Advanced
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hahaha, fouten maken is menselijk hè
Zal ik ongetwijfeld nog wel een keer doen, maar zal me best doen van niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oo dacht dat EPO en Andriol voor de gladde ecto's op de fiets waren.. Ben ik verkeerd geinformeerd kan gebeuren.....

Origineel gepost door Kenjie Bekijk Post
GS komt met testoviron , supertren , pregnyl , arimide etc.... niet echt voor duuratleten
GS maakt iets voor duursporters en jij kan je ongenoegen niet genoeg laten blijken

Zit dus geen haat en nijd in maar een sarcastische opmerking over het feit dat je ontkent dat GS producten voor duuratleten maakt en daarna weer vrolijk beweert dat ze het wél doen....
Bepaalde mensen met dezelfde bedoelingen zijn hier we errug snel op de teentjes getrapt zodra je ook maar het wóórd 'GS' zegt...
Chill man, niks aan de hand, nieuwe spullen voor een andere groep sporters, waar inderdaad véél vraag naar is (zie AAS forum dat de laatste tijd overspeold wordt met aanvragen voor EPO en dergelijke) dus niks an t handje.![]()

Maar ik begrijp soms de antipatie niet tegen over duuratleten ?

Maar ik begrijp soms de antipatie niet tegen over duuratleten ?

In ieder geval breng je je merk nogeens extra in de picture als je zelfs gedeponeerde merknamen gaat na-apen. Lijkt me geen ongevaarlijke bezigheid:
Justitie zit achter de strafrechterlijke gang van zaken maar Schering kan nogeens actief de speurtocht naar GS opvoeren door eigen advocaten en recherchebureaus in te huren omdat hun merknaam wordt misbruikt.
'primobolan' 'Sustanon' 'Testoviron' het zijn allemaal merknamen en daar kun je maar beter vanaf blijven. Just my 2c.![]()
Nee toch..