AndroidHealthClinic

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

dus je traint al de nodige jaren..

..dan klinkt SuperPump250 veelbelovend :)

Door de ongelooflijke schijtvlagen heb ik het maar even gebruikt! Kreeg idd wel energie en een goeie pomp!

that's it, ik heb er schoon genoeg van..

.. ik ga SuperPump250 in 2008 nog proberen :D

red devil is van goldfield.
en met dat alles makkelijker gaat bedoel ik dat ik zonder spotter met elk setje 2 a 3 herhalingen extra kan doen wat ik normaal niet aan kan. weet zelf ook dat 1,5 cm niet veel is maar heb nog nooit 46 cm omtrek gehad en verbaasd me gewoon dat dit na 1 training hiermee wel bereikt werd. kan toeval zijn..... maar toch. train al de nodige jaren. en bij de 1 slaat sommig supplement goed aan en bij de andere niet....ik was er gisteren gewoon tevreden mee,,,,,,wat dit spul op langer termijn zou doen weet ik niet.. mzzl

het geeft zeker wel een dikke pomp inderdaad.:cool:

binnenkort ook maar es Superpump 250 bestellen bij xxlnutrition.nl , daar kost het 48euro en niet de 60euro die topicstarter betaalde.. en dan bestel ik MegaGrow erbij, al eens vaker gehad, top :D

en dextrojuice, die is dan voor als de megagrow op is

ik ga hem binnenkort ook bestellen. ben benieuwd wat een kuur superpump 250 mij na 8 jaar training kan bieden.. en wat betreft de schijt...... kan nooit zoveel meer zijn als dat we van de proteine krijgen hahahaa

wat is dat hier met 2/3 scheppen? moet je zoveel van dit spul nemen voordat t werkt ???

zijn t daarbij ook van die bigass scheppen?

je doet toch zeker wel n maandje met 1pot als je de normale dosis neemt, 1scoop lijkt me

Je begint gewoon met 1 scoop, begint er een tolerance te komen kan je altijd uppen naar 1,5 a 2 scoops. 3 scoops lijkt me wat teveel van het goeie.

Als je van te voren wat dextrose neemt
Neem je het beter op,en raakt je maag niet van streek
met andere woorden zit je traningsmaat niet onderde stront bij het squatten
niet een paar van die tablettjes maar een p[omdje halen bij de tuinen of zo
gewoon een keer proberen kost een paar euro maar dat maak op zo pot superpump niet uit

Zijn nu 3 weken verder en de eerste bus SP is leeg, gaat erg rap met 3 scheppen per training...

Ben er op zich wel tevreden over, qua training al goede vooruitgang geboekt, lekker veel energie om te trainen maar de pomp wordt na verloop van tijd wel iets minder. De eerste paar trainingen was echt bizar. Dacht dat mijn armen uit elkaar knalden. Misschien ook omdat dit voor mij de eerste keer wat zwaardere supplementen waren (buiten de basics).

Ik stack deze met Size On, Plasmajet en Novedex btw.

Net 1,5 schepje met 300ml water gemixt en opgedronken. t*ring, zoet spul zeg. :P

Ben benieuwd, hoop dat het werkt..!

Laatst bewerkt:
Zo, terug van the gym. ;)

40 minuten vóór de training ingenomen met water. Ik kreeg toen ik vertrok een beetje een nerveus redbull-gevoel. Eerst 10 mins cardio gedaan, merkte niet echt een energieboost. Daarna krachttraining, de dezelfde gewichten waren nog net zo zwaar, als daarvoor. Dus voor mij geen kracht erbij..

Wel merkte ik op het einde dat mijn armen wat meer gespannen waren, wat harder dan normaal zeg maar. Dus mij viel het een beetje tegen eerlijk gezegd. Met name omdat het ''placebo-effect' (hopen dat het spul werkt en daar op reageren) voor mij ook aanwezig was.

Mijn vraag aan jullie dus, morgen dan maar 2 of 2,5 scheppen doen? Het is jammer dat ik alleen dat nerveuze redbull gevoel kreeg en niet veel meer energie dan normaal. Hopelijk is dit niet weer een product dat op mij geen werking heeft. Maargoed, kijken of het morgen beter is. Het potje moet immers toch op. ;)

Owja, en wat betreft de schijt, dat viel best mee, al had ik inderdaad wel het gevoel dat ik naar het toilet moest. Heb ook niks liggen persen (scheet) tijdens de training omdat ik bang was dat het naar buiten zou komen.. :D

Morgen weer een review.

Cu!

Laatst bewerkt:
ja probeer gewoon 2 scheppe ;)

ik verwacht morgen me Superpump 250 + SizeOn :)

Gisteren na een dag of 10 niet getraind te hebben weer vol goede moed (inclusief 3 scheppen SP + strip Plasmajet) gaan trainen (borst/biceps).

Moet zeggen dat de laatste paar trainingen voor mijn pauze het effect van de SP ietsje leek af te zwakken maar gisteren was het effect mogelijk nog bruter dan de eerste keer! Ik kon op een gegeven moment mijn armen niet eens meer fatsoenlijk buigen. Ook borstspieren voelden keihard aan.

Denk dat ik vanaf nu SP ga afwisselen met Dorian Yates NOX Pump om niet te snel te wennen aan de ingredienten van beide producten. NOX Pump heb ik overigens nog niet geprobeerd maar veel goede berichten dus we zijn benieuwd.

Helaas wel weer tot 03.00 wakker gelegen van8 dus de volgende keer toch maar even terug naar 2 scheppen... :)

jullie hebben het over scheppen, bij mij zitten er geen maatschepjes in??

//edit

met vork bezig geweest, gevonden :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven