Fitness Seller

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

:roflol: 69+89 voor die stack bij gaspari..bij xxl 96.
Ik ga ook maar aan die stack of misschien toch de NO-explode+Cellmass

kan ook NO-explode met size-on of superpump met cellmass:P

ik heb die 1e als een van mijn favoriete staan, superpump vind ik niet zo lekker werken.. meer chaotisch dan gefocust..

idd geweldig product, werkt veel beter als aas. als je revieuw mag geloven:D

Ik heb dit product kortgeleden ook gebruikt. Merkte wel dat ik meer energie had tijdens de trainingen en een grote pomp. Maar heeft niemand van jullie last gehad van slaapproblemen? Ik kon echt heel moeilijk in slaap komen toen ik dit gebruikte.

Ik stack SuperPump 250 nu met SizeOn.
Eind maart / begin april zal ik hier mijn review posten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ondertussen al heel wat verder en superpump en size on heb ik ook wel eens gepakt. Dit werkt erg goed, kom je goed van aan. Ander product van Gaspari is Novedex XT, hier had ik wat problemen mee, dit drukte mn oestrogeen te ver omlaag waardoor mn zin in coïtus erg afzakte.

Ondertussen al heel wat verder en superpump en size on heb ik ook wel eens gepakt. Dit werkt erg goed, kom je goed van aan. Ander product van Gaspari is Novedex XT, hier had ik wat problemen mee, dit drukte mn oestrogeen te ver omlaag waardoor mn zin in coïtus erg afzakte.

vooral de laatste regel is wat maf.

Ik ben nu 2 weken bezig met mijn SuperPump 250 + SizeON stack.
I.c.m. een strikt dieet en intensieve trainingen toch al wel wat gewonnen...
Ook wel een beetje vetter geworden, maar dit komt denk ik door teveel carbs...
SuperPump werkt lekker en je wordt er niet nerveus van zoals van Energized X-Pand.
Ook kun je bij 1,5 schep om 19:30 ook nog gewoon slapen om 23:00...
Verder krijg je er een lekkere pomp van en daarbij komt SizeOn dan om de hoek kijken...
SizeOn pompt je spieren vol met voedingsstoffen en zorgt voor een merkbaar herstel,
Zelfs de dagen na een training merk je nog dat je spieren voller en harder zijn dan normaal...
Ik ben tot nu toe nog steeds tevreden over de stack, over 3 weken weer een post...
Achteraf gezien had ik er wel graag nog een potje Novedex XT bij gehad,
Dit vanwege die extra boost op je testosteron, vochtafname en hardheid (zie avatar en gallery).

Laatst bewerkt:
Ik stack SuperPump 250 nu met SizeOn.
Eind maart / begin april zal ik hier mijn review posten.

Ik heb ze ook samen gestack maar om eerlijk te zijn heeft niks uitgemaakt:(
alleen het trainen ging iets beter, heb er misschien 1 kilo mee gegaind

Ik kreeg ongelooflijke diarree van SuperDump250, jammer want kreeg er wel een deftige energieboost van..

vooral de laatste regel is wat maf.

prezies, kopt niet helemaal als je oestrogeen zakt dan is je testosteron hoger en dat moet goed zijn voor je lippo

Te weinig oestrogeen geeft ook een libido-daling

Zit er zelf ook aan te denken om de stack te gaan gebruiken.
Voor zover ik lees klinkt het aannemelijk

superpump

jaloers zijn jullie :P 't is wel degelijk zo, super product :D

ik heb die superpump van Gaspari en is een goeie, ik heb bijna alles gebruikt, noko, no explode, armageddon, smash en no shotgun.

ik moet jullie vertellen dat die van gaspari is een van de beste.
ik heb ook bijna 2 kg massa gepakt. jij bent niet lang bezig dus ik denk dat het wel klopt.

1.72 m
90 kg
vet% 13

bp 130 kg
squat 120 kg
squatmachine 270 kg

in pump 250 zit tog creatine moet da nie een paar weke gevruike en dan een paar weke stopen wil het namelijk naast me mass fx hyperdrol stack gebruiken ma kom nie uit me de creatine ????

Gaspari

Had meer energie, pumps vielen mee!

Maar de stoelgang werd een stuk vlotter...

Ps: niet in een gesloten shaker schudden!! Waarom niet? Probeer maar :cool:

Shake 'm altijd in een gesloten shaker..............niks aan de hand hoor.

Ik stack 'm trouwens met SizeOn, ben zeer tevreden over de combi! Heb ze overigens nog nooit appart gebruikt.

Shake 'm altijd in een gesloten shaker..............niks aan de hand hoor.

Ik stack 'm trouwens met SizeOn, ben zeer tevreden over de combi! Heb ze overigens nog nooit appart gebruikt.

Shaker spatte van mij altijd open en die ganse plakboel mocht ik dan opkuisen als ik de vrouw niet achter mij wou hebben :p

Zo... heftig :)

Heb er echt nooit last van gehad. Ik hoor wel meestal een soort "als ik een fles frisdrank open" geluid bij het openen van mij shaker.Er zit dus wel druk op inderdaad,alleen wat minder heftig dan bij jou.

ik heb een sample van m&f en ik ga hem nu gebruiken!
om 4uur ben ik aan het trainen, ik ga vandaag borst pakken.
ben benieuwd hoe die zal werken...

Ik gebruik Superpump ook al een tijdje, en bij mij werkt het super. Moet na verloop van tijd wel enorm naar de plee. Maar dit komt volgens de verkoper omdat het een super sterk produkt is.
Je pompt tijdens je training volledig op maar merk wel hoe vaker je het gebruikt ondanks de aanbevolen rust periode dat de werking toch minder wordt.

Heb nu een nieuwe pot besteld maar direct vanuit Amerika scheelt me dik 25 pleuro;)

die site mag je me dan ook eens doorspelen :p

Terug
Naar boven