MuscleMeat

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

Ik ben momenteel 3 daagjes bezig met dit product en ik moet zeggen dat het z'n voor- en nadelen heeft. De storende nadeel is echt wat hier al geroepen wordt en dat is het inslapen. Wanneer ik SP om 16:00 uur neem, dan kan ik echt moeilijk in slaap komen. En het klopt inderdaad dat je ervan gaat dromen, ik heb de afgelopen 3 nachten vreemde dromen gehad.

Voordeel is wel de effectiviteit in het krachthonk. Extra energie (niet overdreven veel), redelijk goede pomp. Meer kan ik er nog niet over zeggen en zal ik hierop terugkomen wanneer ik het 2 a 3 weken gebruikt heb. Ik gebruik trouwens 1 scoop voor de training. 2 a 3 scoops = langer wakker op bed tijdens inslapen denk ik.

Update: Momenteel ben ik iets langer dan een week bezig met dit product. De pomp is redelijk en energie is ook niet slecht, echter ga ik met dit product per direct stoppen. De reden is dat ik op de een of ander manier een beetje pafferig/waterig wordt/lijkt van dit product. Ik vind dit hartstikke jammer aangezien je er "harder" door hoort te worden.

Sinds ik het product gebruik heb ik opgemerkt dat ik er dus wat weekjes uit zie, althans niet harder dan hoe ik eruit zag voordat ik het gebruikt heb. Ik kan geen andere oorzaken bedenken waarom ik er minder hard uit zie. Sinds ik het product gebruik ben ik iets hoger in de eiwitten gegaan en juist lager in de KH. Ook heb ik 3 extra cardio trainingen toegevoegd aan mijn trainingsschema, enwel cardio op nuchtere maag.

Anyway, jammer dat ik er mee moet stoppen, maar definitie vind ik toch wel wat belangrijker dan een dikke pomp voor een paar uur. Naar mijn mening is dit product ongeveer gelijk aan SWOLE V2, pomp daarmee was ook aardig, alleen kreeg ik ook daar een pafferige look van waarbij de spierdefinitie verdween. Met een normale crea mono daarentegen heb ik dat niet.

Een deels vollere uitstraling ervaar ik ook. Er zal ongetwijfeld vocht vast worden gehouden. Echter is het bij mij niet zo dat de definities geheel wegvallen. Jammer dat je ervaring minder positief geworden is.

Update: Momenteel ben ik iets langer dan een week bezig met dit product. De pomp is redelijk en energie is ook niet slecht, echter ga ik met dit product per direct stoppen. De reden is dat ik op de een of ander manier een beetje pafferig/waterig wordt/lijkt van dit product. Ik vind dit hartstikke jammer aangezien je er "harder" door hoort te worden.

Sinds ik het product gebruik heb ik opgemerkt dat ik er dus wat weekjes uit zie, althans niet harder dan hoe ik eruit zag voordat ik het gebruikt heb. Ik kan geen andere oorzaken bedenken waarom ik er minder hard uit zie. Sinds ik het product gebruik ben ik iets hoger in de eiwitten gegaan en juist lager in de KH. Ook heb ik 3 extra cardio trainingen toegevoegd aan mijn trainingsschema, enwel cardio op nuchtere maag.

Anyway, jammer dat ik er mee moet stoppen, maar definitie vind ik toch wel wat belangrijker dan een dikke pomp voor een paar uur. Naar mijn mening is dit product ongeveer gelijk aan SWOLE V2, pomp daarmee was ook aardig, alleen kreeg ik ook daar een pafferige look van waarbij de spierdefinitie verdween. Met een normale crea mono daarentegen heb ik dat niet.

Raar dat je dat met gewone creatine niet hebt..

netjes gedaan 5kilo.

zelf gebruik ik het ook maar dan met sizeon en novedex erbij en goede voeding dan kun je wel meer winnen in 12 weken kun je wel 4 tot 12kilo aan komen droog!!!

afhankelijk van je bouw en schema en alles meer uiteraadr.

