XXL Nutrition

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

Alweer 3 weken bezig met superpump na een stop van 2 weken aan supps. Wat een heerlijk product toch! Drive,uithoudingsvermogen, focus, kracht en pomp zijn geweldig.
Voor mij de nr1 qua PWO supps.

kan je hier niet ergens een soort tryout van kopen wat goed is voor 1 of 2 trainingen?

iemand enig idee hoelang t duurt voordat ie uit america hier is?:o

EDIT: lama heb m al:D

Hmm ik twijfelde hard tussen deze of Nox

Maar ik ga denk toch NOX pump van Dorian Yates proberen

Ik laat mijn ervaringen wel weten.. Khad zelf altijd No-Xplode en dat beviel ook goed..

Ik heb lang zitten twijfelen nu tussen deze of NOX maar kga denk ff NOX proberen toch

Nox is niet echt te krijgen dus ben toch even voor de Superpump 250 gegaan

Nu 2x gebruikt tot dusver wel iets in krachttoename gemerkt, maar nog weinig energieboost

Kga het zo weer proberen (3 scheppen) en dan hopen dat ik weer ff lekker kan knallen..

Vind tot dusver dat ik van No-Xplode meer merkte, maar ik heb pas 2x gebruikt dus ik zal mijn verdere ervaring laten weten!

iemand enig idee of je dit ook in de cut zou kunnen gebruiken?

had woensdag ff 2 schepjes gebruikt en lag om 5 uur nog wakker:(

zo heb weer 2 potten besteld. 1,6 kg :D:D:D:D

Hier staat dat dit product is om te bulken:
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
Maar is dit wel goed? Ga je met dit product geen vocht ophopen? En moet je hier niet heel veel water bij drinken?

Hier staat dat dit product is om te bulken:
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
Maar is dit wel goed? Ga je met dit product geen vocht ophopen? En moet je hier niet heel veel water bij drinken?

Waarschijnlijk wel, gewoon een soort creatine aftreksel.

3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!

Als je dat gaat geloven ben je sowieso zwaar lame :roflol:

Werkt inderdaad goed!

18 oktober 2008 begonnen met trainen. Na 5 maanden droog getraind te hebben begonnen met SP250 op aanraden van een vriend. En het werkt echt! Je voelt die pump terwijl je aan het sporten bent en hebt ook geen zin om op te geven als je eenmaal begonnen bent.
Ik eet wel een half uur voor inname wat want anders voel ik me duizelig nadat ik een grote krachtinspanning gedaan heb. Zonder te eten voel je het wel "harder" zeg maar. Maar ik word er duizelig van dus ben daar maar mee gestopt. Qua smaak ha ik blue raspberry en dat is echt prima te drinken!!

Verder ben ik van 76 kg naar 80 á 81 kg gegaan, dus je komt ook echt wel aan in spiermassa. Qua vetpercentage ben ik iets omlaag gegaan, maar verwacht niet dat alles ineens strakker gaat zitten of mooier wordt.

Mzzl

Ik heb dit product nu ook net binnen gekregen, gebruik het samen met Size-On. Heb als smaak fruit punch, en die van size on heb ik berry, ik vind het niet zo heel lekker ...maar het doet wel wat het zegt! Krachttoename, energie, en je hebt echt zin om te trainen!

Had meteen 1e dag twee scheppen gebruikt, werd daarna wel een misselijk..dus ga toch even minderen naar 1 schep.

Voorderest top product tot nu toe, alleen niet de smakelijkste!

Ps. Zeker top als je perongeluk 2 mass stacks krijg ipv 1:P

Misschien moet ik deze ook maar eens gaan proberen.
Heb vanalles al gehad, op deze na

Terug
Naar boven