Fitness Seller

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

werkt tot nog toe erg goed. Kan zwaarder gaan en heb meer energie. Had alleen wel gisteren voor het eerst een slapeloze nacht.......

ook een optie, superpump

ik heb Sp250 nu geprobeerd voor 3 weken a 4x per week.(combinatie met Size-on)
Die energy boost waar iedereen het over heeft :shrug: valt echt enorm mee.
Zo nu en dan licht aan het trillen na de training maar dat is ook weer redelijk snel voorbij.
De eerste keer dat ik het gebruikte merkte ik het best en toen was ik ook meteen aggresief op de fiets.
Ik trok tijdens het fietsen het voorwiel iets van de grond en probeerde die weer zo hard mogelijk de grond in te boren.
vanaf dag 1 gebruikte ik 3 a 3.5 scoops van SP250 per training.

Ik gebruik Superpump250 nou enkele dagen,ik moet zeggen dat de pump toch iets lichtelijk is gestegen en de energie om te trainen ook. Maar dan een slechte eigenschap, ik neem het zo rond 18.00 (half uur tot 45 min voor het trainen), maar in slaap komen tegen een uur of 23.00 is een drama! De laatste 2 nachten heb ik 5 uur slaap per nacht gehad, met dit spul, wordt slapen practisch onmogelijk!

ja ik ben eruit......als ik nog een keer geld teveel heb dan ga ik zeker weer aan de sp250. Vind het toch wel erg goed werken

Na NOX pump gebruikt te hebben, heb ik toch besloten om weer voor de Gaspari stack te gaan. Vond persoonlijk het trainen met dit spul fijner en ook na de training vond ik het product zelf beter doorwerken.
Ik neem echter nooit meer de rasberry ice van SP of de lemon van SO. De smaak is niet lekker. Gewoon lekker de fruit punch.

Hmm.. Vandaag voor het eerst een negatieve ervaring met Superpump..
Reed naar de sportschool nadat ik SP ingenomen had, kreeg ik onderweg ineens last van een heel gestressed gevoel. Zo hevig dat ik letterlijk mn adrenaline omhoog voelde schieten, mn amygdala zowat achter op mn pan "voelde bonken" en mn ademhaling was alsof ik een marathon aan het lopen was.. Een echt angstig gevoel..
Heb mn auto maar aan de kant gezet en een frisse neus gehaald en toen ging het wel weer.. maar het was geen fijn moment..
De training daarna ging wel gewoon oke..

Hoop dat dit een eenmalige actie was doordat ik wellicht teveel (2 scheppen) Sp had genomen na een periode het product niet gebruikt te hebben. Echter vind ik het wel vreemd, aangezien ik dit nooit gehad had met NOX pump, welke doorgaans als heviger omschreven wordt..

Holy shit, wat een energie :|

Ik had hem maandag voor het eerst ingenomen, en het doet wat het zegt.

ongeveer 10 minuten na inname begon ik enorm zin te krijgen om naar de sportschool te rennen, maarm oest me maar ophalen.

Alleen daar duurde het me te lang en ben als een gek naar de sportschool gefietst.

Daar de training van me leven gehad :|

Zat bijna mijn 5x5 schema op mijn huidige PR's te doen, en geen nerveuze energie nee echt geconcentreerd.

Heb overal spierpijn nu, heb dat al een half jaar niet meer gehad.

Ik raad het zeker aan, heb hem samen met sizeOn nu, en na 1 serving al 15 kilo meer op de deadlift vind ik toch wel belachelijk:D

Ik snap er geen zak meer van.. Vandaag weer zo'n raar gevoel na SP in te hebben genomen..Gevoel van bijna nokkie gaan...
Ik ga er niet van uit, maar met de vorige smaak die ik van SP had, had ik nergens last van..
Ik twijfel er nu sterk aan om weer op NOX over te stappen..

Ik snap er geen zak meer van.. Vandaag weer zo'n raar gevoel na SP in te hebben genomen..Gevoel van bijna nokkie gaan...
Ik ga er niet van uit, maar met de vorige smaak die ik van SP had, had ik nergens last van..
Ik twijfel er nu sterk aan om weer op NOX over te stappen..

