AndroidHealthClinic

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

Ja dan ook ik maar. Ik heb een pot SUPERPUMP250 besteld.Gisteren binnen.

Nu zit ik in nachtdienst cyclus,maar schijt, ik moet trainen.

Ben net wakker geworden en....na alle verhalen ook op de Amerikaanse gelezen te hebben werd ik toch wel wat huiverig.Ik heb geen zin om onderweg in mijn auto om een boom gevouwen te worden oid, dus ja, ik heb niet lachen !! een voorzichtig HALF CUPJE in een lading water ingenomen.Ik weet van mezelf dat mijn lichaam vaak sterk reageert op dit soort producties.Het is nu een kwartier geleden en....jezus.....ik voel me wat warm en zweverig worden.Mijn handen zijn wat gaan trillen dus ik moet deze post steeds herstellen met nieuwe letters.
Ik voel van binnen alsof ik GIGANTISCH aan het oipladen ben, luiste rmensen,even serieus,ik heb dus een HALF CUPJE ingenomen met een shakebater met water, ik heb fruitpunch,die is best te pruimen.Het wordt ook mooi roze uiteraard wel van d ekleurstof die er in is gesmeten...maar....ik moet nu weg...IK MOET EN ZAL GOED GAAN TRAINEN,,,,,IK KOM HIER MORGEN OP TERUG IK STA OP EXPLODEREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een half cupje he !!!

Dit is geen echt shit,dit is pure shit,wees er voorzichtig mee mensen, neem geen 2 of zeker geen 3 cups in de eerste weken......!!!!!!!!!!!!

iK VUL DIT MORGEN AAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK WIL IJZER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK WIL POMPEN IJZER KILOS ADERS STAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Ben terug.Goeie sterke training gehad.Wat extra opviel was het tempo training.Wilde door en door en door zonder pauze.Training deed NIETS af aan kwaliteit, juist extra concentratie,maar wel uptempo en....met zwaardere gewichten !!

Gewichtengraad lag inderdaad hoger, niet zo bijster veel,ben pas weer begonnen, gemiddeld 10 kilo.

Focus is 100 procent, he tlijkt alsof je in je eigen prive sportschool bent, in je eigen wereldje, niks negatiefs,herlijke training gehad-

Vrijdag toch maar s een heel cupje proberen.....tis apart SUPERSTERK spul....ik ga het 4 weken gebruiken en dan 4 weken weer niet en dan etc etc etc anders went je lichaam en zal je niet veel progress maken, VERRAS JE LICHAAM DUS !

Nogmaals, beginners uberhaupt van SUPERPUMP, begin dus N.I.E.T.,ik herhaal N.I.E.T. op dag 1 met de maximum dosis van 3 ladingen, want als je aan je ijzer hangt schijt je de boel onder, ook gehoord van mede builders.

Wat ik wel denk is dat dit ultiem spul is om ALLEEN te trainen.Na inname wil je namelijk NIET je maat helpen,maar je wil er zelf voor gaan, hou daar even rekening mee.Ik ben tot nu toe heel tevreden met slechts een half cuppie !!!!!!

Laatst bewerkt:
Is het veilig om in de VS te bestellen en zo ja ,waar?

Ik zou niet weten waarom dat niet veilig is.Waarom niet gewoon in NL bestellen zonder poespas.Had de shit snel in huis trouwens.

Kijk dit zijn supplementen, je begrijpt, de 1 reageert er sterk op, de ander helemaal niet, en iemand anders mertk wel iets maar niet groots.

Ben net terug met tweede training met superpump, nou, ik merk dus welk degelijk verschil.

Zie boven,ik pak zwaarder, tempo van oefening naar oefening is hoger maar je blijft toch scherp.Heel belangrijk.

Vanmiddag van half cupje naar 1 hele gegaan overigens.

Ik ben vent van midden 40, bijna 2 meter en rond de 98 kilo.

Ik profiteer enorm van het fenomeen spiergeheugen, ongeveer 10 jaar geleden 2 jaar getraind, nu minimaal 4 keer per week bezig, resultaten zijn in mijn ogen echt enorm na slecht 6,7 weken.Ik ben geen beest of hulk hogan, ben meer atletisch gebouwd, maar hallo, je kent je eigen lichaam het beste en ik zie degelijk grote progress.

Het is gewoon

1.serieus, dus min.2 keer per week en concreet en scherp en niet te lang trainen, niet ouwehoeren ! Je gaat niet naar de klaverjasclub.
2.tijdens trainen maak je je spieren wakker, het echte groeien gebeurt in je slaap
3.voeding

Supps als Superpump zijn een mooie boost, maar ik denk niet dat je dit 365 dagen per jaar moet gebruiken, blijf je lichaam verassen , andere oefening andere sets...dat is ook iets wat de echt Groten der Aarde altijd zeggen, verras je lichaam continue.

