MuscleMeat

super tren!

Neenee niks rellen. Ik denk dat we hier aan de wieg staan van een revolutie en als het goed werkt is iedereen tevreden. Promised daddy! ;)

Ik lees wel wat van dat GS met dit en met dat komt . Maar niemand heeft het over wat er al is ? Bv arimidex tabs van GS zijn er al :D

En testoviron zal wss ook op de markt komen , dit wat zeer lekker zal worden ;)

Simpel. De aankondiging en lancering van een nieuwe merk. ;)

Of wil je zeggen dat je dat zelf niet door had? :D

Kijk, als jij nou gewoon verteld wat jij denkt. Kan ik erop in spelen.

Het is niet simpel, want je hebt het FOUT.

Het gaat naar een bestaand merk.

Ik lees wel wat van dat GS met dit en met dat komt . Maar niemand heeft het over wat er al is ? Bv arimidex tabs van GS zijn er al :D

En testoviron zal wss ook op de markt komen , dit wat zeer lekker zal worden ;)

:finger:

Testoviron is de merknaam die al sinds mensenheugenis is gepatenteerd door Schering en is gewoon Testosteron Enanthate.

Dan kun je het wel Testoviron gaan noemen of Test Heptylate maar het blijft toch gewoon enanthate.

Kijk, als jij nou gewoon verteld wat jij denkt. Kan ik erop in spelen.

Het is niet simpel, want je hebt het FOUT.

Het gaat naar een bestaand merk.

Waar jij je info vandaan haalt is me een raadsel.

Als ze er al wat mee gaan doen zal het epo van Kexing zijn hoorde ik uit betrouwbare bronnen.

Denk nou ff na.....een UG-lab wat iets maakt en niet onder eigen naam uitbrengt?Dacht het niet,gab.

HCG zal je moeten vriesdrogen dus ook dat gaat niet door GS gemaakt worden want anders maakten ze ook wel hun eigen hgh.

Laatst bewerkt:
Waar jij je info vandaan haalt is me een raadsel.

Als ze er al wat mee gaan doen zal het epo van Kexing zijn hoorde ik uit betrouwbare bronnen.

Denk nou ff na.....een UG-lab wat iets maakt en niet onder eigen naam uitbrengt?Dacht het niet,gab.

Waarom niet? Misschien geeft het andere merk wel enorm veel geld ervoor. Of is het in opdracht van..

Dit zijn allemaal zaken die spelen bij UG-labs. Het is maar een idee. Je kunt geen conclusies trekken dat het niet kan of onwaarschijnlijk zou zijn.

Het is nou eenmaal zo. (We zullen zien wie er uiteindelijk gelijk zal hebben, en wie hier te snel conclusies trekken. Misschien leren jullie dan eens NIET te snel telkens conclusies trekken.)

Volgens mij ben je verkeerd geinformeerd Advanced..

:finger:

Testoviron is de merknaam die al sinds mensenheugenis is gepatenteerd door Schering en is gewoon Testosteron Enanthate.

Dan kun je het wel Testoviron gaan noemen of Test Heptylate maar het blijft toch gewoon enanthate.
Testoviron is toh gewoon test E & prop ?

Laatst bewerkt:
nee testoviron is test e.. dat staat er toch ;)

Testoviron is toh gewoon test E & prop ?

Yeps. In deze verhoudingen (wat ik zo even kon vinden):

Testoviron Depot 50
20 mg prop., 55 mg enant./ml

Testoviron Depot 100
25 mg prop., 100 mg enant./ml

Testoviron Depot 135
25mg prop.;110mg enant./ml

Testoviron Depot 250
50mg prop.; 200mg enant./ml

nee testoviron is test e.. dat staat er toch ;)

ach ja andere naam op het zelfde spul en het verkoopt weer... :cool:

edit> Testoviron Depot. Schering-Plough NV/SA ... Testoviron Depot 180 bevat per ml injectievloeistof (olie): 250 mg testosteronenantaat overeenkomend met 180 mg testosteron. bron geneesmiddelenenceclopedie

iedereen roept maar.. laten we gewoon maar wachten tot het er is en wachten op gebruikerservaringen.

Laatst bewerkt:
ja is volgens mij ook een test mix..

Nog even en Advanced gata ons vertellen dat GS testoviron produceert en het verkocht word door Schering;)

Waarom niet? Misschien geeft het andere merk wel enorm veel geld ervoor. Of is het in opdracht van..

Dit zijn allemaal zaken die spelen bij UG-labs. Het is maar een idee. Je kunt geen conclusies trekken dat het niet kan of onwaarschijnlijk zou zijn.

Het is nou eenmaal zo. (We zullen zien wie er uiteindelijk gelijk zal hebben, en wie hier te snel conclusies trekken. Misschien leren jullie dan eens NIET te snel telkens conclusies trekken.)

Onsamenhangende post waarin je jezelf tegen spreekt.

Ik hoef niks te LEREN want ik weet waarover ik het heb en jij duidelijk niet,gab.

Lijkt me beter dat je uit deze discussie weggaat want als DW ook al zegt dat je verkeerd geinformeerd ben mag je toch echt wel aannemen dat dat zo is.

Je hebt er helemaal geen idee van wat er allemaal speelt bij UG-labs dus geef daar dan geen mening over want op indianenverhalen zit niemand te wachten.

@ontopic

Testoviron was er in 2 varianten....of de prop-versie nog te verkrijgen is weet ik niet...

1-Testosteron enth 250mg/ml

2-Testosteron enth 200mg en 50mg prop.

Newsflash..

Testoviron van GS zit 200mg cypionate en 50mg prop in.

Komt binnen een week uit,net als de trenbolone dus ik moet mezelf even rectificeren en heb mn vorige post al aangepast.

Hoorde ook dat ze net als EPL ook met Proviron gaan komen......het wordt weer leuk in anabolenland!

Newsflash..

Testoviron van GS zit 200mg cypionate en 50mg prop in.

Komt binnen een week uit,net als de trenbolone dus ik moet mezelf even rectificeren en heb mn vorige post al aangepast.

Hoorde ook dat ze net als EPL ook met Proviron gaan komen......het wordt weer leuk in anabolenland!

En ze gaan proberen andriol te maken !

Terug
Naar boven