Fitness Seller

Superhuman: Steroids (gisteren op NGC)

Pedel

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Weet niet of het hier goed geplaatst is, zo nee dan graag verplaatsen naar goede forum

Er was gisteren een hele documentaire op over het gebruik van steroiden onder verschillende mensen.

Hieronder de download link

[Link niet meer beschikbaar]

Password: tugagym.info

En nog wat docu's

Damned loop al een tijdje op te aasen, weet iemand wneer er een herhaling is?

eeh dankjewel..

Jammer dat het in het spaans is....

bijbehorend programma opzoeken, WTF hoe moet dat ? :D

heb t al gevonden, wordt opnemen en op you tube plaatsen

Steroids
maandag 6 april, 00:00
maandag 6 april, 04:00

Wat wil je gepmt hebben?

de opname? komt goed no worrys zet t gwoon in een topic.

Heb Fight masters_ Self defence al te pakken, die moet ik nog ff converten :D

HD recorder kan ik iedereen aanraden super makkelijk :)

Super relaxed maar t zijn Ts files

TS-bestand (.ts)

:o

Jawel afspelen op de pc gaat perfect.....

was in antwoord op de converter, Sil 10
Deze heb ik ook op genomen

In the Womb

Dit is de kwaliteit van de opname.Blurriness komt doordat bewegend beeld stil is gezet.
Klik
Klik

Klik

Aah oke ;)

Trouwens goede post, intressant dit :)

Aah oke ;)

Trouwens goede post, intressant dit :)

Idd interessant , je krijgt wel het gevoel dat AAS 'evil' is als je kijkt naar deze docu. Vooral het dramatisch geluidje bij de B-612? vitamine. Wat de normale persoon uit deze docu mee krijgt is dat AAS gevaarlijk is. Natuurlijk is het gevaarlijk voor mensen die er niks vanaf weten , als je het slim aanpakt en over je dosis praat met mensen die ervaren zijn kan je zonder al te veel problemen AAS gebruiken. Zoals bij zowat alles, gebruik met mate.

Idd interessant , je krijgt wel het gevoel dat AAS 'evil' is als je kijkt naar deze docu. Vooral het dramatisch geluidje bij de B-612? vitamine. Wat de normale persoon uit deze docu mee krijgt is dat AAS gevaarlijk is. Natuurlijk is het gevaarlijk voor mensen die er niks vanaf weten , als je het slim aanpakt en over je dosis praat met mensen die ervaren zijn kan je zonder al te veel problemen AAS gebruiken. Zoals bij zowat alles, gebruik met mate.

ik geef jou volkomen gelijk, mensen proberen mij stomme praat aan te lullen maar daar geloof ik niet in, sommige dingen zijn dan feite maar daar neem je het risico gewoon voor. ik lees hier en daar wel eens wat van AAS en ik heb ook wat docu's gezien op het internet. en het is idd wat je zei Gebruik met mate.

maar ik wacht nog wat jaartjes :) maar het is niet dom om me er alvast in te gaan verdiepen

+1 voor biggertube ;) :thumbs:

kon ik nog niet...

• Topic Starter Topic Starter
Zal het maar ff in de agenda zetten 6 april

is dit DE bekende docu van ngc over roids? die heb ik namelijk al gezien, dan download ik m niet :)

Terug
Naar boven