Supps ga ik zelf gebruiken om de 6 weken zo, 6 weken wel en 6 weken niet....

ZO LEKKER POMPEN MENSEN !!

vandaag ook mijn eerste ervaring met superpump. lekker goedje......goede pomp, focus, drive etc etc....goede schoudertraining gehad! echt een aanrader:)

JAH HIJ KOMT ER LEKKER UIT, HOEVEEL SCHEPJES HEB JE GENOMEN.

Ik maar eentje tot nu toe want heb geen zin in schijterij tijdens trainingen.Alles opbouwen.

Update.

Superpump op DIT moment doet niks meer dan alleen minder rustpauzes tussen de sets, dus IETS meer energie.

De heftige reacties de eerste twee keren met zelfs minder scoops......
zijn verdwenen,jammer,ik koop het geen tweede keer,ben nu al aan orienteren wat de volgende supp gaat worden.

Aangezien alles als beter,groter,sneller,er is geen betere wordt aangesprezen, wordt het ons NIET MAKKELIJK gemaakt vindt ik ! Ergens kloppen deze advertentietechnieken dan ook niet vind tik persoonlijk.

Is deze beter dan No Explode of niet?

ik begin vanaf volgende maand met de stack superpump250 , sizeon, vitargo carboloader , nitrix en syntrax 2.0 eiwitten ben eens benieuwd :)

ik begin vanaf volgende maand met de stack superpump250 , sizeon, vitargo carboloader , nitrix en syntrax 2.0 eiwitten ben eens benieuwd :)

Is dat n iet een beetje teveel van het goeie, lijkt me een leuke chemische reactie geven als je alles door elkaar pleurt.

In vergelijking met 2 weken terug heb ik het laatste Superpump250 de vuilnisbak ingegooid !

Ik merkte dat ik sinds inname om de dag 3 scheppen, vreselijk opgefokt was vooral met autorijden, normaal 100 nu 150 zoiets.
Wat ik ook heb sind sinname van superpump is een lichte druk bij mijn keel.

Of het daarvan komt wil ik niet direct zeggen maar wel opvallend.
Eerste 3,4 keren sterke boost gehad,daarna niks meer.Helaas.

Is dat n iet een beetje teveel van het goeie, lijkt me een leuke chemische reactie geven als je alles door elkaar pleurt.

In vergelijking met 2 weken terug heb ik het laatste Superpump250 de vuilnisbak ingegooid !

Ik merkte dat ik sinds inname om de dag 3 scheppen, vreselijk opgefokt was vooral met autorijden, normaal 100 nu 150 zoiets.
Wat ik ook heb sind sinname van superpump is een lichte druk bij mijn keel.

Of het daarvan komt wil ik niet direct zeggen maar wel opvallend.
Eerste 3,4 keren sterke boost gehad,daarna niks meer.Helaas.

vitargo en syntrax zijn gewoon eiwitten en koolhydraten dus da kan niet veel kwaad superpump is vooral voor beetje opgefokt te raken en is samen met sizeon een goede stack maar zit niveelvan die andere 2 in en nitrix wil ik nog eens extra doen omdat je daar echt wel een pump van krijgt in begin ga ik wel proberen of superpump ook alleen goed werkt voor pump zo ja hou ik nitrix voor erna eens :) en als het zoals bij u na een keer of 4 niks meer doet pak ik hem gewoon erbij daar weet ik zeker van dat hij goed is :)

We hebben de Superpump nu ook in losse sticks.

Handig voor de mensen die het een keer willen proberen:cool:

Dit is wel een uitvinding, die samples, iedereen reageert toch vaak apart op supps.....

Heb mezelf ook een superpump & sizeon gekocht , samen met een pot super protein & een pot rice & protein voor tussendoor.
Ben benieuwd wat superpump & sizeon samen geeft.

Heb mezelf ook een superpump & sizeon gekocht , samen met een pot super protein & een pot rice & protein voor tussendoor.
Ben benieuwd wat superpump & sizeon samen geeft.

zal wel lekker gaan bijmij gaat de training ook goed juist de smaak van superpump bah!

Even een correctie tbv body en fit.Dat drukkende gevoel in keel, zie boven, heeft niets te maken met Superpump250 ben ik inmiddels achter,dit ter info, wel zo fair !

Ik ging echt hard op superpump.. enige nadeel tegen het einde van de pot begint de enorm zoete smaak mij echt tegen te staan en krijg ik de shake nauwelijks weg.. Maar volgende maand wordt dit wel weer één van de sups die er bij mij in gaan!

Terug
Naar boven