Fitness Seller

Superkort Word-vraagje

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Ik moet de volgende symbolen in Word hebben:

e265a3fdda4d3a6112a54a2cf8cfd3fa.png

Hiervan het allereerste symbool.

En ook nog ^µ, maar dan met het hoedje erop in plaats van erlangs. Iemand enig idee hoe ik dat moet doen? Is vrij belangrijk, dus zou fijn zijn als iemand helpt

Geen idee hoe je dat in Word moet doen... Weet het wel perfect in LaTeX.

Bedoel je nu gewoon hoofdletter sigma? Die staat toch gewoon bij symbolen... Als je dat hoedje er op wil, moet je werken via - invoegen -vergelijking-accent.

PS. al gegoogled op estimator sigma mean word?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, mannen. Heb het gevonden!

Zou toch proberen om met LaTeX te gaan werken, daarin is het vrij makkelijk;

Code:
$\hat{\Sigma} = \dfrac{1}{T - kp - 1}(Y - \hat{B} Z)(Y- \hat{B} Z)'$
$\hat{\mu}$

Zou toch proberen om met LaTeX te gaan werken, daarin is het vrij makkelijk;

Code:
$\hat{\Sigma} = \dfrac{1}{T - kp - 1}(Y - \hat{B} Z)(Y- \hat{B} Z)'$
$\hat{\mu}$

Dat zei mijn werkbegeleider/promotor ook, maar voor 1 presentatie ga ik daar echt niet mee leren werken. ;)

Gaat je op de lange termijn zoveel tijd besparen, zelfs voor simpele documentjes ben je zo klaar met LaTeX, doet alles voor je. Sinds ik LaTeX ken (maak ik de gains van m'n leven) heb ik Word niet meer aangeraakt hehe.

Laatst bewerkt:
Gaat je op de lange termijn zoveel tijd besparen, zelfs voor simpele documentjes ben je zo klaar met LaTeX, doet alles voor je. Sinds ik LaTeX ken (maak ik de gains van m'n leven) heb ik Word niet meer aangeraakt hehe.

Hmm, misschien toch eens overwegen voor mijn thesis. Hoe lang ben je ermee bezig geweest om het onder de knie te krijgen? 1-2 dagen?

Hmm, misschien toch eens overwegen voor mijn thesis. Hoe lang ben je ermee bezig geweest om het onder de knie te krijgen? 1-2 dagen?

Echt onder de knie krijgen duurt wel langer, maar de basics heb je echt zo door in 'n dag ja. En dan af en toe als je iets niet weet vind je het zo op Google.

LaTeX is idd wel leuk. Geeft ook een zeer mooie lay-out. Kan er helaas zelf ook niet mee werken...
Schijnt praktisch te zijn eens je het kan (maar dat al snel een jaartje).

LaTeX is idd wel leuk. Geeft ook een zeer mooie lay-out. Kan er helaas zelf ook niet mee werken...
Schijnt praktisch te zijn eens je het kan (maar dat al snel een jaartje).

Zo moeilijk is het niet? Ik moest in m'n eerste jaar aan de universiteit 'n LaTeX document maken als practicum, sindsdien nooit meer met Word gewerkt.

Heb men thesis er ook in willen maken, maar het was geen goed idee om daar dan pas mee te beginnen. Dus had ik het jaartje ervoor er beter mee gestart...

Maar jij kan mss programmeren?

Heb men thesis er ook in willen maken, maar het was geen goed idee om daar dan pas mee te beginnen. Dus had ik het jaartje ervoor er beter mee gestart...

Maar jij kan mss programmeren?

Ja, ik studeer informatica, dus dat wordt wel van me verwacht haha.

Maar LaTeX kan je niet echt met programmeren vergelijken. Net zo min als dat je het gebruik van BB codes kan vergelijken met programmeren. :p

Het is gemakkeljk als je kan beginnen vanaf een template. Dan komt het er meestal op neer van wat \section, \subsection, \textbf,...te zetten

Terug
Naar boven