younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoorde het maar ik geef alleen info die zeker is en Andriol is een k*tmiddel dus of ze daar een goede slag mee maken is een 2e.
Maar feit is dat de Nederlandse UG-labs erg goed bezig zijn......lekkaaaaaaaaa!![]()

andriol wordt zowel als recuperatie middel als mild kracht middel als libido middel genomen .
Als ik 5 of 6 uur ga fietsen ben ik blij dat ik even 3 a 400 mg andriol bij heb en zo kan snoepen van op men fiets . En zeg nu niet dat het niet werkt op deze manier want![]()

.
Tenzij je recuperatie na een training bedoelt natuurlijk.![]()
GS gaat voor de duursporters... Daar komt de invasie aan op dit board zoals ik laatst al schreef..
Laten we de naam veranderen.. Dutch Doping Board..
ff T mailen...
GS komt met testoviron , supertren , pregnyl , arimide etc.... niet echt voor duuratleten

Hey Testo.
Excuses voor de foutieve informatie aan leden.
GS komt met testoviron , supertren , pregnyl , arimide etc.... niet echt voor duuratleten
oo dacht dat EPO en Andriol voor de gladde ecto's op de fiets waren.. Ben ik verkeerd geinformeerd kan gebeuren.....oo dacht dat EPO en Andriol voor de gladde ecto's op de fiets waren.. Ben ik verkeerd geinformeerd kan gebeuren.....