MuscleMeat

super tren!

wat voor lekkers word ons deze winter allemaal geschonken door de UG sint!

kunnen we niet een gezamelijke nieuwsbrief krijgen voortaan ;)

En ze gaan proberen andriol te maken !

Ik hoorde het maar ik geef alleen info die zeker is en Andriol is een k*tmiddel dus of ze daar een goede slag mee maken is een 2e.

Maar feit is dat de Nederlandse UG-labs erg goed bezig zijn......lekkaaaaaaaaa!:D

Ik hoorde het maar ik geef alleen info die zeker is en Andriol is een k*tmiddel dus of ze daar een goede slag mee maken is een 2e.

Maar feit is dat de Nederlandse UG-labs erg goed bezig zijn......lekkaaaaaaaaa!:D

andriol is erg gegeerd in duursport , mss willen ze gewoon de markt openhouden voor hen zelf ;)

En als ook ze wss de boldenone naar 250 zullen trekken .

ja dat is ook wel nodig wil je dr wat van merken ;)

wel handig voor t stappen, naai je gewoon een paar gram andriol in je mik, heb je zeker schik die avond

andriol wordt zowel als recuperatie middel als mild kracht middel als libido middel genomen .

Als ik 5 of 6 uur ga fietsen ben ik blij dat ik even 3 a 400 mg andriol bij heb en zo kan snoepen van op men fiets . En zeg nu niet dat het niet werkt op deze manier want :D

GS gaat voor de duursporters... Daar komt de invasie aan op dit board zoals ik laatst al schreef..

Laten we de naam veranderen.. Dutch Doping Board..

ff T mailen...

andriol wordt zowel als recuperatie middel als mild kracht middel als libido middel genomen .

Als ik 5 of 6 uur ga fietsen ben ik blij dat ik even 3 a 400 mg andriol bij heb en zo kan snoepen van op men fiets . En zeg nu niet dat het niet werkt op deze manier want :D

Recuperatie aan m'n reet. Het onderdrukt je eigen test aanmaak net als Provi.
Tenzij je recuperatie na een training bedoelt natuurlijk. ;)

GS gaat voor de duursporters... Daar komt de invasie aan op dit board zoals ik laatst al schreef..

Laten we de naam veranderen.. Dutch Doping Board..

ff T mailen...

GS komt met testoviron , supertren , pregnyl , arimide etc.... niet echt voor duuratleten

In ieder geval breng je je merk nogeens extra in de picture als je zelfs gedeponeerde merknamen gaat na-apen. Lijkt me geen ongevaarlijke bezigheid:

Justitie zit achter de strafrechterlijke gang van zaken maar Schering kan nogeens actief de speurtocht naar GS opvoeren door eigen advocaten en recherchebureaus in te huren omdat hun merknaam wordt misbruikt.

'primobolan' 'Sustanon' 'Testoviron' het zijn allemaal merknamen en daar kun je maar beter vanaf blijven. Just my 2c. ;)

Ach...who cares.....als ze gepakt worden zijn ze zowiezo de lul.

Hey Testo.

Betreft: GS & EPO

Ik had het inderdaad verkeerd begrepen door mijn informatiebron (wat ook jouw informatiebron was ;) )
Degene had het me goed uitgelegd maar ik had het verkeerd geinterpeteerd.

Excuses voor de foutieve informatie aan leden.

Terug
Naar boven