de pret.
Die hgh test heb ik niet gezien....ik geloof je op je woord maar het gaat nou juist om de dingen die het meest gebruikt worden door de gemiddelde gebruiker zoals bijv;test ent,supersust,dianabol en dat soort dingen.
Kost geen moer voor zo'n lab om dat eens in de zoveel tijd te doen en je snoert gelijk iedereen de mond dus het is een win-win situatie...

emiel zei:En wie ben jij dan om dat te kunnen zeggen Als je je mond open doe zeg dan wat je bedoelt en stop het het vervuilen van dit forum met losse kreten.
Waarschijnlijk doel te op Ronny Tober zeg dit dan en ook waarom en kom met bewijzen.
Waarom zou hij slecht zijn terwijl hij werkt voor Bos of je zegt dat Bos slecht is maar dan is de rest ook slecht waaraan hij werkt bijv. de Anabolic Review boeken en die vind ik nu weer een van de beste die er zijn dus vertel mij wat je bedoel dan kan je mensen eens een keer op een normale manier overtuigen daar is dit forum toch voor gemaakt dacht ik niet voor losse kreten dat kan mijn kleine zusje van 6 ook.
emiel zei:Je hebt gelijk maar ik vind dat een test eigelijk helemaal geen nu heeft van een UG omdat ze niet onafhankelijk zijn dus is zo,n test makkelijk aan te passen, een goed voorbeeld: MRP die had prima labtesten totdat ze werden opgepakt toen bleek dat de Orals maar een fractie bevatten van wat er in had moeten zitten.
Zelf ben er ook voor om via bijv dit forum onafhankelijk dingen te laten testen en hier een sponsering voor op te zetten. Dan ben je van heel veel gezeik af en ik zou bijv bij elke kuur die ik doe wel een paar 10tjes extra kwijt willen zijn om te kijken of iets daadwerkelijk goed is.
Ook ben je gelijk af van het gezeik welk merk er goed is en van de handelaren die schreeuwen dit is goed en dat is slecht alleen omdat ze er geld mee kunnen verdienen.

IKKE zei:Dus
Dus 700 MG trenbolone ace per week levert dus 7x 87 = 609 MG op
Dus om dat in Tren E zelfde te komen moet je dus 609/72 dus 845 MG per week zetten.
Intressant!
Verklaard ook een hoop waarom mensen ace heftiger vinden.
ik denk eerlijk dat het meer pieken van de acetate daar de oorzaak van is.emiel zei:een goed voorbeeld: MRP die had prima labtesten totdat ze werden opgepakt toen bleek dat de Orals maar een fractie bevatten van wat er in had moeten zitten.
hardgainers zei:Labtest zijn wel goed ter bevestiging maar de grote kracht van een forum als dit zijn toch de ervaringen van anderen....
emiel zei:hoe breed je hem pakt, dat is persoonlijk ikzelf pak hem iets binnen mijn schouders dwz de eerste ringen hou ik aan en dan een duimbreedte erbuiten een hele brede smallpress.
Doel hiervan is dat je niet uit je schouders train maar echt op je borst en je triceps je span de spier dan ook veel beter aan.Check het maar eens met een beetje gewicht dan zie je dat je borst veek hoger doorspant dan als je hem breder pakt
Testo zei:Dan moet je mij eens die labresultaten van MRP laten zien want die zijn er bij mijn weten nooit geweest.
Het gaat erom dat je als lab zijnde eens in de zoveel maanden gewoon es 2 produkten moet laten testen zodat de mensen kunnen zien dat een lab goede bedoelingen heeft.
Kost voor dat lab een schijntje en je bent gewoon van dat gelul af.