El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neenee niks rellen. Ik denk dat we hier aan de wieg staan van een revolutie en als het goed werkt is iedereen tevreden. Promised daddy!![]()
Simpel. De aankondiging en lancering van een nieuwe merk.
Of wil je zeggen dat je dat zelf niet door had?![]()
Kijk, als jij nou gewoon verteld wat jij denkt. Kan ik erop in spelen.
Het is niet simpel, want je hebt het FOUT.
Het gaat naar een bestaand merk.
Ik lees wel wat van dat GS met dit en met dat komt . Maar niemand heeft het over wat er al is ? Bv arimidex tabs van GS zijn er al
En testoviron zal wss ook op de markt komen , dit wat zeer lekker zal worden![]()

Kijk, als jij nou gewoon verteld wat jij denkt. Kan ik erop in spelen.
Het is niet simpel, want je hebt het FOUT.
Het gaat naar een bestaand merk.
Waar jij je info vandaan haalt is me een raadsel.
Als ze er al wat mee gaan doen zal het epo van Kexing zijn hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Denk nou ff na.....een UG-lab wat iets maakt en niet onder eigen naam uitbrengt?Dacht het niet,gab.
Testoviron is toh gewoon test E & prop ?
Testoviron is de merknaam die al sinds mensenheugenis is gepatenteerd door Schering en is gewoon Testosteron Enanthate.
Dan kun je het wel Testoviron gaan noemen of Test Heptylate maar het blijft toch gewoon enanthate.

Waarom niet? Misschien geeft het andere merk wel enorm veel geld ervoor. Of is het in opdracht van..
Dit zijn allemaal zaken die spelen bij UG-labs. Het is maar een idee. Je kunt geen conclusies trekken dat het niet kan of onwaarschijnlijk zou zijn.
Het is nou eenmaal zo. (We zullen zien wie er uiteindelijk gelijk zal hebben, en wie hier te snel conclusies trekken. Misschien leren jullie dan eens NIET te snel telkens conclusies trekken.)
Newsflash..
Testoviron van GS zit 200mg cypionate en 50mg prop in.
Komt binnen een week uit,net als de trenbolone dus ik moet mezelf even rectificeren en heb mn vorige post al aangepast.
Hoorde ook dat ze net als EPL ook met Proviron gaan komen......het wordt weer leuk in anabolenland!