Heb je deze keer geprobeerd wat minder te gebruiken? Dan die 2 scheppen?
Misschien heb je ook de uren er voor gewoon te weinig gegeten?

Ik train altijd pas in de namiddag als ik genoeg voeding over de dag binnen heb gehad.
Ik dacht dat het wellicht te maken kon hebben met het nuttigen van alcohol de dag ervoor?? Op de twee dagen na dat ik alcohol gedronken had, ben ik gaan trainen, en toen kreeg ik het dus.. Het lijkt me vreemd, maar het is voor mij nu de enige verklaring voor de "aanvallen"..

Al heeft er bijna niemand op gereageerd, toch even mijn laatste ervaringen..
Die waren gelukkig weer goed.
Ik had de dagen voordat ik die nare ervaringen had, wat gezopen en de volgende dag gaan trainen. Blijkbaar heeft dat iets van effect op mij gehad.
De laatste twee trainingen heb ik me gewoon weer aan mn schema gehouden en is alles gewoon goed gegaan en h eeft SP250 gedaan wat het behoort te doen. Kracht, uithoudingsvermogen en pomp geleverd.. Blijf het een goed product vinden.

Al heeft er bijna niemand op gereageerd, toch even mijn laatste ervaringen..
Die waren gelukkig weer goed.
Ik had de dagen voordat ik die nare ervaringen had, wat gezopen en de volgende dag gaan trainen. Blijkbaar heeft dat iets van effect op mij gehad.
De laatste twee trainingen heb ik me gewoon weer aan mn schema gehouden en is alles gewoon goed gegaan en h eeft SP250 gedaan wat het behoort te doen. Kracht, uithoudingsvermogen en pomp geleverd.. Blijf het een goed product vinden.

maar doet het bij jou ook niets, nada, noppes tegen verzuren?

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik je daar geen eerlijk antwoord op kan geven.
Ik heb het altijd icm SizeOn gebruikt. En dat schijnt verzuren tegen te gaan.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik je daar geen eerlijk antwoord op kan geven.
Ik heb het altijd icm SizeOn gebruikt. En dat schijnt verzuren tegen te gaan.

ik heb het dus altijd zónder SizeOn gedaan.. SuperPump250 is imo écht een goed product, maar dat het de verzuring bij mij NIET tegen gaat, is eigenlijk best wel een no-no :( jammer dat je moet stacken om meer rendement uit je training wilt halen..

supplementen zoals Super Charge!, Pump en Nox Pump hebben dit probleem dan weer niet, vandaar dat SuperPump250 nét niet in dat rijtje komt te staan.

Ja ik kan je daar deels gelijk in geven.
Bij mij werkt Superpump beter als bv NOX pump. Misschien heeft dat door de stack te maken, vandaar dat ik deels zeg. Maar desalniettemin zou ik de STACK in ieder geval zeker wel in hetzelfde rijtje plaatsen.
Probeer die stack anders eens. Misschien sta je wel versteld en begrijp je mn mening.

Vandaag heb ik Sp250 voor de derde keer gebruikt en me persoonlijke record verbroken met BP zat ik in een dipje geloof het of niet maar maandag deed ik met moeite 80 kilo, vandaag dezelfde reps 90 kilo, voel de pomp nog
de eerste 2 keer heb ik 2 schepjes gedaan, Ik had superveel energie maar ik pakte niet veel extra gewicht ik kon wel meer oefeningen doen ik kortere tijd, en had een ongelovelijke spierpijn daarna meer als normaal,
vandaag heb ik 2,5 schep gepakt 2 uur daarvoor een flink bord maceroni weggewerkt,
wat ik de 2 keren daarvoor niet gedaan heb toen ging ik meteen na het werk door
ik denk ook dat het ff de tijd nodig heeft voordat het spul erin kickt ofzo want de eerste 2 keer merkt ik nix vergeleken met nu, ik ben ook tegelijkertijd met zma begonnen,
Het mooie is dat ik maar 29 euries heb betaalt bij thc ik had eigenlijk crystal c besteld maar die was op dus kon ik voor dezelfde prijs deze nemen :P
Ik heb er geen spijt van!

Na een week of 3 drooggestaan te hebben qua boosters daarjuist deze toch maar gekocht, ik ben benieuwd over een half uurtje :D

Terug
Naar boven