AndroidHealthClinic

super tren!

Bezoekers in dit topic

Excuses aanvaard, maar geen twee keer hé!

Hahaha, fouten maken is menselijk hè :cool:
Zal ik ongetwijfeld nog wel een keer doen, maar zal me best doen van niet.
 
Niks aan de hand verder....kan gebeuren.
 
Zit je riempje weer te los of zijn je vials alweer opperdepop? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:rolleyes: oo dacht dat EPO en Andriol voor de gladde ecto's op de fiets waren.. Ben ik verkeerd geinformeerd kan gebeuren.....


GS maakt iets voor duursporters en jij kan je ongenoegen niet genoeg laten blijken ???
 
Wat Hardgainers bedoelt is dat jij net nog zei dat GS niet echt iets voor duuratleten maakte:
Origineel gepost door Kenjie Bekijk Post
GS komt met testoviron , supertren , pregnyl , arimide etc.... niet echt voor duuratleten

En nu beweer je weer van wel?
GS maakt iets voor duursporters en jij kan je ongenoegen niet genoeg laten blijken

:D:D:D

Zit dus geen haat en nijd in maar een sarcastische opmerking over het feit dat je ontkent dat GS producten voor duuratleten maakt en daarna weer vrolijk beweert dat ze het wél doen.... ;)

Bepaalde mensen met dezelfde bedoelingen zijn hier we errug snel op de teentjes getrapt zodra je ook maar het wóórd 'GS' zegt...???

Chill man, niks aan de hand, nieuwe spullen voor een andere groep sporters, waar inderdaad véél vraag naar is (zie AAS forum dat de laatste tijd overspeold wordt met aanvragen voor EPO en dergelijke) dus niks an t handje. :heart:
 
:D:D:D

Zit dus geen haat en nijd in maar een sarcastische opmerking over het feit dat je ontkent dat GS producten voor duuratleten maakt en daarna weer vrolijk beweert dat ze het wél doen.... ;)

Bepaalde mensen met dezelfde bedoelingen zijn hier we errug snel op de teentjes getrapt zodra je ook maar het wóórd 'GS' zegt...???

Chill man, niks aan de hand, nieuwe spullen voor een andere groep sporters, waar inderdaad véél vraag naar is (zie AAS forum dat de laatste tijd overspeold wordt met aanvragen voor EPO en dergelijke) dus niks an t handje. :heart:


IK begrijp je wel , maar mijn antwoord was dat GS niet alleen op de markt komt "nu" met inneens alleen producten voor duuratleten . Deze die ik dan aanhaalde . Dat epo en andriol meer op de markt voor duursporters is weet ik ook wel ;)

En ik beweer nergens dat epo voor bbr's is :D
Maar ik begrijp soms de antipatie niet tegen over duuratleten ?
 
Laatst bewerkt:
ikke iig niet, ik ben eerlijk en netjes.

mijn posts zijn allemaal fictief en moeten vooral niet serieus worden genomen.
ben nl schrale ecto van 65kg met een bierbuikje
 
In ieder geval breng je je merk nogeens extra in de picture als je zelfs gedeponeerde merknamen gaat na-apen. Lijkt me geen ongevaarlijke bezigheid:

Justitie zit achter de strafrechterlijke gang van zaken maar Schering kan nogeens actief de speurtocht naar GS opvoeren door eigen advocaten en recherchebureaus in te huren omdat hun merknaam wordt misbruikt.

'primobolan' 'Sustanon' 'Testoviron' het zijn allemaal merknamen en daar kun je maar beter vanaf blijven. Just my 2c. ;)

Ik denk dat dat iets is waar ze zich het minste druk over hoeven maken, als ze op worden gepakt..

Krijgen XTC fabrikanten dan ook een hoop gezeik als ze hun pilletje Mercedes of Mitsubishi bestempelen??? Nee toch..

Ofzich vindt ik het niet zo stom, het zijn gewoon bekende namen. En bijna iedereen weet wat voor werkende stoffen ze dan kunnen aantreffen in hun goedje.
 
Een stukje Europees strafrecht leert je dat, naast het maken van geregistreerde middelen, er ook nog een extra dikke vette straf staat op het misbruik van merknamen. Maar goed, dat is toch een 'onzinnig detail' die paar jaartjes extra brommen of niet :rolleyes:

In ieder geval schept het wel verwarring want bij Schering betreft het test enanthate en in dit geval dus prop en enanthate.
Misschien ook wat leuker om een eigen naam te verzinnen en zo de producten beter uit elkaar te kunnen houden.
 
Back
Naar boven