Geloof je goed met de 5kilo absoluut goed mogelijk

gazo door!!

netjes gedaan 5kilo.

zelf gebruik ik het ook maar dan met sizeon en novedex erbij en goede voeding dan kun je wel meer winnen in 12 weken kun je wel 4 tot 12kilo aan komen droog!!!

gazo door!!

:rolleyes:

netjes gedaan 5kilo.

gazo door!!

12kg droge spiermassa in 12 weken met legale supplementen?
*** tring *** tring *** en toen ging de wekker en werd je wakker uit je droom... ;)

hmm.. best cool als je dat kunt bereiken met die shizzle :cool:

mja, dit is geen GTA San Andreas, dit is real life. not gonna' happen dus ;)

12kg mss wel, maar zeker niet droog!

netjes gedaan 5kilo.

gazo door!!

:roflol:
12 kilo op 12 weken
Ja, echt waar!!! Je staat 's morgens op, maaltijd 1: 1 schep superpump, 1 schep sizeon en 3 caps novedex + grote frit met veel mayonaise. Maaltijd 2 tot 6: herhaal maaltijd 1.

Ja, dan pak je zeker 12 kilo!!!

:roflol:
12 kilo op 12 weken
Ja, echt waar!!! Je staat 's morgens op, maaltijd 1: 1 schep superpump, 1 schep sizeon en 3 caps novedex + grote frit met veel mayonaise. Maaltijd 2 tot 6: herhaal maaltijd 1.

Ja, dan pak je zeker 12 kilo!!!

Acht k*t is dat het!!! Ik zit alleen maar aan de kip/rijs & groente...Vandaar de slechte progressie :sad:
Bedankt voor de tip ik ga meteen naar de FEBO zowel voor als na de training!:thumbs:

Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!

uhuh :rolleyes:

weet je, dit is écht wel een goed supplement MAARREUH je kan het ook overdrijven.. net alsof het anaboleuh zijn :roflol:

netjes gedaan 5kilo.

gazo door!!

dus jij beweerd als jijnog 2 maandjes doorgaat kan jij meedoen tegen
denis wolf
ronnie coleman
jay cutler ?

wwwrrrrrriiigghhhtt..... heb je geen fotos ... ben wel benieuwd..:cool:

mensen , ik heb een vriend die nu een eindje meetraint met me en hij zou graag ook Superpump 250 nemen omdat hij van nature uit al zeer magertjes is om een basis in kracht te leggen.

enkel 1 minpunt, hij is pas 16 geworden , zou dat een obstakel zijn in verband met het nemen van superpump ?
of maakt dat niet uit ?

dank bij voorbaat

mvg

Gregory

mensen , ik heb een vriend die nu een eindje meetraint met me en hij zou graag ook Superpump 250 nemen omdat hij van nature uit al zeer magertjes is om een basis in kracht te leggen.

enkel 1 minpunt, hij is pas 16 geworden , zou dat een obstakel zijn in verband met het nemen van superpump ?
of maakt dat niet uit ?

dank bij voorbaat

mvg

Gregory

echt schade zal het niet hebben, maar wijs is het zeker niet. hij kan beter goed opletten wat hij eet. want de gezegde is ECHT zo: je bent wat je eet... hij moet minimaal 2300 kj binnen krijgen om op zijn minst aan te komen. op die leeftijd met die ervaring zou ik echt aan niets beginnen hooguit whey eiwitten.

OT: ik heb het pas binnen en ff uitgeprobeerd met anabolic halo van muscletech moet er bij zeggen, ben er zeer onder de indruk van!
ik ben van plan om het te stacken met :

pre workout: kaneel+creatine(mono)+druivensuiker+superpump250
post workout: direct na trainen anabolichalo en een uur later whey eiwitten , TIPS zijn welkom....

Terug
Naar boven