Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.
Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.
Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard!
Succes mannen.
- Soort supplement: Creatine + toevoegingen
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
- Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
- Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
- Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
- Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.
Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.
Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.
Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard!
Succes mannen.

eerder krachtafname, licht gevoel in armen en benen..