XXL Nutrition

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

Eergister Superpump 250 geprobeerd, ging er goed op. Lekkere training en goede focus, vond NO-Xplode wat beter.

Heb juist een sample op van Superpump fruit punch,
smaakt naar de t*ring, jak !
hopelijk werkt ie ook als de t*ring op me :D !

Heb vandaag ook een sample geprobeerd. Smaak was goed!
Maar wederom geen enkel effect :(
Het lijkt wel of geen enkel pre-workout supplement werkt bij mij ;(

Fruitpunch smaak. Was lekker!

Werking: Geen hyped gevoel in de borstkas zoals bij No Xplode of Unleash v3, wat ik op zich wel jammer vond. Wat ik wel merkte was goeie focus en uithoudingsvermogen.
Drive was initieel ook niet erg aanwezig, maar later kwam die op gang. Dit echter denk ik, is niet dankzij de Superpump, aangezien het pas laat gebeurde.
On a more positive note:ik tilde (aanzienlijk) meer dan normaal (rep wise), wat me erg opviel! Tis geen placebo, want ik heb vaker pre workouts geprobeerd en daar had ik 't niet echt. Hoeveel % dit aan Superpump te danken is, kan ik niet met zekerheid zeggen, maar mijn gevoel zegt een hoog %.

Overall score? Moeilijk te zeggen. Als ik de hype en power had zoals bij Unleash en No Xplode, zeker een 9. Nu, geef ik 't een 7.5 voor een job well done.

Ik geef 't echter zeker nog een kans :)

Niet echt , klein beetje maar.
Werkt niet zo goed bij iedereen blijkbaar.

smaak is nasty, pomp redelijk

Nogmaals geprobeerd en moet zeggen dat 't prima bevallen is. Hoe ik bij andere supps uren erna nog een hyper gevoel heb, heb ik dat bij superpump niet. Definitely a keeper :thumb:

Ik vind de smaak heel lekker en de pomp is niet normaal!!heerlijke product!

Om af te wisselen met Unleash een pak Superpump sticks gekocht. Was helaas weg gegooid geld....3 sticks/zakjes doen bij mij helemaal niets.

Het werkt iedere dag minder heb ik gemerkt, ik zit nu op geen effect.

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Het werkt iedere dag minder heb ik gemerkt, ik zit nu op geen effect....

• Topic Starter Topic Starter
Je dient het wel op een relatief lege maag in te nemen. 2 uur van te voren niks meer eten, ik heb ook gemerkt dat als ik eet en daarna superpump inneem het minder werkt. Desalniettemin knal ik er nog steeds goed op.

pas een potje gekocht hij doet het verder goed aleen ik wor dr zo nerveus van en para net als bij no-xplode ik ken denk ik nie tegen de energyzer die er in zit.

Zo, net m'n eerste potje besteld. Het wordt mijn eerste NO product, dus ik ben benieuwd hoe ik erop reageer.

superpump is zooo 2008

voor het eerst sinds 2008 weer in me bezit. Ik ga er zoals altijd erg goed op.. Ik eindig met de dosering op zo'n 3/4 schepjes.

Voelde goed aan prijs/kwaliteit verhouding was voor mij te doen

Vandaag geprobeerd, maar vindt het niks..
Werkte niet of nauwelijks

Terug
Naar boven