XXL Nutrition

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

vandaag gekocht dus ff kijken wat het doet vnf in de gym :)
zit trouwens geen maatschep bij klopt dat?

Eerste instantie goed spul nu 1 scoop gebruikt voelde meer energie en de pomp was beter kon langer doorgaan.
Morgen maar ff 2 scoops proberen.

vandaag beginnen met met 1 scoop, ik neem ook creatine er bij is dit handig.

ben net terug van trainen, wat een lekker pomp in mijn becips en schouders.
vrijdag weer trainen maar dan met 2 scoops, dit wordt knallen.

jammer gnoeg heb ik er weinig van gemerkt ik heb ook no-xplode geprobeerd zelfde effect bij mij werkt WTF van Alri heel goed !

woensdag hiermee begonnen, voelde wel goed, iets meer pomp dan normaal, vanavond weer, 3 scoop btw.

oja ik heb trouwens de smaak wild fruit punch, shit is heerlijk

vrijdag voor t eerst getraind met 3 scoops, spul is echt mierezoet, vooral als je niet echt zoet gewend bent pfffooeeeiiii! training ging lekker, goede focus, goede pump, lekkere energie (tot een uur of 1 's nachts) helaas door het warme weer en broeierige atmosfeer in de gym niet alles eruit gehaald geloof ik, vanavond herkansing!!!

Superpump 250 Fruit Punch: goede smaak, goede pomp en veel energie tijdens de training. Geen misselijk en zweverig gevoel zoals bij X-Pand Energized van Dymatize

ik gebruik nog steeds deca stack , die shit is echt niet op te zuipen maar werkt voor mij net zo goed als superpump, en ik had toevallig 3 potjes op de kop getikt maar zodra ik die leeg heb koop ik het NOOIT weer. simpelweg gewoon niet te drinken, elke keer braakneigingen die ik met superpump niet heb.

ik voelde hier helemaal niets van, maarja ik had ook maar 1 scoop gebruikt. Ik had 2 van die sachets gekocht.

Tip: schudt het niet in je shakebaker, want dan "ontploft" het, wat mij net overkomen is xD

ik voelde hier helemaal niets van, maarja ik had ook maar 1 scoop gebruikt. Ik had 2 van die sachets gekocht.

Tip: schudt het niet in je shakebaker, want dan "ontploft" het, wat mij net overkomen is xD

nooit last van gehad met shakebaker haal je voordat je gaat schudden wel eerst de druk van de beker eraf en dan schudden?

Ik heb trouwens gelezen dat je bij sommige supplementen ook een periode moet stoppen anders went je lichaam eraan..! maar dat is niet aangegeven bij SizeOn en Superpump 250.
Wat raden jullie aan ? Stoppen als de pot op is ?

Tevens bevat de pot van Superpump 800 gr. en de pot van Size On 1200 gr. ?
Kan ik daarna dan een nieuwe pot SuperPump aanschaffen om die overige 400 gr, met de Size On, te combineren ?

Ik heb trouwens gelezen dat je bij sommige supplementen ook een periode moet stoppen anders went je lichaam eraan..! maar dat is niet aangegeven bij SizeOn en Superpump 250.
Wat raden jullie aan ? Stoppen als de pot op is ?

Tevens bevat de pot van Superpump 800 gr. en de pot van Size On 1200 gr. ?
Kan ik daarna dan een nieuwe pot SuperPump aanschaffen om die overige 400 gr, met de Size On, te combineren ?

Nee natuurlijk gaan ze dat niet aangeven op de pot.
Beste is dat je 2 preworkouts hebt en om en om gebruikt. Of om de week een andere preworkout .

Nou nee..je moet natuurlijk niet 2 zelfde type supps door elkaar gaan nemen. Dan weet je nog niet wat het op de lange termijn voor je doet. Helemaal Superpump, welke het lichaam het meest na 3 weken ten goede doet, moet je gewoon blijven nemen. Ik zou na 1 pot (6 weken ofzo) wel een weekje rust pakken. Heb ik ook telkens gedaan. Gewoon om er voor te zorgen dat je niet geheel gewent aan het product.

Verder vind ik dit nogsteeds een van de beste pre's op de markt. Tesamen met NOXpump waarvan mijn doos nu bijna leeg is. Ik ga volgende week weer over op Superpump/Size on. Wereldstack!

ik had een testertje gekregen, vandaag voor eerste maal ingenomen en voelde me allesbehalve sterker :( eerder krachtafname, licht gevoel in armen en benen..
is dit omdat 't eerste keer zou zijn ? zo een testertje komt overeen met 1 scoopje dus "overdosis" kan het moeilijk geweest zijn hé..

nou ik had het zelfde! heb dan gewoon de hele pot dus ik 2,5 schep genomen maar merkte echt helemaal niks!
gebruik normaal rpm en daar hoef ik maar een gewicht voor aan te raken en alles is gelijk op gepompt.

Terug
Naar boven