XXL Nutrition

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

Ik heb nog een gesealed sample potje thuis staan van SuperPump 250 van 280 gram, goed voor 14 trainingen, dus als iemand interesse heeft, stuur maar een PM!

maatje van me heeft een pot meegenomen uit amerika. Bij hem deed het geen ene ****, dus heeft ie het aan mij gegeven. Heb vandaag voor het eerst getrained met dat spul en moet zeggen dat ik zeker meer energie had en veel minder snel moe werd (niet in reps maar in aantal oefeningen). Heb maar 1 schep genomen op een volle maag. Morgen benen doen en 2 scheppen, ben benieuwd.

Heb het idee dat het meer doet dan dat nox spul van bsm.

vandaag ook voor de eerste keer gebruikt, had ook meer energie en drive voor mn oefeningen. Nu wel trillende armen en handen wel, vermoed niet dat dit een slecht teken is, maar voelt toch beetje raar :D

ik heb het gister voor het eerst gebruikt.
rustig aan begonnen met 1 schep. moet zeggen dat ik er niet veel van merkte. alleen heb ik wel de hele nacht wakker gelegen dus het heeft zeker wel wat effect alleen bij mij tot nu toe niet de goede ;).
morgen maar eens 2 scheppen proberen, en waarschijnlijk weer een nachtje wijnig slaap.

heb geen last van slapeloosheid alleszins, neem het dan ook niet laat ofzo :)

In het begin moet je SP ook niet in de avond innemen.
Na enige tijd gebruik, is dat geen probleem meer.

sta nu toch met nachtshift, sta op, en ga eigenlijk 's middags trainen, dus dan zal het zeker geen kwaad kunnen :)

vind de pomp die ik er van gekreeg echt wel goed, na armtrainingen trillen mijn handen. En staat lekker strak dan die armen, ook na borsttraining lekker opgepompte borst, nadeel zoals al eerder vermeld diarree :)
Een beetje stilaan doen met dit, want wil niet de hele tijd diarree hebben :), ben ook wat ziek, weet niet of dat ook een gevolg is ?
kan een tijdje op voorhand hier iets aan verhelpen ? Beetje brood ofzo ?

een rijstwafel of een mueslibar

Gewoon goed eten, dat je maag gevuld is. Je lichaam went vanzelf wel aan de ingredienten. Ik zat in het begin ook op de pot na de training.

Nou die geur van fruitpunch is heerlijk, de smaak is minder. Straks de eerste training met superpump.

sinds vandaag geen probleem meer, goed gegeten vooraf, helpt dus ;)

Goedzo

Ik heb net mijn 2de geweldige training met superpump gehad. Donderdag ga ik maar is over op de 2 scoops om te kijken hoe hard ik dan ga. Verder heb ik geen last van bijwerkingen als slapeloosheid etc. Sowieso ben ik helemaal leeg na mijn trainingen:P

Ik ben 16.5 en wil ook een vorm van creatine gaan gebruiken. Ik fitness 3 a 4 keer per week en wil sneller resultaat krijgen in een korte tijd. Zal dit middel superpump 250 mij goed kunnen helpen en is het wel verstandig om dit op een jonge leeftijd al te gaan gebruiken? Ik fitness nu 6 maand en ben al stukken gegroeid maar wil gewoon sneller groeien.

Ik hoor graag reacties

groeten

Gijs

Laatst bewerkt:
Ik ben 16.5 en wil ook een vorm van creatine gaan gebruiken. Ik fitness 3 a 4 keer per week en wil sneller resultaat krijgen in een korte tijd. Zal dit middel superpump 250 mij goed kunnen helpen en is het wel verstandig om dit op een jonge leeftijd al te gaan gebruiken? Ik fitness nu 6 maand en ben al stukken gegroeid maar wil gewoon sneller groeien.

Ik hoor graag reacties

groeten

Gijs

Ik denk niet dat creatine slecht voor je is, aangezien het een stof is die je lichaam zelf ook aanmaakt.
Van superpump weet ik het niet, je zou het aan de fabrikant kunnen vragen.

Nou die geur van fruitpunch is heerlijk, de smaak is minder. Straks de eerste training met superpump.

+ 1

Als je eraan ruikt denk je... hmmm... best ok... beetje oldschool lolly-achtige geur... als je het vervolgens drinkt valt het best tegen... al smaakt het nog steeds 10x beter dan Noxpump, maar ja, die knalt dan ook een stuk harder... hahaha.

Grappig toch hoe alles verschilt.
Ik vind NOX pump lekkerder als Superpump.
Ik vind de aggressieviteit die ik van Superpump krijg, groter.
Ik vind NOX pump mij een minders gestressed gevoel na de training geven.
Ik vind de pomp bij NOX pump heviger.
Ik vind de pomp bij Superpump langer aanhouden.

In de meeste gevallen gaat dit compleet tegenin de meeste gebruikers ervaringen. Maar zo zie je maar weer dat iedereen anders is en dat er geen een product "de topper" is.

Grappig toch hoe alles verschilt.
Ik vind NOX pump lekkerder als Superpump.
Ik vind de aggressieviteit die ik van Superpump krijg, groter.
Ik vind NOX pump mij een minders gestressed gevoel na de training geven.
Ik vind de pomp bij NOX pump heviger.
Ik vind de pomp bij Superpump langer aanhouden.

In de meeste gevallen gaat dit compleet tegenin de meeste gebruikers ervaringen. Maar zo zie je maar weer dat iedereen anders is en dat er geen een product "de topper" is.

Van superpump krijg ik ook een brutale aggresiviteit en dan de drang om meer gewicht te pakken, GEWELDIG. :D

Terug
Naar boven